Блог навчальних закладів

Знайдено 490 статей

Знання як виклик

Дитина творить диво, коли збирає літери в слова, коли додаючи до одного числа інше отримує третє значення. У цьому є чаклунство. Але поступово світ стає зрозумілим, шкільна освіта набуває рис кріпацтва — ти прикріплений до «поміщика»...

Шляхетний гнів

У нашій психіці може бути місце гніву. Але він має бути «облагороджений». І не «приватизовано» особистими процесами, а виділено до архетипічного формату. І тоді можна буде коректно виявляти свій гнів — як Воїн / Воїтелька...

У річки два береги

Людей можна поділити на два типи: ті, хто мріє про злиття, і ті, хто хоче навчитися розрізняти. Базовий критерій — ставлення до кордонів. Ті, хто має межі окреслені, не бачать у цьому заслуги і хочуть бути в потоці.

Як герой стає Переможцем

Книга-щоденник «Як герой стає переможцем» — це технологія саморозвитку, створена психологами-практиками. Вона розрахована для щоденного читання і практики протягом більш як трьох місяців.

Фільм, який змусить замислитися

Дозвольте собі згадати, як це - бути дитиною, коли віра в чаклунства - створює ці самі чаклунства!! (люди надто багато думають..)

Я як сюжет

Наше життя — це щось, що розгортається в часі, про що можна розповісти та розповідь. І є спокуса впорядкувати безліч історій у якусь систему. У цьому тексті я спробую надати значні спроби узагальнити культурний масив.

Бабочка либочка и божемой коровка

То, что гусеница считает концом света, Мастер называет бабочкой.

Информация и человек

Как информация влияет на наше здоровье? Можно ли «фильтровать» информацию? Где получить знания и как их правильно применять, вы узнаете на семинарах образовательной платформы компании КР.

Вам знакома картинка-схема — колесо жизненного баланса?

Подход — брать себе готовые шаблоны используя опыт подсознания — далек от творчества и того, что может быть конкретно вам нужно.

Ділові комунікації. Формат службового листа

Ділові (службові) листи, друковані та електронні є частиною ділових комунікацій кожної компанії (установи). Дізнайтесь, як правильно оформити діловий (службовий) лист.