Злови працівника: Game-рекрутинг
В Україні 34% населення грають в комп’ютерні ігри. Середній вік учасника 27 років. Більшість з нас подумає: «Даремна трата часу». Інші ж вважають ігри хорошим відпочинком після роботи. Хто ж правий?
Спеціалісти з рекрутингу постійно шукають нові методи роботи, сучасніші техніки набору працівників. Традиційні методи з кожнем днем стають менш ефективними.
Рекрутинг працівників через комп’ютерну гру звучить наче нереально. Цей метод – хороший спосіб зацікавити молодих людей, вдало оцінити кандидата в дії, хоч і в віртуальній реальності.
Багато європейських фірм використовує такий тип рекрутингу. Такі відомі марки як: L’Oreal, Unilever, Siemens, і т.д. В Siemens для рекрутингу використали ігри „Plantville”, (клона гри „Farmville”).
Перша рекламна гра „Pepsi Invaders” з’явилась ще в в 1983 році. Створена була компанією Coca Cola. Ціль гри в побудові розпізнавальності марки і статусу працедавця. 10 років після цього вперше було використано гру „Space Job” для контакту з кандидатами.
На перший погляд здається не можливим набрати на роботу працівників за допомогою гри. Прикладом успішного game-рекрутингу можна назвати гру “Gra o bro” компанії Piwowarska. Комп’ютерну гру також можна назвати рекламою самою в собі. “Grą o Bro” була презентована нa Facebook, в ній взяли участь 634 особи. Гра складалась з кількох раундів. Кожен учасник мав завдання збудувати власну особистість, надати герою риси характеру і відповісти на кілька класичних питань. По завершенню рекрутингу фірма працевлаштувала 2 особи, але про сайт фірми Beerlovers.pl дізналось кілька тисяч людей!
Аплікація в формі гри дозволила ефективно перевірити знання, відкрити сховані таланти і оцінити креативність кандидата. Це новий етап рекрутингу. Замість неровової розмови – інтелектуальні розваги.
Переваги цього методу в тому, що після такого набору задоволені усі, це підвищує позитивний статус фірми, а застосування іноваційних технологій покращує селекцію працівників. Також люди запам’ятовують нетиповий набір працівників, що збільшує популярність і впізнаваність марки.
Важливою перевагою є те, що вже під час гри кандидати адаптуються до внутрішньої організації фірми. А також присутня можливість оцінити на скільки кандидат є зацікавлений роботою, що не можна зробити за допомогою розмови чи тестів.
Game рекрутинг – це форма гри, але не в прямому розумінні, тут ті самі правила, але вже зовсім інші цілі. Традиційні форми рекрутингу і нетипові методи набору працівників допоможуть вам вибрати найкращих працівників.
Комментарии
Оставить комментарий
При заполнении формы была допущена ошибка
Неверно заполненные поля отмечены красным.
Пожалуйста, проверьте форму еще раз.
Большое спасибо!
Ваш комментарий отправлен и будет доступен на сайте после проверки администратором.
Другие статьи в категории HR, менеджер по персоналу, рекрутинг Project management, управление проектами Менеджмент, управление, KPI