Емоційний інтелект у продажах: вступ у контакт
Як емоційний інтелект може бути корисним на етапі вступу у контакт?
Емоційний інтелект у продажах: вступ у контакт.
Чого важливо навчати продавців крім етапів продажу та стандартних алгоритмів поведінки? Від чого залежить ефективність продавця крім знань та навичок? Емпатія у продажах.
5 корисних хвилин для вас.
https://youtu.be/eiAemg1NPQI
Петро — директор Київського Інституту Тренінгу, психолог, психотерапевт, спеціалізується на темі емоційного інтелекту з 2005 року.
Використовує груповий та індивідуальний формати роботи для розвитку емоційного інтелекту лідерів та підвищення ефективності команд. Автор онлайн курсу «Емоційний інтелект». Окрім психотерапевтичної та тренерської практики вирішує завдання з урегулювання конфліктних ситуацій та супроводу переговорів: міжорганізаційні конфлікти, конфлікти у командах, конфлікти на рівні топ- менеджменту, складні звільнення, складнощі в переговорах різного роду.
Тренерська спеціалізація: емоційний інтелект, врегулювання конфліктів, емоційний інтелект у бізнесі.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Новини