Корпоративні тренінги
Олд Скул
тренінг

Навички ефективної комунікації





Цільова аудиторія

Тренінг призначений для менеджерів будь-якого рівня, які за своєю діяльністю часто спілкуються з клієнтами, підрядниками, партнерами і підлеглими.

Програма

Учасники навчаться:

  • Розпізнавати дійсний настрій і підґрунтя поведінки клієнта
  • Вибирати стиль поведінки
  • Вміти чути клієнта
  • Ставити правильні запитання
  • Розуміти підґрунтя конфліктних ситуацій і виходити з них
  • Вести доброзичливе спілкування з клієнтами будь-якого типу

День 1:  Техніки рапорту. Активне слухання

День 2: Робота із запитаннями. Конфліктні ситуації

Додаткова інформація

Проведення тренінгу можливе як у форматі офлайн (рекомендується), так і онлайн.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Переговори, риторика, ораторське мистецтвоПсихологія, емоційний інтелектВідносини, комунікація

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.