Тема 1. Взаимодействие в команде: отношение к работе, коммуникация Правила продуктивного взаимодействия между сотрудниками, согласованность действий Способность договариваться, способность к реализаци…
Понятие выгоранияЭффективная командная работа. Различия между группой и командойПрофессиональное и эмоциональное выгорание. В чем разница понятий.Признаки выгорания в командеВыгорание и стрессФизиолог…
Основні напрями тренінгів з комунікації та взаємодії: Клієнтоорієнтований сервіс Комунікація з зовнішнім та внутрішнім клієнтом Міжфункціональна взаємодія Управління конфліктами Робота із запереченням…
Як клієнт обирає агенцію Світ клієнта Світ сервісної агенції в Україні 10 гріхів агенції Рятівні процедури Value-added для клієнта: що агенція може робити додатково для утримання клієнта Програма міст…
Мотивуюче лідерство: Компетенції керівника орієнтованого на залучення та розвиток проактивності у персоналу. Самодіагностика та визначення особистих векторів розвитку Концептуальні основи мотивації: т…
Модуль «Емоційний інтелект». Емоції: фізична природа та призначення емоцій у людини. Базові емоції та почуття. Практична частина: аналіз власного прояву емоцій. Формування списку почуттів. Стресостійк…
Запрошую на консультації стосовно відносин та сексологічних питань. Проблеми, з якими можн до мене звертатися: незадоволеність інтимним життям; складнощі з оргазмом та еякуляцією (передчасна та затруд…
Робота проводиться в три кроки 1. Крок. Ви купуєте та вивчаєте записи майстер-класу. З цих відео-записів майстер-класу "Емоційному насильству STOP" ви: Дізнаєтеся, як і у зв'язку з чим дійсно формуєть…
Идентификация клиентов (систематизация и сегментация, типы достижимости, виды коммуникаций, целевые группы)Взаимосвязь стратегии компании с планом продаж (стоимость ведения клиента, стоимость поддержк…
Модуль 1. Сучасні типології особистісних відмінностей Подібності та відмінності людей у діловому спілкуванні Що таке соціальна типологія особистості Сучасні підходи до типології особистості (MBTI, D…
Невербальная коммуникация значимость и влияние невербального общения; невербальные средства общения; кейсы целенаправленного действия; практическая часть.
Якщо вам здається, що потрібно щось змінювати, то вам не здається… Сьогодні, як учора, завтра, а що завтра? як завжди… Коли такі дні вибудовуються в тижні, місяці, а то й роки, наше житт…
Введение Успех продавца. От чего он зависит? Как найти клиента в Украине Договариваемся по телефону о деловой встрече Классика и реальности жизни Ваша первая вступительная фраза Непростые клиенты на Ю…
Управління змінами у світі VUCA Безперервні зміни - це нова стабільність. Від опору змінам до активної підтримки змін. Крива Кюблер-Рос. 8 кроків Коттера в управлінні змінами. Принципи Agile в управлі…
Діагностичний сеанс знайомство; визначається з "запитом-проблемою" на психологічну корекцію; позначаємо бажаний результат спільної роботи з психологом; психотерапевтичне інтерв'ю; підбираємо підходящи…