Заклад, що за 2 роки
готує студентів до ТОП
унІверситетів світу

Варшава, Польша
відео про нас Scroll Down
Background
Image
Image
Quote

Akademeia High School – це академічно-селективна англомовна школа, що пропонує британську навчальну програму з кваліфікаційними іспитами на рівнях
iGCSE та A Level.

Ми існуємо для того, щоб допомогти талановитим школярам зі вміннями, здібностями
та бажанням дістатися до ТОП англомовних університетів, насамперед у
Великобританії, але також і в США та Європі.

Comand
Mark Moore,
директор 2017-2020
Quote

Наша місія - дати можливість нашим студентам стати інтелектуально відкритими, автономними та критично взаємодіяти з навколишнім світом.

В Академії ми багато інвестуємо у професійний розвиток вчителів. Ми хочемо оснастити наших викладачів усіма необхідними інструментами для стимулювання
росту наших студентів..

Comand
Dr Karolina Watras,
директор

про школу

Akademeia High School - приватна міжнародна школа-пансіон в Варшаві. Школу потрібно розглядати як підготовчий до вищої освіти коледж. Тут навчається близько 230 студентів, в тому числі 10% іноземних
Image
викладачі

Всі викладачі школи -- випускники провідних університетів світу, в тому числі Оксфордського і Кембриджського університетів, американських університетів списку Ліги плюща і кращих польських вищих навчальних закладів.

Викладачі школи мають ступеня магістрів і докторів наук, беруть участь в поточних дослідженнях і мають багаторічний досвід викладання. Вони є експертами в своїх областях, здатними прищепити студентам жагу до знань

Image
заняття

Всі заняття проводяться виключно англійською мовою. Учні займаються в невеликих групах.

Класні кімнати оздоблені інноваційними столами Харкнесса (спільний з викладачем овальний стіл), де учні беруть активну участь в групових дискусіях зі своїм вчителем. Це ключ до усвідомлення шкільної філософії навчання

Image
стипендія

Академія прагне підтримувати виключно здібних студентів, надаючи їм можливість отримати стипендію.

Приблизно 20% студентів школи отримують академічні або творчі стипендії

програми навчання

iGCSE
A Levels
international General Certificate of Secondary Education
10 та 11 класи

Процес оцінювання триває впродовж всієї програми - першого (10) та другого (11) класів навчання

Image
Image
На даній програмі студенти вивчають широкий спектр предметів, щоб познайомитись із різноманітними дисциплінами. Такий підхід дозволяє їм досліджувати теми та напрямки, які вони раніше не розглядали. Усі студенти вивчають обов’язкові предмети, які як включають стандарти програми iGCSE, так і виходять за їх межі, щоб якнайкраще підготувати студентів до подальшого навчання.
Наші наставники, усі досвідчені викладачі та педагоги, уважно спостерігають за успіхами своїх учнів, визначають потенційні проблеми та пропонують оптимальні рішення та шляхи розвитку. Під пильним наглядом свого наставника кожен учень слідує певній програмі і поступово готується до прийняття рішень, пов’язаних з вибором свого навчального шляху.
Основні предмети 10 року
Математика
Англійська мова та література
Польська
Візуальна та музична культура
Історія
Географія
Біологія
Хімія
Фізика
Сучасна мова
Основні предмети 11 -го року
Математика
Англійська мова та література
Польська література та історія
Сучасна мова
другий курс
Студенти звужують свій академічний діапазон, вибравши один із шести академічних напрямків та відповідні до нього предмети (з 2021/22):
біохімія
біологія, хімія, психологія
Інженерія
фізика, хімія, кодування
Соціальні науки
Історія, географія, політика,соціологія
Гуманітарні науки
історія, релігієзнавство та філософія, візуальна та музична культура
Архітектура
фізика, мистецтво, історія мистецтва
Творчі мистецтва
історія, мистецтво, візуальна та музична культура
Image
Схема розвитку
особистості на iGCSE
включає такі види діяльності:
  • різнопланові майстер-класи (самоконроль, розвиток стійкості, виступи на аудиторію та академічні навички та ін.)
  • лекції з управління проектами разом з експертами
  • спеціалізовані групові проекти на вибір учнів
Image
Міжкласні заходи
Нарешті, студенти можуть брати участь у багатьох різноманітних та міжпредметних спільних навчальних програмах, таких як факультативне вивчення додаткових предметів, спорт, волонтерство, серії лекцій тощо.
Позакласна діяльність як важлива і невід'ємна частина нашого загального навчального плану є обов’язковою для всіх студентів
a-levels
12 та 13 класи

Дана програма забезпечує розвиток у різних сферах, включаючи як навчальні, так і мистецькі дисципліни.

