Приймаємо заявки на проведення корпоративного тренінгу Управління конфліктами. Стресменеджмент

Освоїти ефективні моделі поведінки у конфліктних ситуаціях.

    • Сутність та природа конфлікту
    1. Потреби та інтереси людей як джерела конфліктів
    2. Структура конфлікту
    3. Суперництво, пристосування, компроміс, ухилення, співпраця як стратегії поведінки у спірних/конфліктних ситуаціях
    • Управління складними діалогами з клієнтами
    1. Техніки аргументації (фундаментальний метод, метод подвійної аргументації, метод умовної згоди). Баланс логічності та емоційності
    2. Алгоритм управління складною комунікацією
    3. Конліктогени: як самому не спровокувати конфлікт
    4. Прийоми зниження опору (підкреслення значущості, підкреслення спільності, вербалізація потреб\очікувань\емоцій)
    • Поняття «Стрес» та «Дістрес»
    1. Діагностика рівня стресу: емоційний, поведінковий, інтелектуальний, фізіологічний рівні
    2. Особливості психологічного стресу. День бабака», як джерело хронічної втоми хронічного стресу
    3. Техніки регуляції напруги: фізіологічні та психологічні; онлайн-методи («швидка допомога») та профілактичні.
    4. Управління особистою ресурсністю. Балансна модель Н. Пезешкіана. Зона впливу vs зони турбот

    Записатись на тренінг можна за номером: [відкрити контакти](067) 547-79-49


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії HR, менеджер з персоналу, рекрутинг Бізнес освіта, MBA Відносини, комунікація