Опис курсу

У сучасному, мінливому світі, розраховувати тільки на продуктову або операційну перевагу досить наївно. Лаг некопійованості практично в будь-якій галузі скоротився до мінімуму. А це означає, що основним генератором розвитку практично будь-якої компанії стає маркетинг.

Саме маркетинг створює додану цінність. І саме маркетинг виявляє потреби клієнта, які компанія може якісно задовольняти з вигодою для себе.

Маркетинг - це не набір інструментів, і як раз цілісне сприйняття маркетингу - це те, що зараз в найбільшому дефіциті. А адже саме цілісне сприйняття дає можливість приймати стратегічно правильні рішення, які дозволяють компанії успішно розвиватися і випереджати конкурентів.

Гарне уявлення про цілісний маркетинг дає "Головна маркетинова книга" Олексія Філаноського, яка буде презентована під час події. Ця книга вчить бізнес і маркетинг ставити правильні питання собі, покупцям, ринку, партнерам, і знаходити на підставі правильно заданих питань, оптимальні рішення.

Час проведення: 10 квітня 19:00 - 20:30

Місце : Волоська 8/5, 4 корпус, Києво-Могилянська Бізнес Школа

Додати коментар
При заповненні форми була допущена помилка
Невірно заповнені поля відмічені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ім'я*:
Коментар*:
не більше 1000 символів (введено: 0)
Ел. пошта*:
Перевірочний код*:
5 англійських букв:
Залишити коментар

Усі курси в Києві, а також ВНЗ в Києві, коледжі та технікуми в Києві, репетитори в Києві, тренінги в Києві, робота в Києві

Зворотній зв'язок