Фактори ідеального сервісу - навички клієнтоорієнтованого спілкування. Запрошуємо компанії до співпраці
Замовляйте тренінг❗️ За темою: "Фактори ідеального сервісу - навички клієнтоорієнтованого спілкування"
Кому буде корисний цей тренінг?
Працівникам торговельного залу, адміністраторам, офіціантам, барменам, баристам та працівникам сфери обслуговування.
Якщо ви керівник компанії, то цей тренінг значно спростить вашу роботу і навчить ваших працівників якісного клієнотоорієнтованого спілкування.
Телефон для запитань та запису:
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Новини