Опис курсу

Як передбачити чи вдасться успішно вийти на ринок з новим продуктом?

Сучасний світ змінюється все швидше і часу на повноцінне тестування гіпотез в управлінця часто просто немає. До того ж це вимагає і чималих фінансових інвестицій.

Чи можна в таких випадках довіряти інтуїції? Або краще не ризикувати і йти класичним шляхом? Чи можна поєднати інтуїтивні оцінки з аналітичними результатами?

Байєсівський підхід - це той аналітичний інструмент, який дозволяє вирішити цю задачу з максимальною користю. Цей підхід успішно використовується і розвивається в сучасному світі прийняття рішень, але, на жаль, не дуже поширений в українському бізнесі.

Вже 10 квітня на вечірній зустрічі із Володимиром Савчуком поговоримо про:

  1. Основи теорії ймовірностей
  2. Сенс та математика байесівського підходу
  3. Моделювання шансів успішного виведення на ринок нового продукту

Час проведення: 10 квітня 19:00 - 20:30

Місце : Волоська 8/5, 4 корпус, Києво-Могилянська Бізнес Школа

Додати коментар
При заповненні форми була допущена помилка
Невірно заповнені поля відмічені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ім'я*:
Коментар*:
не більше 1000 символів (введено: 0)
Ел. пошта*:
Перевірочний код*:
5 англійських букв:
Залишити коментар

Усі курси в Києві, а також ВНЗ в Києві, коледжі та технікуми в Києві, репетитори в Києві, тренінги в Києві, робота в Києві

Зворотній зв'язок