Тренінги

Корпоративні тренінги

Знайдено 5 результатів

тренинг
  • Блок № 1.: Сервис как ваше конкурентное преимущество Исключительное обслуживание1. Отличительные характеристики «исключительного обслуживания» от «просто обслуживания»2. Концепция вашего обслуживания3…
тренінг
  • Мушковський Ілля
  • Входження в контакт: як привернути до себе гостя з перших секунд. Навичка розкриття співрозмовника та створення довірчої атмосфери. Правила зустрічі клієнта, започаткування діалогу. Поширені помилки…
тренінг
  • Модуль 1. Правила комунікації з клієнтами і реагування на «гострі ситуації». Клієнтоорієнтованість. Мета: зміна ставлення до поняття «Клієнт». Цінність клієнта. Клієнтоорієнтованість Психологічні типи…
тренінг
  • Магалецька Ірина, ПП
  • Магалецька Ірина
  • Робота у сфері гостинності — покликання та шлях до успіху. Аналіз наявних навичок у співробітників. Формування розуміння алгоритму обслуговування ресторані. Основні техніки продажу: апселлінг, кроселі…
тренінг
  • 6600 грн -10%
  • Київська асоціація офіціантів
  • Оникієнко Олег
  • Коммуникабельность (найти общий язык с гостем) Личное обаяние (умение нравится другим)Вкус (эстетичный бизнес) Умение дарить праздникПрезентация блюдЖестикуляцияПсихология продажиИстория профессии офи…