Блок № 1.: Сервис как ваше конкурентное преимущество Исключительное обслуживание1. Отличительные характеристики «исключительного обслуживания» от «просто обслуживания»2. Концепция вашего обслуживания3…
Входження в контакт: як привернути до себе гостя з перших секунд. Навичка розкриття співрозмовника та створення довірчої атмосфери. Правила зустрічі клієнта, започаткування діалогу. Поширені помилки…
Модуль 1. Правила комунікації з клієнтами і реагування на «гострі ситуації». Клієнтоорієнтованість. Мета: зміна ставлення до поняття «Клієнт». Цінність клієнта. Клієнтоорієнтованість Психологічні типи…
Робота у сфері гостинності — покликання та шлях до успіху. Аналіз наявних навичок у співробітників. Формування розуміння алгоритму обслуговування ресторані. Основні техніки продажу: апселлінг, кроселі…