Менеджмент дизайну цифрових продуктів
- Projector
- Дорослі
- Онлайн
- prjctr.com
- Оксана
Про курс
Інтенсив Менеджмент дизайну цифрових продуктів у Projector Creative and Tech Online Institute.
Про інтенсив
Аби вдало працювати з командою та комунікувати із замовником, менеджеру в агентстві потрібно розбиратись у внутрішній кухні стартапів і продуктів. А щоб отримати крутий проєкт від розробників та дизайнерів, менеджеру в стартапі чи продукті треба розуміти, чим живуть і як працюють ці команди. Для цього ми запускаємо інтенсив «Менеджмент дизайну цифрових продуктів».
За три дні студенти дізнаються, як:
- аналізувати команду й наявні ресурси та покращувати слабкі місця, а в результаті — вибудовувати людино-орієнтований процес у творчій або кросфункціональній команді;
- долучатися до процесу розробки діджитальної айдентики або айдентики для цифрового продукту (й отримають чекліст для кожного етапу);
- залучати інструменти, що допоможуть оптимізувати роботу, синхронізувати команди клієнта та команду дизайнерів/розробників;
Після кожного з трьох модулів ви виконаєте домашні завдання, два з яких — реальні кейси. Через тиждень після інтенсиву кураторка проведе ще одну зустріч з учасниками інтенсиву для обговорення результатів.
Кураторка — Ані Казарян, All-in-one Manager у Spiilka. Понад 8 років досвіду у креативному менеджменті. Займається менеджментом всіх проєктів, команд, клієнтів і партнерів у Spiilka.
День 1. Робота з командою
- Аналіз зрілості команди.
- Організаційна структура та її вплив на продукт.
- Бренд-модель команди.
- Т-shaped спеціалісти та створення свого «джаз бенду».
- Робота зі зворотним зв'язком: брейнтраст, фідбеки.
- Планування завдань і робота з ризиками.
- Роль дизайн-менеджера: що робить для команди і клієнта та яких потребує навичок.
- Комунікація: як пояснити клієнтові складне простими словами, як підбадьорити та як тримати команду в контексті без надмірного контролю.
День 2. Діджитальна айдентика
- Опис процесу: стартап vs наявний продукт (нюанси та їхній вплив на процес, ризики й можливості).
- Discovery для айдентики. Коли треба проводити дослідження, які існують формати та як проводити; як скласти бриф для команди та що просити від клієнта.
- Розробка айдентики для цифрового продукту та створення діджитальної айдентики — кейси зі Spiillka (BetterMe, Naym, «Нова пошта», Сrello, Projector).
- Поетапний чекліст для менеджера: старт — процес — лонч — саппорт + робота з аутсорсерами (шрифтовики, ілюстратори, продакшн менеджмент).
День 3. Розробка цифрових продуктів
- Опис процесу: стартап vs існуючий продукт (нюанси та їхній вплив на процес).
- Discovery для цифри. Для чого потрібне дослідження для продукту, типи досліджень та методології, створення опитувальника. Приклади Dom.Ria та Auto.Ria, Mastercard і Smarttender (кейси для стартапів та наявних продуктів і їхня різниця).
- Інструменти: швидкі перемоги, продуктовий лист, метрики.
- Розробка концепції цифрового інструменту та зв'язок бренду з інтерфейсом («Дія», Forum, VKP).
- Метрики продукту: на що звертати увагу при запуску, підтримці, кризі та виходу з кризи.
- Що потрібно знати менеджеру про дизайн систему: завдання, формати, підтримка системи.
- Робота з розробниками: пошук, брифінг, процес взаємодії, закриття проєкту, подальший саппорт.
- Менеджер + дизайнер + розробник: чекліст від продакшну.
-
Професійні, підвищення кваліфікації
Дивіться також усі онлайн-курси, репетиторів онлайн, онлайн-тренінги.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.