Корпоративні тренінги
семінар

Організація закупівельної діяльності. Робота з постачальниками




Ціль заходу

  • отримаєте необхідні знання та практичні інструменти для управління закупівлями та постачанням на сучасному підприємстві
  • зможете з розрізненої закупівельної діяльності створити систему постачання, оптимально вбудовану у бізнес вашої компанії, проводити ефективну взаємодію з усіма підрозділами компанії
  • навчитеся формувати бюджет закупівель, визначати потребу та оптимальний розмір замовлення.

Програма

Організація закупівельної діяльності підприємства

Постачання та закупівлі в системі компанії. Як закупівлі впливають на рентабельність бізнесу
Основні типи організаційних структур закупівельних підрозділів
Функціональний підхід до формування організаційної структури служби закупівель підприємства
Взаємодія підрозділу закупівель з іншими підрозділами підприємства
Приклади положень, регламентів, стандартів, інструкцій та інших документів, що систематизують закупівельну діяльність підприємства
7 питань до служби закупівель

Організація роботи з постачальниками

Що і у кого купувати: система критеріїв для вибору та оцінки постачальників
Моделі та методи оцінки постачальників: коментарі та рекомендації щодо застосування
Оцінка та вибір постачальника на основі методу рейтингових оцінок: переваги та недоліки
Приклади корпоративних стандартів, що регламентують роботу з постачальниками
Способи та технології для виробництва конкурентних та неконкурентних закупівель: торги, аукціони, запит цін, запит пропозицій та інші. Основні питання та типові помилки застосування
Організація системи постійного моніторингу та оцінки роботи постачальників. Підходи до взаємин з постачальниками. Аналіз поточної ефективності постачальників

Практикуми:

Вправа «Організаційна структура закупівель вашої компанії»
Вправа «Оцінка та вибір постачальника»

Управління закупівлями

Показники ефективності закупівельної діяльності: оборотність, рентабельність, рівень запасу, рівень обслуговування та інші. Взаємозв'язок показників. Управління показниками
Матриця рентабельності та оборотності
Планування та бюджетування закупівель
Типи організації закупівель
Закупівельні ситуації
Цінова політика та цінові стратегії закупівель
На яких умовах купувати: умови закупівлі та способи оплати продукції
Відстрочка, знижка та обсяг. Як вважати вигоду та маніпулювати умовами закупівель
Управління валютою під час міжнародних закупівель
Витрати в закупівлі. Склад витрат. Як знижувати витрати в закупівлі
Закупівлі в умовах падіння попиту і кризи: що робити

Коли і скільки купувати. Управління запасами

Процес управління запасами: зміст та характеристика
Запаси як об'єкт управління: причини створення, наслідки наявності (відсутності)
Запаси у системі компанії. Підходи, види, роль, моделі управління
Прогнозування попиту. Методи прогнозування та рекомендації для підвищення точності прогнозування
ABC- і XYZ-класифікація. Сучасний підхід, порядок застосування, управління та механізм використання, матриця та система рекомендацій
Витрати, пов'язані із запасами. Управління витратами. Вартість утримання одиниці запасу, методика розрахунку
Неліквіди. Як визначати неліквіди? Економічне обґрунтування неліквідів. Управління неліквідами
Визначення оптимального розміру замовлення поповнення запасу. Методика розрахунку та формули
Параметри запасів. Розрахунок параметрів запасу (точка замовлення, страховий запас, пороговий запас, максимальний бажаний запас, очікуване і максимальне споживання, інтервал часу між замовленнями, обсяг запасу в дорозі і т.д.)
Особливості розрахунку багатономенклатурного замовлення. Підходи до визначення «загальної точки замовлення»

Практикуми:

Вправа «Розрахунок показників закупівельної діяльності: рівень обслуговування, оборотність запасу, рентабельність запасу, максимально бажаний рівень запасу»
Вправа "Вибір цінової стратегії для закупівлі продукції"
Вправа «Розрахунок вартості відстрочки, знижки та обсягу закупівель. Визначення зиску. Маніпулювання отриманими результатами»
Вправа «Розрахунок терміну зберігання продукції, довше якого зберігати на складі збитково»
Вправа «ABC-класифікація»
Вправа "Розрахунок оптимального розміру замовлення"
Вправа «Розрахунок вартості утримання одиниці запасу»
Вправа "Розрахунок рівня страхового запасу"
Вправа «Розрахунок точки замовлення»
Кейс-завдання "Управління запасом товару"

Зверніть увагу!

Ви можете замовити цю програму у форматах:

Корпоративне навчання
Індивідуальне навчання
Skype консультація

Додаткова інформація

Закупівля товарів (товарно-матеріальних ресурсів) - поняття широке і часто трактується по-різному. Деякі розуміють під закупівлею лише безпосередній процес замовлення товару, інші — весь ланцюжок від вибору товару та постачальника до постачання. Але в будь-якому випадку всі погодяться з тим, що закупівля — один з основних процесів життєдіяльності будь-якої компанії незалежно від виду діяльності (виробнича, торгова або сервісна). І якщо ми розуміємо, то процесу закупівлі необхідно приділяти пильну увагу, а фахівці з закупівель повинні володіти професійними навичками щодо вибору постачальників необхідної вам продукції, проведення з ними переговорів про ціну, умови постачання і подальших взаємин, керування закупівлями продукції. Ці та інші професійні навички ви отримаєте на цьому цікавому і практичному семінарі.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Закупівлі, тендери

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.