Учні обирають три предмети. За перші два роки учні дізнаються свої сильні, слабкі сторони та схильності. Це повинно дозволити їм зробити усвідомлений вибір щодо свого освітнього шляху відповідно до свого потенціалу.

Image
Image
Ми пропонуємо наступні предмети:
Відділ творчого
та естрадного мистецтва
  • Образотворче мистецтво
  • 3D -дизайн
  • Музика
  • Фотографія
  • Драма
Гуманітарний
відділ
  • Англійська література
  • Історія
  • Історія мистецтва
  • Філософія
  • Польська
  • Релігієзнавство
Відділ сучасних
мов
  • Французька
  • Німецька
  • Італійська
  • Російська
  • Іспанська
Кафедра
математики
  • Вища математика
  • Математика
Природознавчий відділ
  • Біологія
  • Хімія
  • Історія мистецтва
  • Фізика
Відділ соціальних
наук
  • Економіка
  • Географія
  • Політика
  • Психологія
  • Соціологія
Image
Схема особистого розвитку
Учні програми A Level повинні виконати два індивідуальні проекти з 3 видів позакласної роботи:
  • академічні (тобто академічні літні школи, стажування у наукових установах,конференції)

  • професійні (тобто стажування в компаніях, досвід роботи влітку)

  • благодійність (тобто волонтерська робота, організація благодійних заходів)

Image
Міжкласні заходи
Студенти можуть брати участь у спільних навчальних програмах, таких як факультативи, спорт, волонтерство, серії лекцій тощо.
Збагачувальна діяльність як важлива і постійна частина нашого загального навчального плану є обов’язковою для всіх студентів.
Моніторинг прогресу та оцінювання учнів
Невід’ємною частиною навчальної програми є оцінка успіхів учнів шляхом використання різноманітних методів оцінювання
01
Індивідуальні звіти по кожному предмету

Кожного триместру студент отримує звіт із викладом матеріалу, опрацьованого під час курсу, прогрес, досягнутий ним порівняно із минулим звітом, ставлення та рівень залучення студента до предмета, а також будь-які рекомендації, які має вчитель. Ці звіти по черзі передаються учням та їхнім батькам

02
Триместрові екзаменаційні сесії

За деякий час після іспитів студентам надається індивідуальний статистичний аналіз їх результатів. (Оцінки не видаються)

03
Особисті зустрічі з наставниками

Студенти мають щотижневі зустрічі зі своїми наставниками, щоб оцінити, як вони справляються з навчанням, та обговорити майбутні можливості

  • Більшість студентів Академії починає з iGCSE-програми, але можна вступати одразу на останні 2 роки — програму A Level.
  • Також є варінт вступу після 8-го класу — на підготовчий рік (Foundation), після якого починається IGCSE

результати студентів

результати 2021
Зі 193 дисциплін, складених у червні 2021, студентами отримано:

63%

Оцінки A*

(средній показник Королівства Великобританії - 19.1%)

91%

Оцінки A* - А

(средній показник Королівства Великобританії - 44,8%)

91%

Оцінки A* - А

(средній показник Королівства Великобританії - 44,8%)

З 40 випускників у 2021 році:

75%

оцінки A – A* з усіх предметів

40%

досягли 3 та більше A*

35%

досягли A* з усіх своїх предметів
Тематичні досягнення:
100%

студентів отримали A* з курсу “Сучасні мови”

100%

студентів отримали A* з курсу “Вища математика”

100%

студентів отримали А - A* з курсів “Хімія”, “Біологія”
та “Фізика””

100%

студентів отримали A - A* з курсів “Образотворче мистецтво” , “Історія мистецтва”

результати 2020

50%

Оцінки A*

(средній показник Королівства Великобританії - 14.3%)

85%

Оцінки A* - А

(средній показник Королівства Великобританії - 38.1%)

99%

Оцінки A* - B

(средній показник Королівства Великобританії - 65.4%)

Студентами отримано A та A* з великої різноманітності предметів:

