Професійні вимоги та навчання адміністратора ресторану

Професійні вимоги та навчання адміністратора ресторану

Дізнайтеся більше про професію адміністратора ресторану, її особливості та сферу відповідальності.

Адміністратор ресторану – відповідальна позиція, адже ця людина керує роботою всього персоналу ресторану на зміні.  По суті, адміністратор забезпечує нормальне функціонування закладу та належний рівень обслуговування гостей.

Серед обов’язків можна виділити кілька основних, які покладені на адміністратора:

  • слідкує за дотриманням санітарних норм під час роботи всіх підрозділів,
  • планує графіки (формує зміни) роботи персоналу,
  • замовляє продукцію у постачальників,
  • контролює порядок та прибирання у всіх приміщеннях закладу,
  • відповідає за якість сервісу,
  • приймає замовлення на банкети, корпоративні заходи та розраховує їх вартість,
  • відповідає за вирішення та попередження конфліктних ситуацій.

Отже, щоб успішно працювати на посаді адміністратора ресторану, необхідно мати певний рівень знань та навичок. Добре, коли є досвід роботи у ресторанній сфері на посаді офіціанта або кухаря, це допомагає розуміти систему функціонування ресторану. Але, крім цього, необхідно розвивати певні управлінські навички: вміти організовувати і свою роботу і роботу інших, володіти методами контролю, бути готовим до непередбачуваних ситуацій та конструктивно реагувати у складних умовах,  вміти спілкуватися з людьми різного психотипу, мотивувати підлеглих.

Від професійних навичок та бажання розвиватись (вчитись новому) залежать і  перспективи кар’єрного зросту. Часто управлінці цієї ланки переходять на вищу позицію – директора ресторану, директора мережі закладів, керівника направлення або відкривають власний ресторанний заклад.

Також, є можливість реалізуватись у суміжних направленнях  – готельний бізнес, кейтеринг або у сфері навчання персоналу ресторанів (проведення тренінгів).

Отримати базові знання та навички адміністратора ресторану Ви можете на курсах ресторанного бізнесу.

Під час навчання в студії Тренд слухачі розглядають правила обслуговування та сервісу в ресторанних закладах, вимоги системи НАССР, правила роботи з постачальниками та зберігання продукції,  принципи складання меню, види продажів та маркетингових заходів у ресторані, системи мотивації персоналу, правила оформлення і проведення банкетів та корпоративних свят, способи попередження ти вирішення конфліктних ситуацій та багато інших аспектів роботи адміністратора.

Ви можете обрати індивідуальне онлайн навчання або в групі 2-3 р\тижд.

Детальніше про курси можна дізнатися на стор. Адміністратор ресторану.

Інші курси ресторанної сфери – на стор. Ресторанний бізнес

З питаннями по навчанню звертайтесь до менеджера студії Тренд:

[відкрити контакти]067 186 46 05 telegram   [відкрити контакти]063 467 34 65 viber


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Готельно-ресторанний бізнес, туризм, HoReCa Онлайн курси Профорієнтація