Опис курсу

«Центр АВА-терапії» запрошує на реабілітацію дітей з аутизмом, розладами аутистичного спектру і іншими розладами розвитку.
Реабілітаційна програма здійснюється шляхом індивідуальних і групових занять, підпорядкованих єдиній індивідуальній програмі, разрабленій під кожну конкретну дитину. Залежно від початкових навичок і поставлених цілей, індивідуальна програма включає:

  • Розвиток навичок, необхідних для успішної соціальної інтеграції дитини (співпраця, комунікативні навички, навички самостійної гри, навички самообслуговування і т.д.);
  • Корекцію небажаної поведінки;
  • Підготовку до школи дітей з розладами розвитку (формування навчальної поведінки, навичок роботи в групі, необхідних академічних навичок);
  • Розвиток академічних навичок (читання, письмо, граматика, математика і т.д.) у дітей з розладами розвитку дошкільного та шкільного віку;

Особливу увагу ми приділяємо формуванню вокального мовлення та продуктивного мислення.

Реабілітаційні заходи в «Центрі АВА-терапії» здійснюються в такий спосіб:

1. Корекційний дитячий садок для дітей з аутизмом та іншими розладами розвитку.
Час роботи: 9.00-13.00 (неповний день); 9.00-19.00 (повний день) Навчання в корекційному садку грунтується на принципах Прикладного Аналізу Поведінки (АВА) і передбачає корекцію небажаної поведінки, формування навичок співпраці та основних навичок навчальної поведінки, самообслуговування, розвиток моторної імітації і ехореакціі, розвиток вокального мовлення, навчання академічним навичкам (математика, читання, основи письма тощо) Кількість дітей в групі: до 8 осіб. Весь перiод знаходження дитини в садку - це навчальний процес. Групи формуются згiдно наявних навичок незалежно вiд вiку.

2. Підготовка та супровід в школі. Навчання в міні-групах. Заняття розраховані на дітей дошкільного та молодшого шкільного віку, що готові співпрацювати і мають базові навички групової роботи. Метою занять є подальший розвиток навичок комунікації, підготовка до школи та супровід навчання в школі (як в загальноосвітній, так і в корекційній). Як показує наша практика, з певного моменту наші діти, також як і їх нейротіпові однолітки, набагато ефективніше працюють в групі, ніж індивідуально. Групи до 4 осіб комплектуються, виходячи з базових навичок дітей і поставлених цілей. Можливий графік; 2р. /тиждень по 2 години (120мин. - 4 уроки х 30хв.) Або 3р./тиждень по 1,5 години (90 хв. - 3 урока х 30хв.) Розклад і програма складаються окремо під кожну групу і включають навчання академічним навичкам - математика, читання, письмо, логіка, навколишній світ, а також подальший розвиток і навчання соціальних навичок.


3.Інтенсиви для іногородніх сімей.
Завдання не просто дати ситуативний поштовх в розвитку дитини. Ми створюємо умови, щоб отриманий результат закріпився і дитина могла рухатися далі. Для цього робота ведеться не тільки з дитиною, а й з батьками.
Як це відбувається: 1) дитина займається в садку повного дня і навчається згідно поставлених цілей; 2) батьки вивчають теорію і проходять співбесіду з теорії з методистом; 3) батьки беруть участь у визначенні цілей і стратегії втручання; 4) батьки під керівництвом методиста проводять заняття з дитиною; 5) батьки застосовують отримані навички для організації навчального середовища; 6) щотижня батьки спільно з методистом аналізують отримані результати і планують наступні кроки; 7) батьки відвідують психотерапевтичну групу для батьків для аналізу власних цілей, прихованих мотивів і можливих психологічних проблем, які впливають на дитячо-батьківські відносини та розвиток дитини.
Мінімальний доцільний курс - 1 місяць.

4. Навчання батьків.
Наш досвід говорить про те, що ефективність корекційної роботи багато в чому визначається ступенем залучення сім'ї. В індивідуальному форматі працюємо виключно з сім'ями. Основний акцент робимо на навчаннi батьків та допомозi сім'ї в створенні навчального середовища для дитини з порушенням розвитку. Робота з сім'єю передбачає: 1) вивчення теоретичної бази; 2) допомогу батькам у визначенні цілей і стратегій втручання; 3) навчання безпосередньо проведенню корекційних занять з дитиною (батьки займаються з дитиною з супроводом педагога та отримують зворотнiй зв'язок); 4) індивідуальні психологічні консультації для батьків; 5) психотерапевтична група для батьків; 6) довгострокове планування.



Додати коментар
При заповненні форми була допущена помилка
Невірно заповнені поля відмічені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ім'я*:
Коментар*:
не більше 1000 символів (введено: 0)
Ел. пошта*:
Перевірочний код*:
5 англійських букв:
Залишити коментар
Партнери сайту
New IT school, сучасна комп’ютерна освіта
New IT school, сучасна комп’ютерна освіта
Всі партнери | Стати партнером

Усі курси в Чернігові, а також ВНЗ в Чернігові, коледжі та технікуми в Чернігові, репетитори в Чернігові, робота в Чернігові

Зворотній зв'язок