Відкриті тренінги
PRO Business Partners
тренінг

Тренінг для керівників середньої ланки



  • 2700 грн
  • Індивідуальні знижки від 10% до 50%


  • Київ
    10.12.2022, початок о 11:00
    29.12.2022, початок о 11:00
    10.01.2023, початок о 11:00
    25.01.2023, початок о 11:00

Ціль заходу

Досягнення на ринку конкурентної переваги за рахунок практичного освоєння та впровадження принципів ефективного управління

Програма

Головне завдання керівників середньої ланки добиватися від співробітників якісного виконання ними своїх завдань. Складність у тому, що впливати на підлеглих доводиться часто які мають повних управлінських повноважень.

На тренінгу розглядаються умови мотивації та встановлення стандартів роботи для працівників. Проводиться розбір типових, але при цьому аж ніяк не простих для середнього управлінського персоналу ситуацій.

В програмі:

Дійне управління підполученими

  • Керівник середньої ланки – чи достатньо посадовій владі. Між "верхами" та "низами"
  • Авторитет керівника середньої ланки. Що робити, якщо ви раніше "були на рівних"
  • Ваше звернення та поведінка до співробітників, які не хочуть визнавати владу нового керівника
  • Поняття "Ідеальний, «добрий» та «поганий» керівник
  • Як сформувати повагу до себе, як з боку підлеглих, так і з боку вищого керівництва

Як планувати, ставити цілі та завдання

  • Пасивність підлеглих, що робити. Як припинити роботу замість своїх підлеглих
  • Вони «не можуть», «не хочуть» або наслідки помилок керівника
  • Алгоритм постановки завдання за кроками
  • Найдієвіші способи нематеріальної мотивації. "Не хлібом єдиним..."
  • Які заходи надихають колектив, а які зменшують його керованість
  • Контроль результатів. Як часто і як потрібно перевіряти.
  • Зворотний зв'язок співробітнику за результатами виконання завдання – як озвивати, а не карати та не ображати
  • Як провести збори, летучку, п'ятихвилинку з великим ефектом
  • Як розвивати ініціативність у співробітниках та виділити серед них людей, на яких можна покластися

Навчання на робочому місці.

  • Адаптація нових працівників.
  • Оцінка особистих та професійних якостей співробітника.
  • Наставництво. Як навчати новачків.
  • Негативний, позитивний та розвиваючий зворотний зв'язок

Поведінка керівника для підвищення результативності співробітників

  • Чи потрібно хвалити підлеглих? Як зробити так, щоб вони не розслабилися після похвали.
  • Як зробити догану, щоб був результат
  • Як карати, насамперед нематеріальними способами
  • Підводне каміння штрафів – що потрібно врахувати.
  • Як доганами, депримуванням та штрафами виправляти, а не ображати
  • Працюють та наскільки ефективні наші нотації. Що натомість.
  • Як правильно, з користю для компанії, сказати людині, що вона буде звільнена
  • Маніпуляції співробітників та захист від них

Управління конфліктами у колективі

  • Вирішення конфлікту між підлеглими. Поведінка керівника у випадках непокори, поганої дисципліни, крадіжки
  • Міжособистісні конфлікти між підлеглим. Дії керівника у складних ситуаціях
  • Як зберігати спокій у конфліктних ситуаціях, не піддаватися на провокації, протистояти тиску
  •  Усі варіанти відповідей на неконструктивну критику

Додаткова інформація

Дати проведення:

  • 11 листопада 11:00-18:00
  • 28 листопада 11:00-18:00
  • 10 грудня 11:00-18:00
  • 29 гудня 11:00-18:00
  • 10 січня 11:00-18:00
  • 25 січня 11:00-18:00

Формат проведення: онлайн та офлайн на вибір учасника


Залишити коментар
Будь ласка, введіть Ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Менеджмент, управління, KPIЛідерство, тімбілдингУправління персоналом, адаптація та розвиток

А також ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетитори в Києві, робота в Києві