Опис курсу

Мета навчання в корекційному садку - максимально адаптувати дітей з аутизмом, РАС та іншими затримками розвитку до навчання в загальноосвітніх (в складних випадках - спеціалізованих) навчальних закладах.

Навчання в групі повного дня передбачає навчання всіх необхідних навичок самообслуговування (вміння одягатися-роздягатися, складати одяг, самостійно їсти, прибирати за собою тарілку, мити посуд, застеляти ліжко, прибирати іграшки, підмітати, мити підлогу і т.д.); вміння працювати в групі - чути і виконувати групову інструкцію, взаємодіяти під час заняття з однолітками і педагогами, відповідати на питання, дотримуватися черги і т.д .; вміння поводитися в громадських місцях (на вулиці, на дитячому майданчику). З групою одночасно працюють 3 педагога, при цьому робота ведеться саме в груповому форматі. На наш погляд дуже важливо навчити дитину орієнтуватися і брати участь в груповій роботі без постійного супроводу дорослого, тому що це дозволить дитині стати більш самостійною, а згодом і автономною. Навчання навичок, над якими необхідна робота в індивідуальному форматі (мовлення, академічні навички, продуктивне мислення) ведеться на індивідуальних заняттях з aba-терапістом.

У нас немає готових рецептів і програми на всі випадки життя. Ми змінюємося і розвиваємося разом з дітьми, які до нас приходять. Ми міняємо розклад, зміст занять і підходи. Групові заняття в обов'язковому порядку передбачають узагальнення навичок, яких ми навчаємо на індивідуальних заняттях. Протягом дня ми створюємо і обігруємо навчальні ситуації для всіх учасників процесу. Всі наші заняття підпорядковані єдиній меті: навчити дитину жити в цьому світі, навчити вчитися, грати, дружити, допомагати, бути самостійним і отримувати від цього задоволення.

Що ми робимо протягом дня:

Сніданок, обід, підвечірок, вечеря - за розкладом (озвучуємо, хто що сьогодні їсть, самостійно і акуратно їмо, кажемо «дякую», просимо добавки словами, відносимо тарілку, черговий миє посуд і прибирає на кухні)

Групові заняття за розкладом. 3 заняття вранці і 3 заняття після обіду. Розклад складається окремо для молодшої та старшої групи. Групи формуються, виходячи з навичок дітей, незалежно від віку.

Розклад молодшої групи виглядає так:

Ранок

  • Логоритміка
  • Фізкультура
  • Декоративно-прикладне

Вечір

  • Фізкультура
  • читання
  • ігрове заняття

А старша група вже готуються до школи, тому у них:

Ранок

  • Математика
  • Розвиток мовлення
  • Декоративно-прикладне / основи письма

вечір

  • читання
  • Фізкультура
  • ігрове заняття


Час від часу ми вносимо корективи і зміни в програму і розклад.

Індивідуальні заняття - щодня х 40хв.

Гігієнічні процедури - миємо руки перед їжею, після прогулянки і після туалету, ходимо в туалет самостійно (рано чи пізно все починають ходити на унітаз) після сніданку, перед прогулянкою, перед і після денного сну, після вечері і в інший час на вимогу.

Гуляємо 1 раз в день. Одягаємося самостійно на прогулянку, беремося за руки - старші ведуть малюків, йдемо на майданчик, гуляємо (граємо в пісочниці, катаємося на гойдалках, бігаємо) іноді просто гуляємо за руки і розглядаємо дерева, сонце, небо) Повертаємося з прогулянки - роздягаємось і складаємо одяг і миємо руки.

Спимо вдень ​​з 13.00 до 15.00.

Між заняттями є перерви по 10-15 хв. Як правило, в цей час діти грають між собою (паралельна гра - поруч грають іграшками, разом бігають, з часом вчаться організовувати нескладні ігри).

Таким чином, день розписаний по хвилинах з 9.00 до 18.30. О 18.30 закінчується вечеря і діти розходяться по домівках.

Чого ми НЕ РОБИМО: ми НЕ ставимося до дітей як до інвалідів і вимагаємо з них як з звичайних дітей, ми НЕ ставимо комфорт понад усе, ми НЕ шкодуємо, ми НЕ вмовляємо, ми НЕ дозволяємо сідати собі на голову, ми НЕ займаємося доглядом - тільки корекційна робота.

Сад для дітей з аутизмом ідеально підійде сім'ям з багато і щільно працюючими батьками. При цьому важливо пам'ятати, що для успіху дуже важливо підтримувати в родині ті навички, яким ми навчаємо дитину в садку і не втрачати контакт з дитиною. Часто батьки намагаються стати для дитини «святом», а нам її приводити «на виховання». Це заважає узагальнювати навички і може призводити до нескінченних відкатів.

Часто до нас потрапляли дуже складні діти, для яких навчання в групі повного дня - єдиний реальний спосіб домогтися істотних результатів у соціальній адаптації, розвинути базові комунікативні навички та навички самообслуговування. Незважаючи на складність поставленого завдання, можна з упевненістю говорити про те, що ми впоралися).

Додати коментар
При заповненні форми була допущена помилка
Невірно заповнені поля відмічені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ім'я*:
Коментар*:
не більше 1000 символів (введено: 0)
Ел. пошта*:
Перевірочний код*:
5 англійських букв:
Залишити коментар

Усі курси в Києві, а також ВНЗ в Києві, коледжі та технікуми в Києві, репетитори в Києві, тренінги в Києві, робота в Києві

Зворотній зв'язок