Пам'ятка "Робота з віддаленими командами"

Пам'ятка "Робота з віддаленими командами"

Бізнес тренер, CEO D-Space Оксана Демченко ділиться порадами по роботі з віддаленими командами

 Комунікація та залученість віддаленої команди

  • Визначте основні канали комунікації (наприклад: для відеозв’язку ми користуємося Zoom,  для повідомлень – Telegram, для спільної роботи над документами Google Docs тощо)
  • Узгодьте єдині правила комунікації (наприклад: нетермінові питання пишемо в листі, в листах вказуємо термін у який очікуємо відповідь; термінові – в месенджер, впродовж 15 хв. відповідаємо, дуже термінові – телефонуємо. Якщо в термін відповісти по суті запиту немає можливості, обов’язково відписуємо, що ок, листа\запит отримав, і коли дам відповідь тощо)
  • Узгодьте зручний формат роботи з задачами (Trello, Jira тощо) спільний календар,  форму звітності (про що \ кому \ як часто \ в якій формі доречно давати звіт. Уникайте надмірного контролю, це руйнує довіру, - вам важливий результат, а не контроль. Узгодьте з командою баланс гнучкості і жорсткості робочого часу: в які години ми всі маємо бути в робочому просторі, а в які маємо люфт)
  • Визначте місце\ канал для неформального спілкування (важливо, щоб у команди була можливість для комунікації «не по темі» \ привітань\ спільного фану \ жартувати як за чашкою кави у офісі, доречно, щоб це було не в чаті, де вирішуються робочі питання. ВАЖЛИВО: спільно святкувати великі і маленькі перемоги, день народження\ свята команди, підтримувати позитивний настрій)
  • Встановіть важливі робочі ритуали (наприклад, привітання зранку – як справи\ фокус на день \ закриття робочого дня  \ он-лайн кава-паузи \ спільні фізкульт-паузи тощо)
  • Виділяйте час на зворотній зв'язок кожному учаснику команди щодо його діяльності (застосовуйте коучингові інструменти: наприклад, модель AID (Action - Дії: опишіть конкретні дії співробітника, його поведінку –що відбулося, які дії зроблено;Impact - Ефект: опишіть який результат\ефект від дій співробітника,як отриманий результат співвідноситься з запланованим, як отриманий результат впливає на команду\компанію;Desired outcome – Бажаний результат:обговоріть варіанти дій, які покращать ситуацію \ підвищать ефективність співробітника:  Як можна змінити (виправити, поліпшити) ситуацію, що склалася? Що варто зробити для підвищення результатів? Що важливо зберегти? Що необхідно робити по-іншому.Зафіксуйте домовленості)
  • Піклуйтеся, щоб вся команда була в курсі справ (щотижня проводимо спільну відео-зустріч де кожен ділиться підсумками тижня: що досягнуто, з чим було труднощі, фокуси уваги на наступний тиждень. Діліться офіційною інформацією від компанії, прояснюйте побоювання та сподівання команди)
  • Підтримуйте членів команди у розвитку (з’ясовуйте, яких знань потребують, організовуйте обмін знаннями\ наставництво \ он-лайн майстер класи \ ревю прочитаних книг\публікацій тощо)

Переходьте за посиланням та завантажуйте пам'ятку та чек ліст ефективної онлайн-наради
⬇️⬇️⬇️
https://d-space.com.ua/dіlimosya/pamyatka-vіddalena-robota-komandi.html


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії HR, менеджер з персоналу, рекрутинг Лідерство, тімбілдинг Саморозвиток