Математика

Психологія

Соціологія

Музика

Історія

Історія мистецтва

Образотворче мистецтво

Економіка

Географія

Вища математика

Польська

Біологія

Політика

Фотографія

Французька

Фізика

3D-дизайн

Англійська література

Іспанська

Хімія

Тематичні досягнення:
9 /14
студентів отримали A* з курсу “Математика” (13/14 A-A*)
9 /15
студентів отримали A* з природничих наук (13/15 A-A*)
3 /3
студентів отримали A* з курсу “Біологія”
3 /5
студентів отримали A* з курсу “Соціологія” (5/5 A-A*)
3 /4
студентів отримали A* з курсу “Історія” (4/4 A-A*)
2 /3
студентів отримали А* з курсу “Образотворче мистецтво” (3/3 A-A*)
результати 2019

74%

Оцінки A* - А
Тематичні досягнення:
90 %
середня оцінка A Level з курсу “Хімія”
91 %
середня оцінка A Level з курсу “Біологія”
82%
середня оцінка A Level з курсу “Фізика”
85 %
середня оцінка A Level з курсу “Економіка”
92 %
середня оцінка A Level з курсу “Історія”
85 %
середня оцінка A Level з курсу “Політика”
88 %
середня оцінка A Level з курсу “Математика”
84 %
середня оцінка A Level з курсу “Вища математика”
Студентами отримано A та A* з таких предметів:

Математика

Психологія

Французька

Фізика

Політика

Історія мистецтва

Вища математика

3D-дизайн

Соціологія

Економіка

Англійська література

Хімія

Історія

Біологія

до яких вузів вступають
випускники

AHS 2021
AHS 2020
Diagramma
Серед них:
  • 100%
    студентів, що подавалися в цьому році до ВУЗів Великобританії, були зараховані до них
  • 23 апліканта
    до Великобританії вибороли місця в університетах ТОП-20 Великобританії або ТОП-10 Великобританії за спеціальністю (згідно Complete University Range), таких як:
    • University of Cambridge (2 студенти)
    • University of Oxford (2 студенти)
    • Imperial College London (2 студенти)
    • University College London (5 студентів)
    • University of St. Andrews (2 студенти)
    • University of Bath (1 студент)
Студенти отримали місця в університетах згідно своїм пристрастям та інтересам:
Аерокосмічна інженерія,
DELFT UNIVERSITY OF TECHNOLOGY
Політика Євразії,
SCIENCE PO (LE HAVRE)
Біомедична інженерія,
IMPERIAL COLLEGE LONDON
Комп'ютерні науки,
LANCASTER UNIVERSITY
Економіка та Менеджмент,
BOCCCONI UNIVERSITY
Географія,
UNIVERSITY OF OXFORD
Історія мистецтва,
UNIVERSITY OF CAMBRIDGE
Драматургія,
NYU TISCH SCHOOL OF THE ARTS
Теоритична фізика,
UNIVERSITY COLLEGE LONDON
Текстильний дизайн,
GLASGOW SCHOOL OF ARTS
Image
Image
Image
Image
Image
100%

студентів, що подавалися в цьому році до ВУЗів Великобританії, були зараховані до них

17аплікантів

до Великобританії вибороли місця в університетах ТОП-20 Великобританії (згідно Complete University Range 2020)

5 студентів

отримали місця в Європейських університетах на програмах, що входять до ТОП-20 у світі (за рейтингом QS 2020)

1 студент

взяв перерву в навчанні (GAP-YEAR)

