Відкриті тренінги
TradeMasterGroup
конференція

Food&NonFoodMaster 2022


  • 5000 грн
  • до 31 липня

  • Київ, вул. Дорогожицкая, 8, UBI Конференц холл
    09.09.2022, початок о 09:00

Цільова аудиторія

Аудиторія учасників конференції: власники та топ-менеджери роздрібних мереж України, Європи та ближнього зарубіжжя (власників, генеральних, комерційних директорів, директорів з роботи з продажу та маркетингу, закупівель, керівників СТМ), Провідні виробники та імпортери FMCG товарів (від міжнародних компаній -Лідерів до невеликих регіональних виробників продуктів харчування).

Ціль заходу

Запрошуємо Вас 9 вересня на XIII Міжнародну практичну конференцію Food&NonFoodMaster-2022 «Restart в партнерстві ритейлерів та постачальників»
на якій зберуть понад 300 ТОП менеджерів, ключових фахівців роздрібних мереж та компаній-постачальників.

Програма

Програма конференції:

  • Нікіта Котєньов, Директор компанії «Мінеральні Води України». Модератор – зал "FOODMASTER"
  • Олександр Махорт, Директор з продажів в Україні та на міжнародних ринках компанія Upeco. Компанія UPECO – займає лідируючі позиції на ринку України та країн СНД, в категоріях захист від комах з торговими марками Раптор та Gardex, догляд за взуттям – ТМ SALTON, категорія пікнік - FORESTER, освіжувачі повітря BREESALта інші. Тема: Шляхи, методи, виходи виробників на міжнародні ринки, особливості роботи з локальним ритейлом.
  • Марина Забарило, Director Consumer Panel, FMCG & Retail Ukraine GfK з доповіддю на тему: Портрет нового покупця і трансформація FMCG-ринку Valeriy Nemyrov, Senior Net Revenue and Category Manager: Global (DE, US, APAC) з темою: Про передовий досвід HENKEL в управлінні доходів в різних країнах
  • Марина Костроміна, Account Director Kantar в Україні
  • Олена Асланова, Директор Проектного офіса ТОВ “Омега”, мережа супермаркетів Varus виступить з доповіддю на тему: Технології трансформації традиційних моделей магазинів під зміни уподобань споживача. Кейси результативного впровадження

Спецпроекти в рамках події:

Столи переговорів «мережа-постачальник» Це є унікальна можливість прямих переговорів. У столах переговорів TradeMasterGroup за 12 років взяли участь понад 5500 постачальників України та Зарубіжжя Молдова, Казахстан, Польща, Грузія та ін.)Виставка та експозиція рішень та послуг для бізнесу (У рамках Конференції FoodMaster 2022 проходить виставка рішень та послуг, а також зразків продукції від виробників та рітейлерів України та ближнього зарубіжжя).2 паралельні зали з конференціями Food, NonFood. Ви можете вибирати зал за інтересами та вільно переміщатися із зали до зали, формуючи власну програму заходуГалерея новинок провідних постачальників України та ближнього зарубіжжя. (У рамках конференції проходить спеціальний проект провідних постачальників України та близького зарубіжжя! Кожен учасник –виробник може подати зразки кращих проектів для представлення на полицях Галереї Новинок).Онлайн-трансляція (Якщо Ви не можете приїхати на Захід наживо, ми підключимо Вам до ZOOM трансляції, де 3 камери та виділений чат будуть створювати для Вас ефект присутності).

Ставши учасником події, Ви:

  • Обміняєтеся з іншими постачальниками та рітейлерами позитивним досвідом співпраці;
  • Дізнаєтеся свіжу аналітику ринку товарів Food і Nonfood, тренди в категоріях;
  • На основі доповідей експертів галузі зможете проаналізувати діяльність Вашої компанії, щоб йти у «ногу» із ринком;
  • Отримаєте нові ідеї та інсайти, які зможете застосувати практично у своїй компанії;
  • Проведете переговори та укласти договори про співпрацю в одному місці більш ніж з 50 потенційними партнерами;
  • Поліпшите комунікації та побудуйте конструктивний діалог з рітейлерами та дистриб'юторами про співпрацю;
  • Познайомитесь з кейсами закордонних спікерів та досвідом формування асортиментного портфеля;
  • Зможете взяти участь у міні-виставці новинок виробників, а також рішень для оптимізації бізнесу рітейлерів та постачальників,
  • Представете Вашу компанію та новинки продукції на Галереї Новинок!

