Менеджер з туризму

Щороку кількість бажаючих відпочити за межами нашої країни збільшується. Як туристу вибрати країну, організувати поїздку і оформити всі необхідні документи? У цих питаннях допоможе розібратися менеджер з туризму. Найвищим професіоналізмом такого фахівця вважається розшифрувати мрію клієнта. Адже багато людей інколи самі не знають, чого хочуть. Можна довго розповідати про визначні пам'ятки Греції, а людині, можливо, хочеться поїхати куди-небудь подалі і побути на самоті. Важливо правдиво розповісти про плюси й мінуси туру, країни, врахувати фінансові можливості клієнта і надати самостійний вибір. Робота менеджера з туризму в туристичному агентстві відрізняється від туроператорської фірми. У першому випадку менеджер в основному оформляє путівки та веде туристів за руку. У туроператорської фірми колектив великий. Одні бронюють квитки, місця в готелях, інші оформляють візи, треті готують рекламні буклети і продають готові маршрути турагентствах..

Специфіка професії

Плюси професії

  • туристична галузь одна з найбільш вигідних і перспективних;
  • можливість побувати в багатьох країнах;
  • гарний заробіток. Хоча дохід і залежить від сезону;
  • азарт, зазвичай в цій галузі працюють справжні фанати, які не проміняють турбизнес ні на що інше.

Мінуси професії

  • побувавши у величезній кількості країн, часто жодну з них не вдається подивитися уважно;
  • величезна відповідальність;
  • дуже нервова робота, постійно потрібно бути в курсі справ відпочиваючих: чи не забула їх зустріти приймаюча сторона, чи задоволені харчуванням, чи не виникає проблем з персоналом або місцевим населенням. часто схвильовані туристи можуть подзвонити серед ночі і попросити їх розвіяти сумніви;
  • велика плинність кадрів.

Місце роботи

У туристичних агентствах або туроператорських фірмах.

Особисті якості

70% робочого часу в туристичному агентстві займає спілкування з клієнтами. Замкнена, закомплексована, неговірка людина не зможе продати жодної путівки. Потрібно бути веселим, уважним і привабливим. Професіонал обмальовує красу заморського курорту і вміє слухати клієнта.

Дуже важливо для менеджера вміти оперативно розв'язати негативну ситуацію, не втрачаючи при цьому робочого ритму. Адже проблема одного туриста не повинна позначитися на інших.

Часто в поїздках по рекламних турах всього за тиждень потрібно оглянути масу готелів, їх номерний фонд, інфраструктуру, оцінити екскурсійні програми, вивчити пам'ятки країни. Тут треба мати не тільки чіпку пам'ять, але все записувати і структурувати спостереження. Це стане в пригоді потім, коли посипляться питання допитливих клієнтів.

Кар'єра

Кар'єра менеджера з туризму починається з помічника менеджера. Спочатку робота на телефоні, потім з клієнтами. Далі можна стати фахівцем в одному з цих напрямів. Можна зайняти місце заступника директора або директора туристичного агентства. У туроператорських фірмах можливостей зробити кар'єру дещо більше.

Вступникам, які обирають майбутню професію та готуються до вступної кампанії, радимо скористатись докладною покроковою інструкцією зі вступу до навчального закладу. За допомогою цієї інструкції ви зможете вибрати спеціальність та ЗВО, підготуватись до іспитів, розібратись в правилах і нюансах вступу, зібрати всі документи та не пропустити терміни їхньої подачі.

Дивіться також усі ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, тренінги в Києві, роботу в Києві.


Інші професії в категорії «Туризм, готельна справа»