SMM
- Projector
- Студенти, дорослі, пенсіонери
- Онлайн
- prjctr.com
- Оксана
Про курс
Про курс
Курс SMM у Projector Creative and Tech Online Institute.
Усі працюють із SMM, але не всі роблять це добре. Втім, ринок розширюється і вміти вести профілі компанії в соцмережах — просто маст. Навіть якщо ви керуєте бізнесом і власноруч займаєтеся його SMM.
За два місяці студенти навчаться працювати в основних соціальних мережах (Facebook та Instagram), оцінювати ефективність своєї роботи, створювати комунікаційну стратегію і зрозуміють, що може робити бренд у мережі.
Курсовою роботою стане проєкт від реального замовника. Для нього студенти підготують:
- аналіз ЦА й інсайти для роботи з ними;
- огляд конкурентів на ринку;
- компас бренду;
- рекомендації, що та як говорити;
- пропрацьовані лінії контенту та рубрикатор;
- приклади креативів;
- гіпотези для таргетингу;
- ідеї активацій.
Куратори
Філіпп Литвинов. Партнер у діджитал агентстві «Свої», співзасновник бренду Sammy Icon, маркетолог. Брав участь у міжнародних трейдшоу Pitti Uomo, Bright Berlin, Panorama. Напрямки діяльності: брендинг, комунікаційні стратегії, SMM, дизайн і маркетинговий консалтинг.
Юлія Солоха. Партнерка в діджитал агентстві «Свої», копірайтерка. Працювала з Fedoriv, Folga, Adrenalin Brothers. Копірайтерка у проєкті «Їхні голоси» (золото КМФР, бронза ADC*UA), авторка книги «Зустрінемося в Тіндері».
Програма
Що таке SMM
- Ключові особливості роботи з соціальними мережами сьогодні.
- Як бренди змінюються та переходять в онлайн.
- Яким чином пандемія прискорила цей перехід.
- Найактуальніші соцмережі.
- Як вимірювати ефективність роботи в соціальних мережах.
Бренди
- УТП.
- Раціональні й емоційні переваги.
- Reasons to believe.
- Цільова аудиторія.
Комунікаційна та SMM стратегія
- Компас та архетипи бренду (і для чого так багато складних слів).
- Персона та голос.
- Три основні види стратегії: згадуємо SMM панків.
- Чого можна досягти за допомогою соцмереж. Упаковуємо геніальні ідеї у креативи, які захочеться лайкати.
Аналіз конкурентів
- За якими критеріями аналізувати, на що дивитись, що важливо не забути.
Tone of Voice
- Що це та чому важливо в SMM.
- Підсумки роботи зі стратегією: то що ж має бути у брифі?
Рубрики у соцмережах
- Розповідаємо, навіщо потрібні рубрики та як зазначати їх у контент-плані.
- Розглядаємо на прикладах, що постити соромно, а що — соромно, але необхідно.
Контент план
- Як готувати, на який проміжок часу та що в ньому має бути зрозумілого для клієнта.
- Де шукати натхнення, а про що забути.
Залученість
- Залученість як показник цікавості до бренду.
- Як вираховувати ER та ERR.
- Які ще є коефіцієнти для прорахунку.
- Дивимося приклади й розбираємо реальні пости, що залучають.
Копірайтинг
- Чим копірайтинг в SMM відрізняється від стандартних правил копірайтингу.
- Do's & don'ts.
Робота з контентом
- Розробка візуального стилю: який обрати.
- Фото чи дизайн.
- Як розвивати відчуття «надивленості».
Взаємодія з командою
- Як ставити зрозуміле ТЗ.
- Хто і за що відповідальний.
Коментарі
- Модерація.
- Реакція на негатив.
Реклама та просування
- Робота з таргетингом. Ads Manager.
- Лідогенерація.
Робота із зовнішніми каналами
- Холодний трафік.
- Інфлюенсери.
-
Професійні, підвищення кваліфікації
Дивіться також усі онлайн-курси, репетиторів онлайн, онлайн-тренінги.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.