Корпоративні тренінги
Мaystrenko & partners
тренінг

Лідерство. Мотивація. Управління персоналом





Ціль заходу

Розуміння принципів мотивації – це одна з ключових навичок сучасного керівника. Незнання цих принципів дорого обходиться бізнесу.

Люди – це головний ресурс – чуємо ми звідусіль. Але як ним ефективно керувати? Чи можна забезпечувати результат та одночасно зберегти людські стосунки зі співробітниками? Як мотивувати та надихати? Як контролювати та не знищити ініціативу? Як впливати на співробітника, у якого щось пішло не так?

Цей тренінг спрямований на:

  • Опрацювання власних упереджень та стереотипів щодо управління персоналом.
  • Розуміння визначень Лідерства та Харизми, і як їх можна у собі виховати.
  • Формування навички визначати рівень зрілості співробітника, як показника відповідальності та професіоналізму, а також уміння мотивувати для переходу на більш високий рівень.
  • Підвищення ефективності, за рахунок уміння керувати, залежно від ситуації та рівня зрілості працівника.
  • Навчання мотивації персоналу, виявляти її, і говорити мовою потреб та цінностей співробітників.
  • Навчання, як кажуть, «розбиратися в людях» – мотиви, стереотипи, пускові механізми поведінки тощо.
  • Опанування навичками делегування та контролю.
  • Навчання конструктивно давати та отримувати зворотний зв'язок, критикувати, стимулювати колег до дії.
  • Вміння працювати з важкими питаннями: саботаж, опір, небажання професійного розвитку, маніпуляції та ін.

Програма

Особа керівника

  • Вимоги сьогоднішнього ринку до особи управлінця.
  • Які психологічні особливості та особисті якості роблять керівників ефективними управлінцями?
  • Переконання та установки у роботі з персоналом, що ведуть до результату.
  • Підводні каміння на шляху самореалізації управлінця.
  • Проактивне та реактивне мислення керівника.

Практикум: «Дослідження власних обмежуючих та розвиваючих упереджень щодо управління персоналом».

Лідерство і Харизма

  • Що таке Лідерство в управлінні персоналом?
  • Як зробити самодіагностику своїх лідерських якостей?
  • Як вибудовувати Авторитет у колективі?
  • Як впливати на співробітників, не використовуючи свій статус/посаду?
  • Як розвивати свої лідерські риси?
  • Амбіції лідера. Коли це гаразд, а коли не дуже?
  • Що таке харизма? Чи можна її сформувати? Якщо можна, то як?
  • Рівні впливу Лідерства та Харизми.

Практикум: "Складання свого особистого набору лідерських якостей".

Стилі керування. Ситуаційние керівництво. Рівні зрілості

  • Огляд підходів та теорій Стилів управління та Ситуаційного керівництва.
  • Які стилі управління мені зараз потрібні в моїй організації?
  • Як навчитися керувати працівниками залежно від ситуації?
  • Як швидко перемикатися між стилями керування?
  • Коли потрібно «включити директора», а коли його краще «вимкнути»?
  • Стилі управління залежно від рівня Спіральної динаміки, де перебуває, і якої прагне організація.

Практикум: «Визначення рівнів зрілості та управлінська комунікація»

Мотивація персоналу. Як розбиратися в людях?

  • Огляд підходів, методик, теорій мотивації персоналу.
  • Як визначити, що рухає співробітниками?
  • Зовнішні та внутрішні мотиви.
  • Пускові механізми поведінки (тригери).
  • Які несвідомі програми, установки, переконання впливають на поведінку співробітників?
  • Як побудувати управлінську комунікацію, з кожним співробітником, мовою його потреб/мотивів?
  • Вибір способу нематеріальної мотивації залежно від рівня зрілості.
  • Покарання. Як, коли та кому потрібні?
  • Алгоритм дії керівника ситуації демотивації співробітника.

Практикум: "Визначення мотивів учасників за допомогою одного з методів".

Делегування. Контроль

  • Що таке делегування? Що, як і коли потрібно делегувати?
  • Як надихнути співробітника на нові функції/повноваження?
  • Алгоритм делегування.
  • Делегування у стилі коучинг.
  • Делегування як засіб посилення позиції керівника.
  • Делегування та розподіл відповідальності.
  • Як контролювати те, що було делеговано, щоб не знищити ініціативу співробітника?
  • Ступінь та способи контролю.
  • Як контролювати виконання планових показників працівниками?
  • Щоденний контроль процесів та дій.
  • Контроль за виконанням стандартів.

Практикум : «Делегування важливої функції та формування системи контролю».

Управлінська комунікація. Управління зворотним зв'язком

  • Види управлінської комунікації.
  • Техніки отримання та надання зворотного зв'язку співробітникам.
  • Як критикувати, щоб співробітник не закрився, та змінив свою поведінку на краще?
  • Коригуючий та розвиваючий зворотний зв'язок.
  • Зворотний зв'язок до та після події.
  • Як дати конструктивний зворотний зв'язок після негативної провини співробітника?

Практикум : «Зворотний зв'язок після негативної провини співробітника».

Складні питання під час роботи з персоналом

  • Складні питання при наступних ситуаціях із співробітниками:
      • відсутність професійного зростання;
      • стагнація чи спад результатів;
      • низький рівень амбіцій;
      • небажання зростати, змінюватись і розвиватися;
      • поява «зоряної хвороби»;
      • саботаж, самосаботаж та опір;
      • відсутність лояльності до керівника, компанії, бренду/товару/послуги.
  • Конфліктні ситуації у відносинах «керівник-підлеглий».
  • Що робити, якщо співробітник (-ки ) маніпулює керівником?
  • Як виявити маніпуляцію?
  • Способи протидії маніпуляції.
  • Якщо напали на Вас: конструктивне вирішення або ескалація конфлікту.
  • Технології відбудови від маніпуляцій та тиску.
  • Ефективні фрази протидії маніпуляціям.

Практикум : «Протидія маніпуляціям співробітника».

Завершення тренінгу

  • Зворотний зв'язок учасників.
  • Зворотний зв'язок тренера.
  • Рекомендації щодо подальшого розвитку.
  • Список літератури та фільмів для саморозвитку.
  • Вручення сертифікатів.

Додаткова інформація

В результаті тренінгу учасники отримають для своєї специфіки – готові управлінські інструменти, стратегії, стандарти, чек-листи, які сформують за допомогою тренера, на підставі матеріалу, що викладається, прикладів з робочого зошита, а також вивчених технік і методів.

Тренінг максимально адаптується під специфіку організації. Усі вправи будуються на робочих кейсах працівників.

За узгодженням проводиться дотренінгова діагностика та корекція програми, а також післятренінговий супровід, контроль застосування отриманих знань та закріплення навичок учасників.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити
Іщенко Анна,04.04.2023, 19:14
Доброго дня! Зацікавила тематика тренінгу, коли він буде проведений?

Залишити коментар

Інші тренінги у категоріях:Лідерство, тімбілдингУправління персоналом, адаптація та розвиток

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.