Як вибрати IT-школу для підлітка: поради для відповідальних батьків

Разом із попитом на IT-освіту рівень тривоги зростає мов тісто в печі. Неякісний контент, втрачений час, демотивація підлітка та марнування бюджету — пул найбільших батьківських страхів. Хочеться, щоб юний Стів Джобс навчався з натхненням, але як?

Враховуємо базові нюанси
Аспекти програми, на які важливо звернути увагу.

Здорове навантаження
Зважайте на тривалість уроків та розклад. Якщо заняття проходить 1 раз/тиждень і триває 2-3 години, чи висидить дитина? Це важко дорослому, а про втомленого від школи підлітка досить і казати. Оптимальний розклад: 60 хвилин уроку, що проходить 2 рази/тиждень, але з перервою в 1-3 дні. Дитині потрібен час та сили на шкільну домашку, завдання по курсу та відпочинок.

Групові заняття
Надавайте перевагу колективним, а не індивудальним урокам. Чому? Сьогодні все перейшло в онлайн. Обмін домашніми завданнями та враженнями у підлітковій спільноті стає важливим аспектом дорослішання. Групові заняття допомагають краще розуміти особливості поведінки інших людей: розвивають комунікативні навички та емоційний інтелект. Якщо уникати такої взаємодії, це матиме наслідки в дорослому віці.

Співвідношення ціни-якості
Чи можна опанувати що-небудь в IT за 1 місяць, з нуля та за 900 грн? Точно ні. Якщо за місяць-два обіцяють золоті гори — вершини не дістатись. Візьмемо за приклад курс з Python: 2 місяці, 2 рази/тиждень по 1 годині. Тобто за 16 годин/місяць вам пропонують осягнути найпопулярнішу мову програмування у світі, за допомогою якої реалізована частина chat GPT. Звучить як фантастика, погодьтеся. Краще вибирати курси тривалістю 3+ місяців і зважати хоча б на середню ринкову вартість. Вища ціна передбачає якісний сервіс та залучення викладачів-професіоналів. У школах з низькою вартістю навчання якість програми та педагогічного процесу нижча, що може негативно вплинути на мотивацію дитини. 

ТОП-3 шкідливі міфи про ІТ-курси:
Давайте розбиратися по пунктах.

Міф 1. Програма ІТ-курсів надто складна. Навчальний процес адаптовано відповідно до вікових особливостей. Це робиться для того, щоб дитина не вигоріла та не втратила концентрацію. Програма позашкільної освіти зазвичай цікавіша та більш збагачена практикою, тоді як шкільної інформатики недостатньо для опанування сучасних навичок.

Міф 2. Заняття проходять без активностей. Курси — не лише про навчання, але й про взаємодію. Це спілкування з однодумцями та викладачами в реальному часі, нові знайомства та івенти. Для чутливих підлітків та інтровертів — м'яка соціалізація. Деякі школи також проводять заняття Soft Skills, що сприяє розвитку лідерських якостей.

Міф 3. Сертифікат після курсів нічого не означає. Сертифікат підтверджує поглиблене вивчення матеріалу. Це додаткова перевага на фріланс-біржах та сайтах з пошуку роботи. Наявність документу — можливість обійти конкурентів та заробити перші гроші. А можливість мати додаткові гроші — найкраща мотивація для підлітка.

Онлайн-навчання буває насиченішим за офлайн-гуртки. Головне, щоб освітній процес було побудовано з урахуванням підліткових захоплень й адекватного навантаження. Тоді дитяче завзяття буде тривалим і матиме продовження.

Яка ще сфера може бути популярнішою за IT? Ми в DarwinLand не знаємо, тому запрошуємо підлітків на безоплатні заняття: реєстрація за посиланням!  Рекомендуємо батькам підтримувати цікавість дитини до комп’ютерних наук! :)    


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Новини IT, програмування, розробка Веб дизайн, UI/UX