Projector

SMM



  • 16 000 грн за курс

Про курс

Про курс

Курс SMM у Projector Creative and Tech Online Institute.

Усі працюють із SMM, але не всі роблять це добре. Втім, ринок розширюється і вміти вести профілі компанії в соцмережах — просто маст. Навіть якщо ви керуєте бізнесом і власноруч займаєтеся його SMM.

За два місяці студенти навчаться працювати в основних соціальних мережах (Facebook та Instagram), оцінювати ефективність своєї роботи, створювати комунікаційну стратегію і зрозуміють, що може робити бренд у мережі.

Курсовою роботою стане проєкт від реального замовника. Для нього студенти підготують:

  • аналіз ЦА й інсайти для роботи з ними;
  • огляд конкурентів на ринку;
  • компас бренду;
  • рекомендації, що та як говорити;
  • пропрацьовані лінії контенту та рубрикатор;
  • приклади креативів;
  • гіпотези для таргетингу;
  • ідеї активацій.

Куратори

Філіпп Литвинов. Партнер у діджитал агентстві «Свої», співзасновник бренду Sammy Icon, маркетолог. Брав участь у міжнародних трейдшоу Pitti Uomo, Bright Berlin, Panorama. Напрямки діяльності: брендинг, комунікаційні стратегії, SMM, дизайн і маркетинговий консалтинг.

Юлія Солоха. Партнерка в діджитал агентстві «Свої», копірайтерка. Працювала з Fedoriv, Folga, Adrenalin Brothers. Копірайтерка у проєкті «Їхні голоси» (золото КМФР, бронза ADC*UA), авторка книги «Зустрінемося в Тіндері».

Програма

Що таке SMM

  • Ключові особливості роботи з соціальними мережами сьогодні.
  • Як бренди змінюються та переходять в онлайн.
  • Яким чином пандемія прискорила цей перехід.
  • Найактуальніші соцмережі.
  • Як вимірювати ефективність роботи в соціальних мережах.

Бренди

  • УТП.
  • Раціональні й емоційні переваги.
  • Reasons to believe.
  • Цільова аудиторія.

Комунікаційна та SMM стратегія

  • Компас та архетипи бренду (і для чого так багато складних слів).
  • Персона та голос.
  • Три основні види стратегії: згадуємо SMM панків.
  • Чого можна досягти за допомогою соцмереж. Упаковуємо геніальні ідеї у креативи, які захочеться лайкати.

Аналіз конкурентів

  • За якими критеріями аналізувати, на що дивитись, що важливо не забути.

Tone of Voice

  • Що це та чому важливо в SMM.
  • Підсумки роботи зі стратегією: то що ж має бути у брифі?

Рубрики у соцмережах

  • Розповідаємо, навіщо потрібні рубрики та як зазначати їх у контент-плані.
  • Розглядаємо на прикладах, що постити соромно, а що — соромно, але необхідно.

Контент план

  • Як готувати, на який проміжок часу та що в ньому має бути зрозумілого для клієнта.
  • Де шукати натхнення, а про що забути.

Залученість

  • Залученість як показник цікавості до бренду.
  • Як вираховувати ER та ERR.
  • Які ще є коефіцієнти для прорахунку.
  • Дивимося приклади й розбираємо реальні пости, що залучають.

Копірайтинг

  • Чим копірайтинг в SMM відрізняється від стандартних правил копірайтингу.
  • Do's & don'ts.

Робота з контентом

  • Розробка візуального стилю: який обрати.
  • Фото чи дизайн.
  • Як розвивати відчуття «надивленості».

Взаємодія з командою

  • Як ставити зрозуміле ТЗ.
  • Хто і за що відповідальний.

Коментарі

  • Модерація.
  • Реакція на негатив.

Реклама та просування

  • Робота з таргетингом. Ads Manager.
  • Лідогенерація.

Робота із зовнішніми каналами

  • Холодний трафік.
  • Інфлюенсери.
Категорії курсів

Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Дивіться також усі онлайн-курси, репетиторів онлайн, онлайн-тренінги.