Корпоративні тренінги
D-Space
тренінг

Емоційний інтелект у бізнесі




Цільова аудиторія

Керівники середньої та вищої ланки, кадровий резерв компанії.

Ціль заходу

  • розвинути спокій та внутрішню силу, потренувати навички вираження та управління емоціями
  • сформувати усвідомлене та уважне ставлення до емоційного стану іншого, розпізнавання та впливу
  • розширити інструментарій регулювання рівня стресу, амортизації напруги
  • розробити індивідуальний план розвитку своєї емоційної компетентності

Програма

Емоційна компетентність: ключові аспекти

  • Концепція емоційного інтелекту. Вплив EQ на ефективність керівника у бізнесі.
  • Емоційне лідерство
  • «Рівень ефективності» та «рівень щастя» - два вектори розвитку EQ
  • Головні «інгредієнти» емоційного інтелекту:
    1. self-awareness: емоційна самосвідомість, точна самооцінка
    2. self-management: управління емоціями, відкритість, адаптивність, проактивність
    3. empathy: емпатія, розуміння інших, ідентифікація стану співрозмовника
    4. relationship skills: управління відносинами, вплив, наснагу, допомога у самовдосконаленні, сприяння змінам

Емоції під лупою: що усвідомлено – тим можна керувати, що не усвідомлено, то керує нами

  • Вплив усвідомлюваних та неусвідомлюваних емоцій на ефективність керівника.
  • Мета-увага як інструмент самоврядування. Розширення діапазону вибору дій. Тріада: Думки. Почуття. Дії.
  • Властивості, функції, закони розвитку та «сценарії дії» емоцій.
  • Емоції, що сприяють ефективності, емоції, що обмежують. Поняття емоційної адекватності
  • Що я відчуваю? Ідентифікація власних емоцій. Щоденник самоспостереження. Абетка емоцій.
  • Як уникнути ефекту «емоційного залипання»?
  • Емоційний вплив: аналіз установок, що заважають/ сприяють розумінню іншої людини

Саморегуляція. Розвиток стійкості до стресів

  • Поняття «стресу» або те, що не вбиває нас, робить нас сильнішим, а те, що «вбиває» – дистрес.
  • Діагностика рівня стресу (емоційний, поведінковий, інтелектуальний, фізіологічний рівень). Симптоми "небезпечного стресу"
  • Ревізія своїх стратегій реакцію напруга: оцінка їх ефективності, розширення спектра варіантів.
  • Техніки саморегуляції, зниження напруги (психологічні та фізіологічні)
  • Управління особистою ресурсністю. Балансна модель Н. Пезешкіана


Залишити коментар

Будь ласка, введіть Ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Відносини, комунікаціяУправління персоналом, адаптація та розвиток

А також ЗВО (вузи) в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетитори в Києві, робота в Києві