Опис курсу

Цільова аудиторія
Фахівці різних сфер, які не мають економічної, фінансової освіти і бажаючі зрозуміти фінансові показники компанії для прийняття управлінських рішень.

Мета заходу
В рамках курсу слухачі отримають уявлення про основні аспекти фінансового менеджменту та бухгалтерського обліку, навчаться використовувати фінансову інформацію для обгрунтування прийнятих рішень і ефективного використання ресурсів компанії.

Програма курсу

ДЕНЬ 1
Блок 1. ФІНАНСОВІ ЦІЛІ І ПОКАЗНИКИ КОМПАНІЇ
1.1 Які цілі повинні бути у компанії крім максимізації прибутку.
1.2 Мета, плани і стратегія - як все це з'єднати для управління компанією.
1.3 Які показники повинна виробити компанія для оцінки її фінансового стану, положення на ринку і роботи з клієнтами, діагностики внутрішніх процесів, перспектив розвитку.
Рішення кейса 1: «Взаємозв'язок фінансових і нефінансових показників для формування системи мотивації керівників вищої ланки компанії»
Необхідно для конкретної компанії розробити систему ключових показників оцінки діяльності і визначити, які з них можуть бути використані для мотивації топ-менеджменту компанії.

Блок 2. ФІНАНСОВА ЗВІТНІСТЬ
2.1 Що таке "фінансова звітність" і хто її повинен читати і аналізувати.
2.2 Як розраховується прибуток компанії.
2.3 Чому відрізняється сума грошей на розрахунковий рахунок від прибутку згідно зі звітом про прибутки і збитки (прибуток є, а грошей немає).
2.4 Яка структура грошових потоків: операційна, фінансова, інвестиційна діяльність.
2.5 Скільки коштує майно компанії. Різне майно для різних цілей.
2.6 Скільки власних і позикових коштів вкладено в компанію.
Рішення кейса 2: «Розрахунок собівартості компанії»
Рішення кейса навчить розуміти структуру витрат компанії. Знання витрат - це запорука правильного встановлення ціни, що дозволить компанії більше заробляти прибутку.
Рішення кейса 3: «Формування фінансової звітності для компанії« Перспектива »
На основі простих господарських операцій (наприклад, покупка і продаж товарів) розглядається, як змінюється вартість компанії, її розмір прибутку, а також сума грошових коштів.

ДЕНЬ 2
Блок 3. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ЗА ДОПОМОГОЮ ФІНАНСОВИХ ПОКАЗНИКІВ
3.1 Фінансові показники: за чим стежити і як в цьому не загубитися.
3.2 Який показник краще для оцінки ефективності бізнесу: абсолютний (прибуток) або відносний (рентабельність).
3.3 Відносні показники прибутковості - чим вище, тим краще - а за рахунок чого цей рівень можна досягти.
3.4 Як оборотність впливає на ефективність компанії.
3.5 Як розраховуються періоди погашення дебіторської та кредиторської заборгованості. Що дає контроль цих показників.
3.6 Яких коштів повинно бути більше для формування майна: власних або позикових.
3.7 Відносні показники ліквідності: чи можемо ми оплатити наші рахунки.
Рішення кейса 3: «Формування фінансової звітності для компанії« Перспектива »(продовження - розрахунок показників)
На підставі складеної звітності необхідно розрахувати всі фінансові показники і відповісти на основне питання: "Чи варто працювати з даною компанією або відмовитися?"

Блок 4. ОСНОВИ КЛАСИФІКАЦІЇ ВИТРАТ І ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ ПО АСОРТИМЕНТУ ПРОДУКТІВ
4.1 Яка специфіка витрат виробничої та торгової компанії.
4.2 Що таке змінні і постійні витрати.
4.3 У чому цінність розподілу затратна змінні і постійні для департаменту продажів.
4.4 Що таке "маржа продажів".
4.5 Як определеии оптимальний асортимент продуктів для максимізації прибутку.
Рішення кейса 4: «Поведінка і класифікація витрат»
На підставі практичних завдань необхідно правильно класифікувати витрати, розраховувати маржинальний дохід по продуктам і прибуток в цілому для компанії.

