Як нова мотивація призвела до різкого падіння продажу

В компанії провели аналіз продажу за попередній рік та вирішили, що збільшення оборотів будуть досягати за рахунок збільшення середнього чеку. Під цю стратегію розробили і нову мотивацію. Чим це обернулося для компанії вже через пару місяців?

З метою збільшення об’ємів реалізації послуг власник компанії з ремонту комп’ютерної техніки розробив прогресивну шкалу мотивації для своїх менеджерів. Що це за шкала? Основний показник – це середній чек за місяць. Чим більше середній чек – тим більше відсоток, який буде виплачено менеджеру від тієї суми, яку він приніс фірмі за місяць.

Наприклад, два менеджери принесли фірмі по 200 000 грн за місяць. Перший менеджер має середній чек – 3000 грн, а в другого – 4000 грн. Згідно розробленої шкали, якщо середній чек від 2500 до 3500 грн, то менеджер отримує 10% від свого об’єму, а якщо середній чек від 3500 до 5000 грн, то – 12%. Тобто перший менеджер має отримати за місяць 200 000 х 10% = 20000 грн, а другий – 200 000 х 12% = 24000 грн.

Вражаюча різниця, чи не так?

Як ви вважаєте,  які наслідки це могло мати і чому? Придумали? Тоді швидше дізнавайтеся, як розвивалися події далі і чим це все закінчилося у короткому 5-хвилинному ролику за посиланням – https://youtu.be/WoZgYNXDZfI


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії HR, менеджер з персоналу, рекрутинг IT, програмування, розробка Менеджмент, керування, KPI