Опис курсу

Об'єм курсу : 1,5 місяця, 9 зайняття

Час проведення : 2 рази в тиждень, тривалість одного зайняття 2 години

Що ви отримаєте в результаті проходження курсу?

Станете сертифікованим фахівцем в області сказкотерапии Опануєте набір конкретних практичних інструментів для роботи Зможете упевнено застосовувати сказкотерапию в терапевтичній, корекційній і мотивационноразвивающей роботі з дорослими.

Зайняття 1. Казка як найдревніший "інструмент" терапевтичної практики Етапи розвитку сказкотерапии Напряму сказкотерапии Основні види казок і принципи роботи з ними Як, коли і з ким використовується метод сказкотерапии

Зайняття 2. Універсальні моделі в сказкотерапии. Система стосунків людини зі світом за допомогою 7-ми рівневій класифікації казок "Казкове" розуміння динаміки розвитку особистості. Зв'язок казок з актуальною формою прояву дорослої людини в суспільстві

Зайняття 3. Життєвий сценарій і життєва позиція людини Поняття життєвого сценарію людини Класифікація життєвих сценаріїв Аналіз життєвих позицій людини в казках, їх вплив на відношення до "Я" і на відчуття успіху в житті Діагноста міжособистісних проблем за допомогою казки

Зайняття 4. Метод виявлення життєво значимої казки і представлення людини про неї. Дослідження взаємозв'язку життєвої дороги людини і значимої для нього казки. У чому полягає феномен метафори? Методи виявлення значимої казки Індивідуальне уявлення людини про свою казку і її вплив на життєвий шлях людини

Зайняття 5. Універсальний алгоритм роботи з казками "Впливаючий апарат" сказкотерапии в роботі з клієнтами - 4-і стадії сказкотерапевтического процесу 12 етапів розвитку життєвого шляху героя

Зайняття 6, 7. Розширення авторського "казкового міфу" за допомогою застосування методів інших психотерапевтичних напрямів Техніки Арт-терапии в сказкотерапевтическом процесі Методи позитивної психотерапії в корекційній роботі з казками Елементи гештальт-терапии в роботі з авторською казкою

Зайняття 8,9. Техніка створення корекційної казки по існуючій Структура роботи з казкою в терапевтичній практиці Технологія введення додаткових ресурсних героїв і визначення для них функціональній ролі в казці Методика написання корекційної казки.

Посилання на сайт: lp.krystalsense.com.ua


Додати коментар
При заповненні форми була допущена помилка
Невірно заповнені поля відмічені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ім'я*:
Коментар*:
не більше 1000 символів (введено: 0)
Ел. пошта*:
Перевірочний код*:
5 англійських букв:
Залишити коментар
Партнери сайту
Tomatis-Kiev, центр дитячого розвитку
Tomatis-Kiev, центр дитячого розвитку
Всі партнери | Стати партнером

Усі курси в Дніпрі, а також ВНЗ в Дніпрі, коледжі та технікуми в Дніпрі, репетитори в Дніпрі, тренінги в Дніпрі, робота в Дніпрі

Зворотній зв'язок