1. Готель очима гостя: Трішки про почуття гостя Що гостю важливо Управлянні сприйняттям гостя Ефект доміно у обслуговуванні гостя 2. 4типи гостей у готелі. Робота із ними: Які типи гостей найчастіше з…
Основні напрямки тренінгів з управління проєктами та командами: інструменти проєктного менеджменту побудова проєктного офісу управління проєктною командою bestleader гнучке управління проєктами управл…
Нові якості лідерів у VUCA-світі. Модель VUCA — модель бізнесу та економіки, яку ми зараз спостерігаємо. Середовище, в якому знаходиться сучасний керівник. Які нові якості та навички лідера важливі сь…
Робота у сфері гостинності — покликання та шлях до успіху. Аналіз наявних навичок у співробітників. Формування розуміння алгоритму обслуговування ресторані. Основні техніки продажу: апселлінг, кроселі…
Вкладаєте кошти у розвиток свого бізнесу, найняли спеціаліста, який мав би займатися просуванням бренду у соцмережах, очікуєте підвищення прибутку, але кількість клієнтів не зростає? Щоб розібратися в…