Опис курсу

Аудиторія:

Бізнес-курс буде цікавий:

  • менеджерам з маркетингу, реклами, PR-менеджерам, менеджерам з продажу
  • керівникам і власникам бізнесу
  • фахівці, які працюють у відділах логістики, фінансів і т.д., але хочуть розвивати свою професійну кар'єру в маркетингу
  • молодим фахівцям, які хочуть отримати сучасні практичні навички і знання в маркетингу

Опис:

Маркетингова стратегія компанії багато в чому зумовлює дії інших напрямків бізнесу - від закупівель і виробництва до управління продажами. Конкурентна перевага компанії закладається саме при розробці маркетингової стратегії.

Щоб впевнено і грамотно розробляти успішні стратегії, під час курсу Ви вивчіть структуру і процес стратегічного маркетингового планування, особливості сегментації клієнтів, таргетингу, позиціонування продуктів, процес створення та управління брендами, а також з'ясуйте місце CRM-системи в управлінні життєвим циклом клієнта.

Результати курсу:
В результаті курсу, ви зможете грамотно побудувати маркетингову стратегію Вашої компанії, відповівши на три прості питання: Що? Кому? Як ?, а саме, навчитеся:

  • Сегментувати Ваших клієнтів
  • Визначати клієнтську стратегію для кожного сегмента
  • Здійснювати таргетинг і позиціонувати Ваш продукт
  • Створювати бренд, а не ТМ

Додати коментар
При заповненні форми була допущена помилка
Невірно заповнені поля відмічені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ім'я*:
Коментар*:
не більше 1000 символів (введено: 0)
Ел. пошта*:
Перевірочний код*:
5 англійських букв:
Залишити коментар

Усі курси в Києві, а також ВНЗ в Києві, коледжі та технікуми в Києві, репетитори в Києві, тренінги в Києві, робота в Києві

Зворотній зв'язок