Як бути сьогодні найкращим, програма для бізнесу PROTeam

Як бути сьогодні найкращим, програма для бізнесу PROTeam

Сесії міжособистісних комунікацій потрібні, щоб людина сказала, чим вона задоволена, а що її турбує, подякувала чи попросила. Можна дати обіцянку, або сказати «ні». Що сьогодні впровадити у компанії, щоб бізнес був результативним і для людей?

Бізнес третій рік за умов турбулентності. Третій рік складно планувати, складно говорити про стійкі тренди розвитку та психоемоційний стан людей.

І все-таки життя продовжується. Сьогодні важливий рух до результатів та високої ефективності, бо конкуренція та ринок нещадні.

Сьогодні бізнес — це про людей, про людське обличчя бізнесу та про комунікацію із зовнішнім та внутрішнім клієнтом.

Сьогодні вже мало просто платити зарплату. У сьогоднішніх умовах, якщо розраховувати на максимальну віддачу та залучення співробітника до мети, місії та бачення компанії, потрібно створювати атмосферу продуктивної довіри та командної роботи над цікавими проєктами та викликами.

В описі вакансій ми часто зустрічаємо перелік таких навичок:

  • високі комунікативні навички та активна життєва позиція;
  • бути уважними до деталей та багатозадачність (уміння жонглювати проєктами та правильно розставляти пріоритети);
  • стратегічне мислення та підприємницький підхід до справи (бізнесу сьогодні недостатньо, щоб ви просто виконували свою функцію, важливо розуміти, яку роль ваша робота відіграє для досягнення загального результату);
  • навчання (особливо це стосується галузей та спеціальностей, які зазнають змін у зв'язку з впровадженням нових IT-рішень);
  • новаторство і change-management, тобто вміння впроваджувати зміни та керувати ними (це особливо актуально для працівників на управлінських та топових позиціях);
  • гнучкість та вміння адаптуватися під швидко мінливі запити бізнесу.

Де це можна навчитися і як це прокачати на практиці, про це наша програма перезавантаження «PROTeam».

Це комплексний підхід до прокачування всієї команди на певні цілі компанії. Якщо команди немає і немає розуміння, які навички і який потенціал у колективу, це привід почати з аудиту.

Ні, не з бізнес-процесів, які ніхто не прочитав або які не зовсім відповідають реальній картині світу всередині компанії.

Це привід познайомитися з кожним, наприклад, в ігровій сесії, а з ТОПами провести час за ланчем. Так, спілкування в різних форматах іноді дуже промовисто показує зони пильної уваги в процесі роботи над створенням команди.

Можна говорити довго і наводити кейси, як це в інших, але час сьогодні навіть не в біткойнах можна вимірювати за вартістю — воно безцінно.

Що ми вимірюємо до початку співпраці й після 3-6 місяців ( залежно від розміру компанії):

  1. Внутрішній стан за 10-бальною шкалою. (Співробітників треба опитати, чи хочуть вони працювати в компанії, чи бачать своє майбутнє тут).
  2. Зниження показників запізнень та порушень.
  3. Ефективність роботи.(Це легко виміряти. Достатньо порахувати кількість невиконаних вчасно завдань, кількість продуктивних робочих годин у робочому дні).
  4. Виторг. ( Вона зростає на 20-40 % при впровадженні сервісної моделі та покращення комунікації між відділами та підвищенням культури спілкування).
  5. Рівень плинності кадрів.
  6. Рівень лояльності співробітників один до одного та зовнішньої лояльності з боку споживачів.
  7. Взаємодія усередині команди.
  8. Рівень ініціативності.
  9. У компанії з розвиненою корпоративною культурою зростає кількість рацпропозицій, інновацій, збільшується залучення до розвитку. Люди менше вигорають, менше хворіють.

За цим посиланням можна провести діагностику компанії самостійно:

І як показує особистий досвід, через місяць чи два ми зустрінемось у будь-якому разі, якщо очікувані результати ваших власників будуть сформульовані за формулою Х2, а не +10-20%.

Звідки  впевненість, ви запитаєте? Чим консультант відрізняється від співробітника компанії:

  1. Він поза операційною системою і має можливість дивитися збоку.
  2. Він неупереджений.
  3. Він керується даними аналітики, прикладами та досвідом – йому не шкода, у разі ухвалення рішення.
  4. У нього немає улюбленців та друзів.
  5. Він має бути прив'язаний у мотивації до результату, а чи не процесу.

Навчально-консультаційний центр «Атлант» пропонує програму перезавантаження PROTeam, яка спрямована на створення результативних команд, а це PRO залученість, прихильність та ефективність. Запис на курс або консультація щодо програм можлива за телефоном: [відкрити контакти]+38 (067) 631-30-07


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Новини HR, менеджер з персоналу, рекрутинг