Студенти отримали місця в університетах згідно своїм пристрастям та інтересам:
UNIVERSITY of OXFORD
2 студенти
  • Образотворче мистецтво
  • Біохімія (молекулярна та клітинна)
13 студентів
вибороли місця в престижних ВУЗах
у Лондоні:
IMPERIAL COLLEGE LONDON
4 студенти
  • Біотехнології
  • Фізика та Теоретична фізика
  • Біологічні науки
  • Біохімія
LONDON SCHOOL of ECONOMICS
2 студенти
  • Економіка та Історія Економіки
  • Міжнародна соціальна
    та державна політика
UCL
5 студенти
  • Економіка
  • Математика
  • Комп'ютерні науки
  • Архітектура
  • Соціальні науки
KING'S COLLEGE LONDON
1 студент
  • Культура, Медіа та Творчі Індустрії
THE GUIDGALL SCHOOL OF MUSIC & DRAMA
1 студент
  • Скрипка
3 студенти
вибороли місця в ТОП
університетах
Великобритнії:
UNIVERSITY OF YORK
1 студент
  • Театральне сценарування, режисура та акторська майстерність
UNIVERSITY of WARWICK:
1 студент
  • Інженерія
THE GLASGOW SCHOOL OF ART:
1 студент
  • Інтер'єрний дизайн
7 студентів
вибороли місця у провідних вузах Європи:
ERASMUS UNIVERSITY, ROTTERDAM
2 студенти
  • Міжнародне бізнес-адміністрування
  • Економіка та Бізнес-економіка
DESIGN ACADEMY,
EINDHOVEN
2 студенти
  • Дизайн
UNIVERSITY OF AMSTERDAM
2 студенти
  • Психологія
  • Медіа та Комунікації
EU BUSINESS SCHOOL, BARCELONA
1 студент
  • Медіа, Комунікації та зв'язки
    з громадськістю
5 студентів обрали
Творче та виконавче мистецтво на ТОП програмах світу:
Barlett School of Architecture, UCL
1 випускник
  • Архітектура
Ruskin School of Art, University of Oxford
1 випускник
  • Образотворче мистецтво
DESIGN ACADEMY, EINDHOVEN
2 випускники:
  • Дизайн
GLASGOW SCHOOL of ART
1 випускник
  • Інтер'єрний дизайн
5 студентів обрали Природничі науки на ТОП програмах світу:
University of Oxford
1 випускник
  • Біологічні науки
Imperial College London
4 випускники
  • Біологічні науки
  • Фізика та Теоретична фізика
8 студентів обрали Соціальні науки о на ТОП програмах світу:
LONDON SCHOOL of ECONOMICS & Political Science
2 випускники
  • Економіка та Історія Економіки
  • Міжнародна соціальна та державна політика
University College London
2 випускники
  • Економіка
  • Соціальні науки
University of Amsterdam
2 випускники
  • Психологія
  • Медіа та Комунікації
Erasmus University, Rotterdam
2 випускники
  • Міжнарожне бізнес-адміністрування
  • Економіка та бізнес-економіка
3 студенти обрали Математику, Комп'ютерні науки та Інженерію на ТОП програмах світу:
University College Londone
2 випускники
  • Комп'ютерні науки
  • Математика
University of Warwick
1 випускник:
  • Біологічні науки
  • Інженерія
Bg
Bg

