Модуль 1. Організація роботи Call / Contact center Структура та механізми роботи Call / Contact center Завдання Call / Contact center Види структур Call / Contact center Схема розподілу функцій усеред…
Управління кол -центром Основи формування та організація роботи груп телеоператорів Основи побудови структури підрозділів у ТМ Форми оцінки якості роботи, аналізу, планування роботи працівників Форми…
Дружеские скрипты и шаблоны разговора Готовые шаблоны закрытия сделок, выявления потребности и отработки самых частых возражений клиентов Фишки продаж в мессенджерах и социальных сетях Простое закрыти…
Модуль 1. Основи та принципи команди Що таке команда, за якими принципами вона працює У якому разі можливе досягнення синергії в команді та що заважає її максимальній ефективності Модуль 2: Формування…
Підвищення операційної ефективності Система мотивації та KPI: основні поняття Характеристики ефективних KPI Мотивація персоналу на базі KPI Практичні приклади систем мотивації на базі KPI Періодичніст…
Стратегія закупівель Управління ланцюгом постачання Бюджетування закупівлі. Оптимізація процесу закупівель та мінімізація витрат Документообіг відділу закупівель Управління постачальниками Критерії ви…
Аналіз купівельної поведінки та ринків Тренди купівельної поведінки Перспективні ринки та асортиментні тренди на них Цілі та завдання категорійного менеджменту Стратегічні цілі категорійного менеджмен…
Підвищення операційної ефективності Система мотивації та KPI: основні поняття Характеристики ефективних KPI Мотивація персоналу на базі KPI Практичні приклади систем мотивації на базі KPI Періодичніст…
Мотивація на результат. Операційний рівень організації Система мотивації та KPI: основні поняття Характеристики ефективних KPI Мотивація персоналу на базі KPI Практичні приклади систем мотивації на ба…
Побудова стратегії закупівель Закупівлі як процес "Худа" та "Детермінована" стратегії закупівель Підводне каміння у роботі закупника. Компетенції менеджера із закупівель . Психотипи у бізнесі. Визначе…
Розробка динамічної або гнучкої системи винагороди за KPI у період нестабільності/кризи Алгоритм розробки системи винагороди у період нестабільності. Дизайн системи винагороди у період кризи Розробка…
Модуль-01. Подключение к внешним источникам и очистка данных: редактор запросов (POWER QUERY) особенности подключения к разным источникам данных: БД, другие файлы Excel, папки с файлами, .csv, сайтам…
Модуль 1. Функціональне тренерство Місце функціонального навчання у сучасній компанії Системний підхід до організації процесу навчання у компанії. Замовники навчання у компанії. Місце функціонального…