Work.ua 13 років! З днем народження! Приховати банер
Опис курсу

Об’єм курса:

Оглядовий курс людино-центрированних продажiв «Мистецтво бути корисним» - призначений для менеджерів з продажів, керівників відділів продажів, власників малого та середнього бізнесу.

Мета курсу – ознайомити учасників з основами технології людино-центрированих продажів, що підвищує ефективність роботи менеджера з продажів на 30-60%.

Суть курсу - знайомство з основними поняттями, принципами і правилами людино-центрированных продажів, і закріплюємо отримане на вирішення конкретних бізнес-завдань - продаж конкретного продукту/послуги на конкретному ринку

В результаті проходження курсу - учасники отримають і перевірять на практиці інноваційну інструментальну технологію зменшення кількості відмов і збільшення кількості постійних клієнтів - в рази!

Програма курсу

Частина1

1. Введення

  • Ситуація з продажами на ринку товарів і послуг - в цілому
  • Причини відсутності замовлень у менеджерів.
  • Як зробити так, щоб замовники і замовлення були завжди.

2. Ключ до успіху – основні правила і принципи людино-центрированных продажiв

2.1. Основні принципи

  • • Правильна роль менеджера.
  • • Правильне ставлення до продажу.
  • • Правильне ставлення до клієнта, собі, до товару, до своєї фірми.
  • • Правильні дії в правильній ролі.

2.2. Основні правила

  • • Право на продаж свого товару потрібно заслужити.
  • • Наявність замовлень - відповідальність самого менеджера.
  • • Ініціатива завжди повинна бути в руках менеджера – в цьому танці веде продавець
  • • Процес менеджера і час життя менеджера – священні.
  • • Процес клієнта і час життя клієнта – священні.

3. Що дає менеджеру дотримання принципів і правил людино-центрированных продажу

4. Відповіді на питання

Частина 2. Правильні дії в правильній ролі - алгоритм ефективності.

  • • Етапи ефективних продажів - суть, правила дотримання
  • • Загальні правила ведення телефонних переговорів.
  • • Підготовка до дзвінка.
  • • Перший дзвінок.Правила написання мовних модулів для дзвінка.
  • • Перший дзвінок. Правила роботи з запереченнями.
  • • Інтерв'ю. Отримання технічного завдання для комерційного пропозиції.
  • • Тренінг, відповіді на питання

Частина 3. Правильні дії в правильній ролі - алгоритм ефективність (продовження).

  • • Підготовка комерційної пропозиції - основні правила.
  • • Представлення та захист комерційної пропозиції.
  • • Основні правила ведення переговорів.
  • • Проведення угоди (організація, супровід, завершення угоди, документообіг, післяпродажне обслуговування)

• Договір про подальшу співпрацю. Ведення клієнта між угодами.

• Тренінг

• Відповіді на запитання

Частина 4. Правильні дії в правильній ролі - алгоритм ефективності (продовження)

  • • Робота з базою даних – як заповнювати, структурувати, яку шукати інформацію і записувати на кожній стадії переговорів та ведення операції,
  • • Автоматизація роботи з базами даних - CRM системи
  • • Планування роботи менеджера– день, тиждень, місячний план-графік.
  • • Організація робочого дня – принципи ефективності (на що скільки часу виділяти)
  • • Тренінг • Відповіді на запитання

Час проведення: 16 годин (8 занять по 2 години)

Вт. Птн. с 11.00 до 13.00

Додати коментар
При заповненні форми була допущена помилка
Невірно заповнені поля відмічені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ім'я*:
Коментар*:
не більше 1000 символів (введено: 0)
Ел. пошта*:
Перевірочний код*:
5 англійських букв:
Залишити коментар

Усі курси в Харкові, а також ВНЗ в Харкові, коледжі та технікуми в Харкові, репетитори в Харкові, тренінги в Харкові, робота в Харкові

Зворотній зв'язок