історії випускників

Image
Miriam Spalińska
Illustration, Parsons School of Design, New York
Image
Mikołaj Mieszkalski
Economics, University College London
Image
Kacper Dworak
Design Academy, Eindhoven
Image
Małgorzata Róg
Student of Mathematics, University of Cambridge
Image
Julia Kałużna
Tisch School of the Arts, New York University
Image
Miriam Spalińskav
Illustration, Parsons School of Design, New York
Image
Miriam Spalińskav
Illustration, Parsons School of Design, New York
Image
Miriam Spalińskav
Illustration, Parsons School of Design, New York
Image
Miriam Spalińskav
Illustration, Parsons School of Design, New York
Image
Miriam Spalińskav
Illustration, Parsons School of Design, New York
01.
Чим ви займалися з моменту випуску з Академії?
З моменту закінчення Академії я вивчаю ілюстрацію в Parsons School of Design в Нью-Йорку. Я також наполегливо працюю над розробкою індивідуальних та спільних проектів, я завжди у пошуку нових вражень та можливостей для розвитку себе як художника та особистості.
02.
Як навчання в Академії допомогло вам підготуватися до університету?
Академія навчила мене важливості послідовної роботи над собою. Це підготувало мене не тільки до університетського навантаження, але й зробило більш обізнаною про можливості того, над чим я працювала.
03.
Що вам більш за все подобалось в Академії?
Мої улюблені речі в Академії - це, безумовно, спільнота, яку вона створила, а також чудові викладачі. Я дійсно близько та глибоко товаришую з людьми з Академії, зараз міцніше, ніж будь-коли. Я знаю, що моє життя не було б таким, як зараз, якби я не зустріла там своїх чудових друзів. Амбіції та справжня потреба покращувати себе в своїй галузі, якою в вона не була, - це те, що мене стимулює, і я назавжди вдячна за те сильне почуття спільності, яке у нас є. Мої викладачі - це також чудові люди, які змінили моє життя на краще і навчили мене не лише предметам, а й життєвим урокам; дали відчути себе почутою та окутою турботою.
04.
Озираючись на час навчання у школі, яку пораду ви можете дати нинішнім студентам Академії?
Нерідко навчання в школі може бути важким в певні моменти. Обсяг роботи може викликати багато стресу та труднощів, але найкраще - це знати, хто ваші друзі, триматися разом і піклуватися один про одного, а також спілкуватися зі своїми вчителями. Академія, безумовно, дала мені хорошу дозу того, яким іноді може бути "реальний світ”. Це зовсім не просто, але в довгостроковій перспективі це зробило мене більш підготовленою до майбутнього і бути там один для одного - найкраща порада, яку я можу придумати.
05.
Які ваші проекти на майбутнє?
Зараз я жонглюю особистими та спільними проектами, починаючи від створення веб-сайтів і закінчуючи виставкою, організованою іншою випускницею Академії. Я планую продовжувати наполегливо працювати в набутті досвіду у сфері visual storytelling, і сподіваюся на можливості для мого подальшого розвитку.
01.
What does count, as this year’s biggest highlight?
The unquestionable highlight of this year was when I finally learned how to play bridge. It took me nearly a decade, but thanks to quite frequent visits at my grandparents’ house I think, I finally know how to play it, the correct way. I am far from a Casino Royale kind of performance since my grandma remains the undisputed James Bond of the bridge, but I am slowly making my way up the family ranking.
02.
What are you doing now?
I have just finished the “summer” exam session and I started my preparations for moving back to London. During my 1st year of Economics at UCL, I have spent a lot of time studying and investigating the economic and demographic effects of immigration in the UK.
03.
What do you miss most from your times at school?
I miss the interesting discussions and debates I have had with my friends and teachers in the halls and especially in the canteen. I am sure that, if we met, we would have a lot to talk about.
04.
Choosing a degree and applying to university – if you could do it differently what would you do?
I would relax more about the interview – it’s just a meeting with a couple of people, in which you talk about your point of view and your knowledge. It should actually excite you rather than scare you, as long as you feel comfortable with the subject.
05.
Recommend one book, article, movie you have read lately?
Banerjee A., Duflo E., Good Economics for Hard Times – a comprehensive book summarising the current state of economic knowledge (both theoretical and empirical) about some of the most pressing questions of economics – immigration, international trade, future of growth, etc.
AND
Shtisel – an amazing Netflix series about a family of Haredi Jews living in Jerusalem. It portrays a group of people living a very different life but facing similar problems to the once of a secular society. For anyone interested in knowing something more about this mysterious fragment of Israeli world and Yiddishkeit, it will be a thrill to watch.
01.
What does count as this year or biggest highlight?
My biggest highlight would be becoming a part of Design Academy Eindhoven community. It may seem a little broad for a highlight; however, getting to interact with the student body and the 1st year tutors here, is a unique experience to me. Our year group counts about 180 people from about 40 different countries. It’s really amazing to see how such a diverse group can form a very close community celebrating all the different cultures.
02.
What are you doing now?
I am about to start the third trimester of my 1st year at Design Academy Eindhoven. In the upcoming part of the program, I’ll be focusing on my design viewpoint and how I relate to big questions within the field. During this period I’ll work with performance art, philosophy, creative writing, drawing and textile design. In my free time, I am working on a cookbook with my family.
03.
What do you miss most from your times at school?
