Безмежні продажі, on-line
- дорослі
організатор | |
---|---|
Компанія: | Парадигма висоти |
Місто: | Харків |
Адреса: | вул. Алчевських (Артема), 8, оф. 1, м. Харків |
Телефон: | Показати |
Контактна особа: | Світлана |
Сайт: |
www.paradigma.vip/stocker
|
I ПІДГОТОВКА ДО НАВЧАННЯ:
1.1. Знайомство тренінгової компанії зі специфікою роботи компанії-замовника (заповнення брифу компанією-замовником)
1.2. Комплексна оцінка менеджерів з продажу - учасників курсу:
• прослуховування раніше відібраних керівником робочих дзвінків учасників для визначення поточного рівня компетенцій кожного;
• психологічне тестування учасників з метою підбору методів навчання (заповнення учасниками тестів на визначення рівня домагань, характерної тактики поведінки в конфліктних ситуаціях, вивчення мотиваційного профілю особистості (потреби); складання тренінговою компанією психологічного профілю кожного учасника для керівника)
II НАВЧАННЯ
Формат: 5 скайп-конференцій в аудіо-форматі з метою відпрацювання навичок в форматі, максимально наближеному до умов роботи; 20% теорії 80% практики;
тривалість кожного заняття 2 години; періодичність: один раз в тиждень (обговорюється);
Ведення щоденника досягнень учасниками по домашньому завданню і роботі з тренуємим навиком;
Відпрацювання реальних кейсів з Вашого бізнесу;
Замовнику, керівнику та учасникам надається доступ до аудіозаписів занять,
до щоденника досягнень учасників.
Група учасників у кількості 4 менеджери.
III Підведення підсумків НАВЧАННЯ з керівником / замовником та складання подальших планів навчання співробітників
ПРОГРАМА НАВЧАННЯ:
Заняття 1: Знайомство, збір очікувань учасників
Тема: «Входження в контакт і перехоплення ініціативи»
Заняття 2: Тема: «Виявлення потреб клієнта»
Розробка скрипта опитування клієнта
Заняття 3: Тема: «Ефективна презентація за потребами, закриття угоди»
Заняття 4: Тема: «Робота з запереченнями, закриття угоди»
Заняття 5: Тема: «Управління конфліктами і робота з рекламаціями, розвиток клієнта» Підведення підсумків, складання плану розвитку кожного учасника на найближчий час.
|