Опис курсу

Цільова аудиторія

  • менеджери з маркетингу, рекламістам, PR-менеджерам
  • керівники і власники бізнесу, для розуміння маркетингового процесу і його використання для досягнення бізнес-цілей
  • фахівці, які працюють у відділах продажів, логістики, фінансів і т.д.

Мета заходу

Розглянути місце, роль, завдання та інструменти маркетингу в сучасному бізнесі.

Програма

В ході майстер-класу ми відповімо на наступні питання:

  • Що таке маркетинг, що може маркетинг?
  • Типова структура маркетингового відділу, розбір ролей
  • Як працює сучасна реклама. Маніпуляції або спонукання
  • Що таке реліктовий мозок і як він працює
  • Що таке фіатние бренди
  • Як роздобути клієнта? Полювання на клієнта 80-го рівня
  • Як робити маркетинг? Маркетинговий процес в покрокової схемою
  • Повний цикл маркетингу
  • Маркетингові кейси по повному циклу інструментів
  • Інноваційні інструменти маркетингових комунікацій: VR (віртуальна реальність), AR (Доповнена реальність), 3D і інші.

Детальна інформація та реєстрація на захід за посиланням: http://bit.ly/2IIMgWB


Додати коментар
При заповненні форми була допущена помилка
Невірно заповнені поля відмічені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ім'я*:
Коментар*:
не більше 1000 символів (введено: 0)
Ел. пошта*:
Перевірочний код*:
5 англійських букв:
Залишити коментар

Усі курси в Києві, а також ВНЗ в Києві, коледжі та технікуми в Києві, репетитори в Києві, тренінги в Києві, робота в Києві

Зворотній зв'язок