Корпоративні тренінги
тренінг

Клієнторієнтованість та конкурентоздатність музею





Цільова аудиторія

керівники та науковці музеїв.

Ціль заходу

сприяти осучасненню управлінської парадигми учасників для ефективнішої популяризації музейних колекцій та збірок.

Програма

Роль клієнторієнтованості в житті музею.

Клієнторієнтованість та доступність. Загострення конкуренції за майбутнє і специфіка послуг пасивного попиту. Відвідувач чи клієнт – у чому сенс? Зв’язки з актуальністю та сучасністю.

Перепони на шляху розвитку клієнторієнтованості.

«Ми нічого не продукуємо», «у нас немає клієнтів», «ми не надаємо послуг» та інші типові упередження з боку представників внутрішніх функцій музею.

Підміна клієнторієнтованості кон’юнктурністю.

Прояви та розвиток клієнторієнтованості.

Логічні рівні розвитку клієнторієнтованості. Клієнторієнтованість комплексу маркетингу – як «4р» перетворюються в «4с» в діяльності музею.

Основна дія – дослідження кола відвідувачів, їх мотивацій, освіченості, світогляду та моделей поведінки, як обов’язкова передумова правдивої клієнторієнтованості.

Створення цінності для відвідувача через узгодженість зовнішніх та внутрішніх функцій музею при розробці заходів та подій. Залучення відвідувачів до збереження та дослідження спадщини.

Додаткова інформація

Додаткова умова якісної роботи під час та після завершення тренінгу – володіння та користування посібником «Розвиток клієнторієнтованості музейної послуги».


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Маркетинг, реклама, PRКультура, творчість

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.