Above all, I miss the times I spent with my friends at Bruzdowa 109L, one of the former student accommodation buildings.I am thankful for always feeling supported and accepted in that environment, which allowed me to grow both as a person and as a student. I believe that when we were creating bonds between ourselves, we have definitely bonded with that place as well.
04.
Choosing a degree and applying to university – if you could do it all over again, what would you do differently?
I definitely could improve on time management, which was a big issue during my application process. However, in terms of my creative work and university choices, I wouldn’t really change anything. I am more than satisfied with my course at the DAE. If my past decisions led me to where I am now, they were good decisions.
05.
Recommend one book, article, movie, you have read or seen lately?
During summer 2020 artists Terrace Martin, Robert Glasper, 9th Wonder and Kamasi Washington came together to form a very diverse group incorporating jazz, hip-hop and soul into their music. I’d like to recommend to you their debut album “Dinner Party” as well as its follow up “Dinner Party: Dessert” featuring stars of different genres and generations like Herbie Hancock, Cordae or Snoop Dogg. Beats are soothing with a fresh and playful feel to them. Enjoy
01.
What have you been up to since you left Akademeia?
I am studying mathematics at the University of Cambridge. I also use my free time (mostly vacations) for self-development (such as doing computer science courses).
02.
How studying at Akademeia helped you prepare for university?
Studying at Akademeia helped me with the gradual transition between teacher-led learning and one based more on individual work. Akademeia developed my ability to learn and think in English which makes studying abroad much easier.
03.
What are your three favourite things about Akademeia?
The freedom of choice of what I wanted to learn; the support that I received on each step of the university application process and – most importantly – amazing teachers that not only know a lot about their subjects and teaching methods, but also are generally interesting and friendly people.
04.
Looking back at your own school time, what advice do you have for current Akademeia students?
Try to find something related to your favourite subject that you can do just for fun – not related to school work. Your teachers surely will be able to advise you on that. It will help you to feel much more motivated, because your aim will be not only passing the examination, but really discovering your subject.
05.
What are your projects for the future?
At the moment I want to gain experience about the application of mathematics to problems related to data analysis and see if I want to pursue this as my career.
01.
What have you been up to since you left Akademeia?
I have been studying theatre and film at New York University Tisch School of the Arts.
02.
How studying at Akademeia helped you prepare for university?
Akademeia helped me think independently and gave me confidence to defend my viewpoint.
03.
What are your three favourite things about Akademeia?
Teachers, students and a very closely-knit connection between both of them. Looking back at your own school time, what advice do you have for current Akademeia students? Do everything in a way that makes you and others genuinely smile.
04.
What are your projects for the future?
I plan to set up my own theatre in Warsaw which will ask questions and answer them in a way that the dramatic world has never seen (if you are reading this and you are a potential investor, please do not hesitate to contact me 😀).
01.
Чим ви займалися з моменту випуску з Академії2?
З моменту закінчення Академії я вивчаю ілюстрацію в Parsons School of Design в Нью-Йорку. Я також наполегливо працюю над розробкою індивідуальних та спільних проектів, я завжди у пошуку нових вражень та можливостей для розвитку себе як художника та особистості.
02.
Як навчання в Академії допомогло вам підготуватися до університету?
З моменту закінчення Академії я вивчаю ілюстрацію в Parsons School of Design в Нью-Йорку. Я також наполегливо працюю над розробкою індивідуальних та спільних проектів, я завжди у пошуку нових вражень та можливостей для розвитку себе як художника та особистості.
03.
Що вам більш за все подобалось в Академії?
З моменту закінчення Академії я вивчаю ілюстрацію в Parsons School of Design в Нью-Йорку. Я також наполегливо працюю над розробкою індивідуальних та спільних проектів, я завжди у пошуку нових вражень та можливостей для розвитку себе як художника та особистості.
04.
Озираючись на час навчання у школі, яку пораду ви можете дати нинішнім студентам Академії?
З моменту закінчення Академії я вивчаю ілюстрацію в Parsons School of Design в Нью-Йорку. Я також наполегливо працюю над розробкою індивідуальних та спільних проектів, я завжди у пошуку нових вражень та можливостей для розвитку себе як художника та особистості.
05.
Які ваші проекти на майбутнє?
З моменту закінчення Академії я вивчаю ілюстрацію в Parsons School of Design в Нью-Йорку. Я також наполегливо працюю над розробкою індивідуальних та спільних проектів, я завжди у пошуку нових вражень та можливостей для розвитку себе як художника та особистості.
01.
Чим ви займалися з моменту випуску з Академії2?
З моменту закінчення Академії я вивчаю ілюстрацію в Parsons School of Design в Нью-Йорку. Я також наполегливо працюю над розробкою індивідуальних та спільних проектів, я завжди у пошуку нових вражень та можливостей для розвитку себе як художника та особистості.
02.
Як навчання в Академії допомогло вам підготуватися до університету?
З моменту закінчення Академії я вивчаю ілюстрацію в Parsons School of Design в Нью-Йорку. Я також наполегливо працюю над розробкою індивідуальних та спільних проектів, я завжди у пошуку нових вражень та можливостей для розвитку себе як художника та особистості.
