тренінг
Навички ефективної комунікації
- 16 годин
- Після закінчення видається за запитом
- Олд Скул
- oldschool.in.ua
- Дар'я Шкіль
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Тренінг призначений для менеджерів будь-якого рівня, які за своєю діяльністю часто спілкуються з клієнтами, підрядниками, партнерами і підлеглими.
Програма
Учасники навчаться:
- Розпізнавати дійсний настрій і підґрунтя поведінки клієнта
- Вибирати стиль поведінки
- Вміти чути клієнта
- Ставити правильні запитання
- Розуміти підґрунтя конфліктних ситуацій і виходити з них
- Вести доброзичливе спілкування з клієнтами будь-якого типу
День 1: Техніки рапорту. Активне слухання
День 2: Робота із запитаннями. Конфліктні ситуації
Додаткова інформація
Проведення тренінгу можливе як у форматі офлайн (рекомендується), так і онлайн.
Інші тренінги у категоріях:Переговори, риторика, ораторське мистецтвоПсихологія, емоційний інтелектВідносини, комунікація
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.