Опис курсу

Аудиторія програми - це власники та топ-менеджери компаній, які:

  • шукають шляхи диференціації та напрямки створення вирішальної конкурентної переваги (ВКП)
  • чесно готові будувати win-win відносини з клієнтами та пропонувати їм справжню цінність
  • зацікавлені у розвитку чемпіонів продаж

Що дає модуль:

  • Методологію створення ВКП через вміння глибоко аналізувати причинно-наслідкові зв’язки у клієнта та розробляти відповідні Пропозиції цінності для них
  • Інший погляд на певні фундаментальні поняття у маркетингу та продажах: потенціал та сегментація ринку, «єдина справедлива ціна», 2 різні аспекти сприйняття цінності одного того ж самого продукту, функції ефективних продажів у компанії тощо
  • Можливість побачити кореневий конфлікт функцій маркетингу та продажів та напрямки їх вирішення
  • Практичні навички застосування запропонованих підходів на власних кейсах та ситуаціях

Структура програми (2 дні):

  • Кореневий конфлікт функції маркетингу та напрямок його вирішення. Аналіз сегментів ринку та методологія розробки пропозиції цінності
  • Кореневий конфлікт функції продажів та напрямок його вирішення. 6 рівнів спротиву змінам. матриця змін. Spin та чемпіони продажів.

Старт - лютий 2018 року

Реєстрація та детальніша програма за посиланням

Викладач - Юлія Плієва
партнер, генеральний директор в Apple Consulting

Додати коментар
При заповненні форми була допущена помилка
Невірно заповнені поля відмічені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ім'я*:
Коментар*:
не більше 1000 символів (введено: 0)
Ел. пошта*:
Перевірочний код*:
5 англійських букв:
Залишити коментар

Усі курси в Києві, а також ВНЗ в Києві, коледжі та технікуми в Києві, репетитори в Києві, тренінги в Києві, робота в Києві

Зворотній зв'язок