03.
Що вам більш за все подобалось в Академії?
З моменту закінчення Академії я вивчаю ілюстрацію в Parsons School of Design в Нью-Йорку. Я також наполегливо працюю над розробкою індивідуальних та спільних проектів, я завжди у пошуку нових вражень та можливостей для розвитку себе як художника та особистості.
04.
Озираючись на час навчання у школі, яку пораду ви можете дати нинішнім студентам Академії?
З моменту закінчення Академії я вивчаю ілюстрацію в Parsons School of Design в Нью-Йорку. Я також наполегливо працюю над розробкою індивідуальних та спільних проектів, я завжди у пошуку нових вражень та можливостей для розвитку себе як художника та особистості.
05.
Які ваші проекти на майбутнє?
З моменту закінчення Академії я вивчаю ілюстрацію в Parsons School of Design в Нью-Йорку. Я також наполегливо працюю над розробкою індивідуальних та спільних проектів, я завжди у пошуку нових вражень та можливостей для розвитку себе як художника та особистості.
01.
Чим ви займалися з моменту випуску з Академії2?
З моменту закінчення Академії я вивчаю ілюстрацію в Parsons School of Design в Нью-Йорку. Я також наполегливо працюю над розробкою індивідуальних та спільних проектів, я завжди у пошуку нових вражень та можливостей для розвитку себе як художника та особистості.
02.
Як навчання в Академії допомогло вам підготуватися до університету?
З моменту закінчення Академії я вивчаю ілюстрацію в Parsons School of Design в Нью-Йорку. Я також наполегливо працюю над розробкою індивідуальних та спільних проектів, я завжди у пошуку нових вражень та можливостей для розвитку себе як художника та особистості.
03.
Що вам більш за все подобалось в Академії?
З моменту закінчення Академії я вивчаю ілюстрацію в Parsons School of Design в Нью-Йорку. Я також наполегливо працюю над розробкою індивідуальних та спільних проектів, я завжди у пошуку нових вражень та можливостей для розвитку себе як художника та особистості.
04.
Озираючись на час навчання у школі, яку пораду ви можете дати нинішнім студентам Академії?
З моменту закінчення Академії я вивчаю ілюстрацію в Parsons School of Design в Нью-Йорку. Я також наполегливо працюю над розробкою індивідуальних та спільних проектів, я завжди у пошуку нових вражень та можливостей для розвитку себе як художника та особистості.
05.
Які ваші проекти на майбутнє?
З моменту закінчення Академії я вивчаю ілюстрацію в Parsons School of Design в Нью-Йорку. Я також наполегливо працюю над розробкою індивідуальних та спільних проектів, я завжди у пошуку нових вражень та можливостей для розвитку себе як художника та особистості.
01.
Чим ви займалися з моменту випуску з Академії2?
З моменту закінчення Академії я вивчаю ілюстрацію в Parsons School of Design в Нью-Йорку. Я також наполегливо працюю над розробкою індивідуальних та спільних проектів, я завжди у пошуку нових вражень та можливостей для розвитку себе як художника та особистості.
02.
Як навчання в Академії допомогло вам підготуватися до університету?
З моменту закінчення Академії я вивчаю ілюстрацію в Parsons School of Design в Нью-Йорку. Я також наполегливо працюю над розробкою індивідуальних та спільних проектів, я завжди у пошуку нових вражень та можливостей для розвитку себе як художника та особистості.
03.
Що вам більш за все подобалось в Академії?
З моменту закінчення Академії я вивчаю ілюстрацію в Parsons School of Design в Нью-Йорку. Я також наполегливо працюю над розробкою індивідуальних та спільних проектів, я завжди у пошуку нових вражень та можливостей для розвитку себе як художника та особистості.
04.
Озираючись на час навчання у школі, яку пораду ви можете дати нинішнім студентам Академії?
З моменту закінчення Академії я вивчаю ілюстрацію в Parsons School of Design в Нью-Йорку. Я також наполегливо працюю над розробкою індивідуальних та спільних проектів, я завжди у пошуку нових вражень та можливостей для розвитку себе як художника та особистості.
05.
Які ваші проекти на майбутнє?
З моменту закінчення Академії я вивчаю ілюстрацію в Parsons School of Design в Нью-Йорку. Я також наполегливо працюю над розробкою індивідуальних та спільних проектів, я завжди у пошуку нових вражень та можливостей для розвитку себе як художника та особистості.
01.
Чим ви займалися з моменту випуску з Академії2?
З моменту закінчення Академії я вивчаю ілюстрацію в Parsons School of Design в Нью-Йорку. Я також наполегливо працюю над розробкою індивідуальних та спільних проектів, я завжди у пошуку нових вражень та можливостей для розвитку себе як художника та особистості.
02.
Як навчання в Академії допомогло вам підготуватися до університету?
З моменту закінчення Академії я вивчаю ілюстрацію в Parsons School of Design в Нью-Йорку. Я також наполегливо працюю над розробкою індивідуальних та спільних проектів, я завжди у пошуку нових вражень та можливостей для розвитку себе як художника та особистості.
03.
Що вам більш за все подобалось в Академії?
З моменту закінчення Академії я вивчаю ілюстрацію в Parsons School of Design в Нью-Йорку. Я також наполегливо працюю над розробкою індивідуальних та спільних проектів, я завжди у пошуку нових вражень та можливостей для розвитку себе як художника та особистості.
04.
Озираючись на час навчання у школі, яку пораду ви можете дати нинішнім студентам Академії?
З моменту закінчення Академії я вивчаю ілюстрацію в Parsons School of Design в Нью-Йорку. Я також наполегливо працюю над розробкою індивідуальних та спільних проектів, я завжди у пошуку нових вражень та можливостей для розвитку себе як художника та особистості.
05.
Які ваші проекти на майбутнє?
З моменту закінчення Академії я вивчаю ілюстрацію в Parsons School of Design в Нью-Йорку. Я також наполегливо працюю над розробкою індивідуальних та спільних проектів, я завжди у пошуку нових вражень та можливостей для розвитку себе як художника та особистості.

