Корпоративні тренінги
тренінг

Складні продажі




Програма

1. Світогляд успішного продавця як запорука ефективних продажів

  • Виявлення та аналіз ефективних та неефективних особистісних підходів
    продавця, що впливають на поведінку клієнта
  • Створення профілю успіху у продажах (світогляд успішного продавця,
    особисті якості, комунікативні навички, володіння технологією продажів)
  • Формування позитивної та підтримуючої установки про себе як про продавця

2. Емоційний інтелект та комунікативна компетентність

  • Суть продажу – задоволення потреб
  • Емпатія як найважливіша компетенція продавця
  • Канали комунікації Вербальний, Вокальний та Візуальний
  • Принципи розпізнавання недостовірної інформації.

3. Механізм ухвалення рішення.

  • 10 пунктів прийняття рішення
  • Ірраціональна та раціональна складові мотивації
  • Технологія продажів, як методика послідовного впливу прийняття рішення.

4. Технологія ПРОДАЖІВ. Загальні підходи

  • Встановлення відносин
  • Прояснення потреб. Вміння визначити справжні мотиви та цінності
    презентація. Потреба клієнта як основа аргументації продавця
  • Робота з запереченнями. Алгоритм роботи з запереченнями, обставинами,
    сумнівами. Розбір неефективних прийомів
  • Завершення угоди.  Формування довгострокових
    відносин із клієнтами.

5. Встановлення відносин із клієнтом.

  • Формування довіри у стосунках в особистому контакті або по телефону
  • Поняття "фокус уваги", вміння керувати власним фокусом уваги.
  • Трансляція іміджу компанії у перші секунди зустрічі з клієнтом
  • Відпрацювання навичок самопрезентації
  • "Партнерська позиція" - як ефективний інструмент залучення

6. Потреба клієнта як основа аргументації продавця.

  • Вміння визначити справжні мотиви, що спонукають зробити покупку
  • Мистецтво ставити питання
  • SPIN – техніка ставити питання як спосіб переконання клієнта та приведення
    його до вирішення
  • Категорії та цінні слова
  • Формування низки питань, враховуючи специфіку конкретного продукту
  • Уміння слухати та чути. Відпрацювання прийомів активного слухання

7. Презентація товару.

  • Створення та порівняння сегментних діаграм «Цінності, закладені у продукті» та «Цінності, необхідні існуючому клієнту»
  • Розпізнавання різних видів глибинних цінностей клієнта для пропозиції продукту, що максимально відповідає його запитам
  • Конкурентні переваги компанії
  • Навички презентації пропозиції через виявлення переваг та вигод від їх використання.
  • Застосування ціннісних слів. Створення образів, що приваблюють клієнтів

8. Прояснення сумнівів та заперечень клієнта. Робота з обставинами та відмовками.

  • Класифікація зворотного зв'язку: сумніви, заперечення, відмовки,
    обставини
  • Алгоритм роботи із запереченнями
  • Метод розумної провокації
  • Принцип посилення мотивації

9. Укладання угоди та завершальна стадія продажу.

  • Резюмування та підбиття підсумків
  • Формулювання пропозиції
  • Відпрацювання навичок формування довгострокових відносин із клієнтами та
    повторного продажу

10. Супровід. Наступні взаємодії з клієнтом.

  • Аналіз ситуації: висновки, уроки, відкриття
  • Супровід клієнта – нові цілі, нові плани.
  • Стратегія взаємодії, тактика взаємодії
  • Інтеграція матеріалуДекларація намірів та створення плану дій щодо розвитку та впровадження нових стратегій та знань у практику

Додаткова інформація

Складні продажі – це тренінг активного продажу у формі, актуальній для сьогоднішньої ситуації. Активність полягає, перш за все, в умінні та готовності впливати на прийняте клієнтом рішення. Під складністю розуміється багатоетапний процес взаємодії з клієнтом, висока вартість одиниці товару і непрогнозованість процесу прийняття клієнтом рішення про покупку. Основним завданням тренінгу є розвиток емоційної компетентності та вміння впливати на прийняте клієнтом рішення. Змістовною основою тренінгу є робота на тих етапах продажу, на яких є безпосередня взаємодія з клієнтом:

  • Створення відносин
  • Прояснення потреб
  • Робота з сумнівами, запереченнями та відмовками,
  • Створення домовленостей

Передбачувана аудиторія тренінгу – досвідчені співробітники, які добре знають, ЩО робити на кожному з етапів продажу. Фокус уваги переноситься на те, ЯК вони це роблять і навіщо, тобто, що буде результатом успішно проведеного.

  • Механізм ухвалення рішення
  • Способи впливу на процес ухвалення рішення
  • Поняття «фокус уваги»
  • Паттерн поведінки «свій-чужий»

Ключові навички:

  • Навичка емоційної взаємодії
  • Навичка розпізнавання сумнівів, заперечень та відмовок, технології роботи з кожним варіантом зворотного зв'язку
  • Навичка розпізнавання недостовірної інформації – щеплення від «невимушених помилок»


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Переговори, риторика, ораторське мистецтвоПродажі, кол центр, робота з клієнтами

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.