Основні вимоги для створення банера

Основні вимоги для створення банера

Банер — це графічний, статичний або анімований рекламний блок, «клікаючи» по якому користувач потрапляє на сторінку рекламованого веб-сайту.

Банер повинен відповідати іміджу компанії, а його візуальне оформлення повинно викликати у відвідувачів бажання докладніше ознайомитися з рекламованим продуктом.

Банерна реклама активно розвивається і виходить в лідери рекламних матеріалів в Інтернеті. Динамічна, цікава картинка привертає увагу і доносить рекламовану інформацію до адресата.

Види банерів:

Графічний — простий, але популярний вид банерної реклами в Інтернеті. Поєднання доступної ціни і якісного виконання дозволяє створювати висококонкурентні проекти.

Html-банер — банер, що складається з декількох об'єктів, адаптивний варіант банера;

Flash-банер — динамічний міні-ролик стандартного розміру.

Вони розрізняються за розмірами і дозволами використовуваної графіки. Виходячи з цих параметрів і витраченого часу формується вартість розміщення банерної реклами в Інтернеті.

В процесі створення  існують певні вимоги:

  • Банер повинен бути клікабельним.
  •  "пристосованим" до адаптивної верстки.
  •  повинен бути естетичним і візуально привабливим.

Банер повинен виконувати основні завдання:

  • Залучати увагу відвідувача.
  • Зацікавити відвідувача.
  • Підштовхнути до переходу на сайт.
  • Спонукати до дії (купівля товару або послуги, звернення в компанію, і т.д.).

Сьогодні ми з вами розглянули деякі етапи створення банерів, всьому цьому ви можете навчитися опанувавши наш  Курс Комп'ютерна графіка та дизайн.

В процесі навчання ви:

  • Опануйте теорію кольору та основи типографіки.
  • Навчитесь розробляти фірмений стиль.
  • Створювати  логотипи,брендбуки, презентации.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Новини Веб дизайн, UI/UX Графічний дизайн