Projector

Менеджмент дизайну цифрових продуктів



  • 27 000 грн за курс

Про курс

Інтенсив Менеджмент дизайну цифрових продуктів у Projector Creative and Tech Online Institute.

Про інтенсив

Аби вдало працювати з командою та комунікувати із замовником, менеджеру в агентстві потрібно розбиратись у внутрішній кухні стартапів і продуктів. А щоб отримати крутий проєкт від розробників та дизайнерів, менеджеру в стартапі чи продукті треба розуміти, чим живуть і як працюють ці команди. Для цього ми запускаємо інтенсив «Менеджмент дизайну цифрових продуктів».

За три дні студенти дізнаються, як:

  • аналізувати команду й наявні ресурси та покращувати слабкі місця, а в результаті — вибудовувати людино-орієнтований процес у творчій або кросфункціональній команді;
  • долучатися до процесу розробки діджитальної айдентики або айдентики для цифрового продукту (й отримають чекліст для кожного етапу);
  • залучати інструменти, що допоможуть оптимізувати роботу, синхронізувати команди клієнта та команду дизайнерів/розробників;

Після кожного з трьох модулів ви виконаєте домашні завдання, два з яких — реальні кейси. Через тиждень після інтенсиву кураторка проведе ще одну зустріч з учасниками інтенсиву для обговорення результатів.

Кураторка — Ані Казарян, All-in-one Manager у Spiilka. Понад 8 років досвіду у креативному менеджменті. Займається менеджментом всіх проєктів, команд, клієнтів і партнерів у Spiilka.
День 1. Робота з командою

  • Аналіз зрілості команди.
  • Організаційна структура та її вплив на продукт.
  • Бренд-модель команди.
  • Т-shaped спеціалісти та створення свого «джаз бенду».
  • Робота зі зворотним зв'язком: брейнтраст, фідбеки.
  • Планування завдань і робота з ризиками.
  • Роль дизайн-менеджера: що робить для команди і клієнта та яких потребує навичок.
  • Комунікація: як пояснити клієнтові складне простими словами, як підбадьорити та як тримати команду в контексті без надмірного контролю.

День 2. Діджитальна айдентика

  • Опис процесу: стартап vs наявний продукт (нюанси та їхній вплив на процес, ризики й можливості).
  • Discovery для айдентики. Коли треба проводити дослідження, які існують формати та як проводити; як скласти бриф для команди та що просити від клієнта.
  • Розробка айдентики для цифрового продукту та створення діджитальної айдентики — кейси зі Spiillka (BetterMe, Naym, «Нова пошта», Сrello, Projector).
  • Поетапний чекліст для менеджера: старт — процес — лонч — саппорт + робота з аутсорсерами (шрифтовики, ілюстратори, продакшн менеджмент).

День 3. Розробка цифрових продуктів

  • Опис процесу: стартап vs існуючий продукт (нюанси та їхній вплив на процес).
  • Discovery для цифри. Для чого потрібне дослідження для продукту, типи досліджень та методології, створення опитувальника. Приклади Dom.Ria та Auto.Ria, Mastercard і Smarttender (кейси для стартапів та наявних продуктів і їхня різниця).
  • Інструменти: швидкі перемоги, продуктовий лист, метрики.
  • Розробка концепції цифрового інструменту та зв'язок бренду з інтерфейсом («Дія», Forum, VKP).
  • Метрики продукту: на що звертати увагу при запуску, підтримці, кризі та виходу з кризи.
  • Що потрібно знати менеджеру про дизайн систему: завдання, формати, підтримка системи.
  • Робота з розробниками: пошук, брифінг, процес взаємодії, закриття проєкту, подальший саппорт.
  • Менеджер + дизайнер + розробник: чекліст від продакшну.
Категорії курсів

Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Дивіться також усі онлайн-курси, репетиторів онлайн, онлайн-тренінги.