Блок 5. АНАЛІЗ БЕЗЗБИТКОВОСТІ (CVP-АНАЛІЗ)
5.1 Скільки компанії потрібно продавати, щоб вийти в "нуль" (розрахунок точки беззбитковості).
5.2 Як далеко компанія працює від точки беззбитковості (запас міцності).
5.3 Скільки компанії потрібно продавати, щоб отримувати бажаний розмір прибутку.
Рішення кейса 5: «Розрахунок показників CVP-аналізу»
Рішення кейса 6: «Розрахунок показників CVP-аналізу в умовах багатопродуктового виробництва»
На підставі практічсекіх завдань необхідно розрахувати наступні показники:
- точку беззбитковості;
- запас міцності;
- необхідний обсяг продажів різних продуктів для беззбиткового стану і отримання заданого рівня прибутку.

ДЕНЬ 3
Блок 6. БЮДЖЕТУВАННЯ
6.1 Навіщо компанії складати бюджети.
6.2 Як скласти бюджет доходів і витрат та розрахувати плановий прибуток.
Рішення кейса 7: «Складання операційного бюджету компанії в умовах обмежень»
В реальних умовах кожна компанія стикається з обмеженими ресурсами. За допомогою практичного завдання необхідно розрахувати бюджет прибутку з урахуванням обмежень.

Блок 7. АНАЛІЗ ІНВЕСТИЦІЙНИХ ПРОЕКТІВ
7.1 Яка вартість грошей у часі і як вона впливає на прийняття рішень щодо майбутніх вкладень.
7.2 Як оцінити, чи варто вкладати гроші в будь-який проект (бізнес).
Рішення кейса 8: «Рішення про прийняття інвестиційного проекту»
На підставі прогнозних грошових потоків необхідно розрахувати:
- грошовий прибуток від проекту;
- період окупності проекту;
- рівень рентабельності проекту.

Тривалість курсу
3 дні (24 академічних години) з перервою на каву-брейки і обід в кафе.

В рамках курсу слухачі отримають уявлення про основні аспекти фінансового менеджменту та бухгалтерського обліку, навчаться використовувати фінансову інформацію для обгрунтування прийнятих рішень і ефективного використання ресурсів компанії.

В результаті проведення курсу слухачі:
- зрозуміють економічну сутність і технологію розрахунку фінансових показників, і зможуть використовувати її при аналізі результатів діяльності компанії;
- навчаться читати і аналізувати фінансову звітність компанії, а також отримають досвід взаємодії з фінансовою службою при постановці завдань щодо розрахунку фінансових показників;
- зможуть давати оцінку фінансових наслідків при прийнятті управлінських рішень.

Навчання проходить у форматі практичного міні-курсу, а це значить, що учасники працюють і індивідуально, і в командах. Використовуються практичні завдання, кейси для закріплення матеріалу, завдяки чому слухачі не тільки дізнаються, як треба робити, але і особисто зможуть відпрацювати навички.

Форма навчання

Курс включає:
1. Пояснювальні лекції та дискусії, які супроводжуються мультимедійними слайдами і друкованими посібниками;
2. Спільні вправи на навчальних прикладах, як зворотний зв'язок - проекти (кейси);
3. Участь в ділових іграх, що дозволить з максимальною ефективністю застосувати матеріал тренінгу до реальних умов функціонування компанії.

Порядок оплати - 100% передоплата до початку тренінгу.
Попередня реєстрація обов'язкова

Кожному учаснику надається:
1. комплект навчально-методичних матеріалів;
2. сертифікат про підвищення кваліфікації з даної тематики.
У вартість курсу входять обід та кава-брейки.

Записатися на курс

Додати коментар
При заповненні форми була допущена помилка
Невірно заповнені поля відмічені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ім'я*:
Коментар*:
не більше 1000 символів (введено: 0)
Ел. пошта*:
Перевірочний код*:
5 англійських букв:
Залишити коментар
Партнери сайту
Management & marketing universal business school
Management & marketing universal business school
Всі партнери | Стати партнером

Усі курси в Дніпрі, а також ВНЗ в Дніпрі, коледжі та технікуми в Дніпрі, репетитори в Дніпрі, тренінги в Дніпрі, робота в Дніпрі

Зворотній зв'язок