Корпоративные тренинги
тренинг

Клиенториентированность и конкурентоспособность музея






Целевая аудитория

керівники та науковці музеїв.

Цель мероприятия

сприяти осучасненню управлінської парадигми учасників для ефективнішої популяризації музейних колекцій та збірок.

Программа

Роль клієнторієнтованості в житті музею.

Клієнторієнтованість та доступність. Загострення конкуренції за майбутнє і специфіка послуг пасивного попиту. Відвідувач чи клієнт – у чому сенс? Зв’язки з актуальністю та сучасністю.

Перепони на шляху розвитку клієнторієнтованості.

«Ми нічого не продукуємо», «у нас немає клієнтів», «ми не надаємо послуг» та інші типові упередження з боку представників внутрішніх функцій музею.

Підміна клієнторієнтованості кон’юнктурністю.

Прояви та розвиток клієнторієнтованості.

Логічні рівні розвитку клієнторієнтованості. Клієнторієнтованість комплексу маркетингу – як «4р» перетворюються в «4с» в діяльності музею.

Основна дія – дослідження кола відвідувачів, їх мотивацій, освіченості, світогляду та моделей поведінки, як обов’язкова передумова правдивої клієнторієнтованості.

Створення цінності для відвідувача через узгодженість зовнішніх та внутрішніх функцій музею при розробці заходів та подій. Залучення відвідувачів до збереження та дослідження спадщини.

Дополнительная информация

Додаткова умова якісної роботи під час та після завершення тренінгу – володіння та користування посібником «Розвиток клієнторієнтованості музейної послуги».


Оставить комментарий
Пожалуйста, введите ваше имя
Пожалуйста, введите комментарий.
1000 символов

Пожалуйста, введите email
или Отменить

Другие тренинги в категориях:Маркетинг, реклама, PRКультура, творчество

А также вузы в Киеве, колледжи в Киеве, курсы в Киеве, репетиторы в Киеве, работа в Киеве