Всі матеріали про Вступ 2024
Які документи потрібні для вступу у 2024 році

Крок 6

Які документи потрібні для вступу у 2024 році

Як і в попередні роки, документи на вступ потрібно подавати через електронний особистий кабінет вступника, який реєструється під час вступної кампанії на сайті Єдиної державної бази з питань освіти.

Як створити електронний кабінет вступника?

Під час реєстрації електронного кабінету необхідно вказати:

  • адресу електронної пошти;
  • пароль;
  • серію та номер документа про здобуту освіту (наприклад, про загальну середню освіту);
  • реквізити сертифіката ЗНО/НМТ чи іншого документа, що засвідчує рівень освіти;
  • тип та номер (серія та номер) документа, що посвідчує особу;
  • реквізити документів, що надають спеціальні умови вступу.

Якщо дані, які ви надасте при реєстрації, співпадуть з даними реєстрів ЄДЕБО — ви отримаєте посилання на активацію особистого кабінету.

Якщо маєте проблеми зі створенням електронного кабінету, розбіжності в даних (неправильно вказані ім’я, дата народження, основа вступу тощо) чи потребуєте пільгових умов вступу, можете звернутись до приймальної комісії закладу вищої освіти та надати документи (особисто чи електронною поштою) для створення особистого електронного кабінету та завантаження копій ваших документів.

Після активації електронного кабінету вам також потрібно вказати:

  • актуальні номери телефонів;
  • завантажити кольорове фото (стандарт 3 х 4 см).

Коли подавати заяви?

Подати заяви на вступ на 1 курс можна з 19 до 31 липня 2024 року.

Скільки можна подавати заяв?

Можна подати до 5 заяв на бюджет та до 15 заяв загалом за всіма варіантами фінансування (на бюджет та контракт).

Що таке пріоритетність при вступі?

Подаючи заяву на бюджетну форму навчання, ви маєте вказати пріоритетність: найвищий пріоритет (1) зазначайте для того закладу, в якому найбільше зацікавлені. Саме в порядку пріоритетності система вступу розглядатиме ваші заяви. Подивіться, як працюють пріоритети та як правильно їх розставляти, у статті Пріоритетність заяв при вступі.

Як написати мотиваційний лист?

Щоб написати мотиваційний лист, подивіться вимоги до них, які кожен заклад освіти прописує у своїх Правилах приймання документів. Ці вимоги допоможуть вам зорієнтуватися, що і як приймальна комісія буде оцінювати у вашому мотиваційному листі, відповідно, що вам потрібно написати.

Зазвичай мотиваційний лист має відповідати на питання: чому ви хочете вступити саме на цю спеціальність у цей навчальний заклад, які маєте плани та очікування щодо навчання, які ваші сильні та слабкі сторони, які ви маєте досягнення у навчанні та інших видах діяльності. Скільки подаєте заяв, стільки й маєте написати мотиваційних листів.

Ми підготували інструкцію з написання ідеального мотиваційного листа. Скористайтеся нею, щоб вразити приймальну комісію обраного навчального закладу.