Опис курсу

Бізнес-курс

Для підготовки на посаду менеджера-адміністратора, кафе, ресторанів,фаст-фудів,різних підприємств громадського харчування.

ПРОГРАМА КУРСУ

1. Концепція і орієнтація підприємства громадського харчування:

  • Ідея, мета, на напрям (кафе, паб, кав'ярні).
  • Посадові обов'язки менеджера, його мета і завдання.
  • Перше знайомство з об'єктом.
  • Трудовий договір. Внутрішній розпорядок підприємства.
  • Стажування на рядових позиціях.
  • Стажування в залі, барі, суші-барі.
  • Кухня. Стажування з менеджером, керівником.


2. Організація роботи залу.

  • Прийняття зміни.
  • Підготовка офіціантів.
  • Підготовка торгового залу до обслуговування.
  • Сервірування столів.
  • Станція офіціантів, стоп-лист, хіт-лист, лист-резерв - нововведення в обслуговуванні торгового залу.
  • Вітання гостей (зустріч, підбір столика, подача меню, спец. пропозиція).
  • Допомогу у виборі страв і напоїв.
  • Пропозиція, прийняття замовлення.
  • Подача страв і напоїв до столу.
  • Послідовність, час приготування і подачі, швидкість таланту.
  • Робота з підносом. Правила правої руки.
  • Розміщення страв на столі. Правильна прибирання зі столу, послідовність.
  • Стандарт подачі напоїв і страв.
  • Візуальний контроль та утримання столу в порядку.
  • Розрахунок з гостем, перед. чек гостя, кредитна карта, накопичувальна картка знижок.
  • Прощання з гостем. Перекриття столу.
  • Проведення ранкової 5-хвилинки (новини, інформація щодо попереднього робочого дня, обговорення всіх робочих моментів, дисципліни офіціантів, заряд персоналу на продуктивну позитивну роботу.)
  • Розподіл офіціантів щодо позицій, готовність до роботи, зовнішній вигляд, підготовка і перевірка торгового залу до обслуговування.
  • Санітарно - гігієнічна підготовка залу, вимога.
  • Обладнання в залі, правила експлуатації, технічне обслуговування, заходи щодо усунення, взаємодія з технічними службами (телефон, форми заявок)

3. Робочий час менеджера.

  • Контроль чистоти торгового залу протягом зміни. за роботою офіціантів, стандарти обслуговування напоїв і страв.
  • Робота в залі за принципом «вісімки». Обходити всі приміщення зал, гостьові туалети, офіс, кухня, бар, склад та ін.
  • Введення журналу резервів.

За так званою «запарці» допомога з боку менеджера (прийняття замовлення, подача меню, подача напоїв і страв, розрахунок гостя).

4 .Організація роботи бару.

  • Обладнання бару, технічне пристрої для приготування напоїв. Правила експлуатації. Правила техніки безпеки.
  • Посадові обов'язки бармена, матеріальна відповідальність.
  • Зв'язок кухня - бар, форма обліку продукції бару та кухні.
  • Барна посуд, інвентар. Введення обліку, форма обліку посуду скла.
  • Замовлення на бар з торгового залу. Час приготування і віддачі в зал.
  • Робота зі складом або постачальниками на пряму. Форма заявок на продукцію.
  • Інвентаризація, переоблік бару. Відповідальність.
  • Прийом і передача зміни.

5. Організація роботи каси(r-kuper).

  • Відповідальна особа каси.
  • Форми касових документів.
  • Програма її навчання інструкції .
  • Правила прийому, видачі, обліку і зберігання грошових коштів.
  • Порядок введення касової книги.
  • Складання касової звітності.
  • Зняття каси. Закриття касового дня.

6. Організація роботи кухні.

  • Обладнання на кухні. Правила експлуатації. Дотримання техніки безпеки.
  • Вимога до посуду, інвентарю, обладнання.
  • Санітарно - гігієнічні норми і вимоги до кухні.
  • Правила зберігання продуктів і напівфабрикатів.
  • Дотримання норм віддачі страв в зал. Час, якість, зовнішній вигляд.
  • Акти списання, стоп - листи, дошка продажу хіт - листів.
  • Інвентаризація, форма обліку, відповідальна особа.


7. Організація роботи складу.

  • Матеріально - відповідальна особа складу.
  • Прийом замовлень (заявок), рух транспортування товару, введення і зберігання сировини. Вимоги до складу, форма обліку. Інвентаризація, звіт за документами.


8. Документація, необхідна для перевірок.

  • Дозвільна документація (пакет документів для відкриття і роботи підприємства).
  • Дошка споживача (перелік документів).
  • Технічна документація (інструкції з експлуатації, гарантійні талони).
  • Бланки, форми, накладні по переміщенню та ін. необхідне для роботи.
  • Документація для бухгалтерії, своєчасне оформлення та відправку(рахунок - фактури, накладні, акти та ін)
  • Сертифікати на продукти і алкоголь.
  • Журнали з техніки безпеки, мед. Книжки.


9. Лінійний персонал.

  • Набір, адаптація, тестування, навчання.
  • «Положення про прийом на роботу та звільнення співробітників компанії».
  • Процедура стажування, оплата праці під час стажування.
  • Штатний розклад, складання графіку роботи персоналу.
  • Підбір персоналу (підбір, навчання, тестування)
  • Планування чисельності працівників. Плинність персоналу. Заходи зниження.
  • Організація навчання працівника (з нуля, з середнім потенціалом, VIP-обслуговування).
  • Навчальний матеріал, тренер з навчання, тестування і здача заліку.)


10. Функції менеджера.

  • Керівництво, організація, контроль.
  • Організація процесу продажу.
  • Планування залу, розміщення столів.
  • Аналіз і планування продажів.
  • Методи зниження витрат.
  • Делегування. Повноважень, мотивація персоналу.
  • Програма премій + АТО, критерії оцінки роботи співробітників.


11.Формування корпоративного іміджу.

  • Субординація та корпоративна етика з персоналом.
  • Участь і оцінка у перевірках АТО.
  • Нормативні акти, що регулюють перевірку представників державних органів, порядок дії при перевірці, повноваження перевіряючих і права.
  • Забезпечення безпеки підприємства.


12.Знання:

  • Страв і напоїв, їх опис та перелік продуктів, що входять у склад.

Додати коментар
При заповненні форми була допущена помилка
Невірно заповнені поля відмічені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ім'я*:
Коментар*:
не більше 1000 символів (введено: 0)
Ел. пошта*:
Перевірочний код*:
5 англійських букв:
Залишити коментар
Партнери сайту
Mobios
Mobios
Всі партнери | Стати партнером

Усі курси в Дніпрі, а також ВНЗ в Дніпрі, коледжі та технікуми в Дніпрі, репетитори в Дніпрі, тренінги в Дніпрі, робота в Дніпрі

Зворотній зв'язок