вартість навчання 2022-2023

триместр 1
триместр 2
триместр 3
Підготовчий рік (клас 9)
43.600 PLN
32.700 PLN
32.700 PLN
Рік 1 (клас 10) – GCSE
43.600 PLN
32.700 PLN
32.700 PLN
Рік 2 (клас 11) – GCSE
47.200 PLN
35.400 PLN
35.400 PLN
Рік 3 (клас 12) – A Level
51.600 PLN
38.700 PLN
38.700 PLN
Рік 4 (клас 13) – A Level
54.000 PLN
40.500 PLN
40.500 PLN
У вартість навчання входить:
  • книги

  • спортивна програма

  • шкільні клуби

  • страхування

  • підготовчі заняття до олімпіад, які організовують ради освітніх та наукових олімпіад

  • обладнання та матеріали, необхідні для занять з творчості та сценічного мистецтва

  • майстер -класи та шкільні екскурсії, включені до навчальної програми

Плата за навчання не включає:
  • Плату за вступні іспити, індивідуальні або додаткові уроки поза навчальною програмою
  • Проживання у нашому пансіонаті у Варшаві
    (24,000 PLN/рік)
  • Обіди (7,500 PLN/рік)
Проживання та обід оплачуються заздалегідь.

1-й КРОК до Aкадемії – APA

Academic Potential Assessment, або оцінювання академічного потенціала — перша та обов'язкова сходинка для вступу до Академії. Мета оцінювання — якомога краще познайомитися з потенційним студентом та зрозуміти його академічний потенціал, уподобання та прагнення. Процес триває два дні і проводиться протягом одного вікенду.

Оцінювання включає:
  • Університетські лекції англійською мовою, що доповнюються тестами для перевірки здатності студента вивчати і розуміти такого роду контент, аналітично мислити, робити висновки та порівнювати дані
  • Тестування на знання англійської мови
  • Індивідуальні зустрічі з викладачами-предметниками: перевіряється не лише знання учнів, а й що набагато важливіше - їх потенціал.
  • Групові завдання, в яких ми перевіряємо навички адаптації та соціальні здібності
  • Тестування з математики
Image

Коротко кажучи, Academic Potential Assessment реально розкриває очі

“Як батькам, нам здається, що ми дуже добре знаємо свою дитину, але, як виявляється, є багато речей, про які ми навіть не підозрюємо.
Дуже важливо дізнатися як про сильні сторони вашої дитини, так і про слабкі, над якими треба попрацювати”

Батьки учня
Image
Academic Potential Assessment проводиться лише кілька разів на рік.
Дати найближчого оцінювання на навчальний рік 2022/2023:

19-20 Березня 2022

на програми: Foundation, iGCSE та A Level

Вартість APA складає

2000 PLN (~$508)
запис на apa