Account-менеджмент або як «вести» клієнта
- 16 годин
- Після закінчення видається за запитом
- Олд Скул
- oldschool.in.ua
- Дар`я Шкіль
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Тренінг призначений для співробітників комунікаційних агенцій будь-якої спеціалізації: креатив, медіа, діджитал, PR, маркетинг сервіси. Важливо, щоб учасники тренінгу мали стаж роботи з клієнтами понад 6 місяців.
Ціль заходу
Навчити учасників ефективно взаємодіяти з клієнтами, стати для них справжніми партнерами та професійними консультантами.
Вчимо менеджерів розуміти мотивацію клієнтів, підґрунтя їхніх дій, справлятися з кризовими та конфліктними ситуаціями. І відпрацьовуємо відповідні кейси на практиці.
Програма
- Як клієнт обирає агенцію
- Світ клієнта
- Світ сервісної агенції в Україні
- 10 гріхів агенції
- Рятівні процедури
- Value-added для клієнта: що агенція може робити додатково для утримання клієнта
Програма містить 4 практикуми
Інші тренінги у категоріях:Маркетинг, реклама, PRПереговори, риторика, ораторське мистецтвоВідносини, комунікація
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.