Ключові питання:

  1. .Актуальні тренди харчової галузі у 2022 року. Нові виклики і можливості для сфери fmcg.
  2. Технології трансформації традиційних моделів магазинів під зміни покупних переваг. Кейси результативного впровадження.
  3. Сучасний роздрібний бренд: як змінилися правила гри у різних каналах взаємодії з покупцем?
  4. Нові можливості для українського малого та середнього бізнесу щодо початку співпраці з провідними продовольчими мережами України та Європи. Успішні кейси.
  5. Тенденції розвитку оффлайн і онлайн роздріб. Відновлення сервісів доставки.
  6. Розвиток продажу товарів через e-commerce. Технології, перспективи, платформи.
  7. Іt-технології, що забезпечують розвиток нових ритейл-бізнес-моделів і форматів.
  8. Нові виклики для сфери fmcg у 2022 році у зв'язку з початком воєнних дій на території України. Портрет нового покупця та як змінилася культура споживання українців.
  9. Перебудова роботи продовольчих мереж у зв’язку з початком війни та у післявоєнний період. Зміни в умовах співпраці постачальників з мережами, їх спрощення.
  10. Адаптація бізнесу до нових умов. швидке реагування, впровадження змін та перебудова бізнес-процесів як запорука виживання бізнесу під час війни та у післявоєнний період.
  11. Управління асортиментом. Практичні поради щодо закупівлі товарів та взаємодії з постачальниками в умовах воєнного стану. Кращі практики управління товарообігом.
  12. Підтримка бізнесу з боку держави під час війни та воєнного стану.
  13. З чого ритейлерам починати налагодження бізнесу після завершення війни або звільнення окремих території. На що робити акцент у першу чергу?
  14. Антикризовий менеджмент. Розробка та наявність плану «б», швидке прийняття рішень, перегляд та впровадження нових бізнес-процесів та планів, аналіз ризиків, встановлення зв'язків з новими партнерами, страховий асортимент, гнучкість у відносинах з партнерами.
  15. Збереження команд в умовах скорочення обсягів роботи і, відповідно, надходжень на покриття фонду оплати праці.
  16. Мерчандайзинг в умовах війни. Стратегії та підходи для просування товарів на полицях у точках продажу та онлайн у період нестабільності. практичні кейси.
  17. Які промо та акційні пропозиції можуть допомогти ритейлерам збільшити продажі та підвищити лояльність покупців в умовах сьогодення.Чекаємо на Вас!

Додаткова інформація

Серед постійних учасників: "Соломія, "ВГП", "Житомирський маслозавод Рудь", "Орімі трейд", "Ямуна", ТД "Дельта", "СВК", КФ "Десна", "Люксус-С", "Три Старі "Флагман Сі Фуд", "Пірана", "Наш Продукт", ТМ "Інделіка", "Лакталіс Україна", "Чумак", "Оліс", "Дарпак", "Савсервіс Столиця", "Карлсберг Україна", " Рідний Продукт", "Королівський Смак", "Корпорація Біосфера", "Компанія Май Україна", ТД "Поляків", "Метро Кеш енд Кері Україна", VARUS, "Таврія-В", "Велика Кишеня", "Фоззі Груп", Novus, "Наш край", "Укр-Трейд" , "АТБ-Маркет", "ВОГ Рітейл", "Львівхолод", "Еко-маркет", "Віталюр", "Скіф Трейд", "Вересень Плюс", "Білла-Україна", "КЛО", "Фора", "Економ Плюс", "Чудо Маркет", UPG, "Епіцентр К", постачальники обладнання, IT, пакування, консалтингу, логістичні оператори, імпортери та ін.


Залишити коментар

Будь ласка, введіть Ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Продажі, кол центр, робота з клієнтамиВиробництво, промисловiстьОщадливе виробництво, управління ризиками

А також ЗВО (вузи) в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетитори в Києві, робота в Києві