Business education solutions

Управлінський облік



  • 15 600 грн за курс

Про курс

Детальна інформація доступна за посиланням.

Графік навчання:

  • 06, 13, 20, 27 квітня, 11, 18 травня  Київ+онлайн

Вартість навчання:

  • при оплаті до 20.02.24 – 14 600 грн.
  • при оплаті після 21.02.24 – 15 600 грн.

Курс розроблений для економістів, бухгалтерів, аудиторів, керівників функціональних підрозділів, які приймають рішення щодо обліку, аналізу, бюджетування та оцінки ефективності як окремих продуктів, так і сегментів (підрозділів) бізнесу.

Програма:

1. Визначення, функції та цілі управлінського обліку; зростання цінності для зацікавлених сторін.2. Базові основи обліку витрат:

  • одиниці витрат, центри витрат та об’єкти витрат;
  • класифікація витрат для визначення фінансового результату по об’єкту обліку;
  • класифікація витрат по економічним елементам тощо.

3. Традиційні моделі калькуляції собівартості:

  • калькуляція повної собівартості;
  • калькуляція маржинальної собівартості;
  • вплив вибору методу формування собівартості на показники звіту про доходи та витрати;
  • політика ціноутворення на основі собівартості.

4. Модель взаємозв’язку «Витрати – Обсяги – Прибуток» та аналіз точки беззбитковості:

  • концепція маржинального прибутку;
  • співвідношення маржинального прибутку та виручки від реалізації;
  • розрахунок точки беззбитковості та цільових обсягів реалізації для досягнення планового прибутку;
  • запас міцності;
  • розрахунок точки беззбитковості в умовах мульти – виробництва;
  • основні припущення моделі.

5. Попроцесна модель формування собівартості:

  • ланцюг створення доданої вартості Макла Портера;
  • визначення бізнес-процесів у якості накопичувачів витрат;
  • комплексний підхід до вибору драйверів та розподілу витрат на об’єкти обліку.

6. Інші підходи до управління витратами:

  • собівартість спільних витрат на виробництво різних продуктів;
  • пропускна спроможність;
  • особливості обліку витрат цифрових продуктів;
  • цільова собівартість;
  • облік витрат на основі життєвого циклу продуктів тощо.

7. Бюджетування та бюджетний контроль:

  • функції та цілі бюджетування;
  • покрокова підготовка функціональних бюджетів та загального бюджету «Доходи – витрати» та «Грошовий потік»;
  • фактор невизначеності та роллінгові бюджети;
  • ієрархія встановлення показників «зверху – вниз» чи «знизу – вверх»;
  • підходи до обґрунтування величини показників – «від досягнутого» чи «з нуля».

8. Оцінка операційних грошових потоків для прийняття управлінських рішень:

  • концепція релевантних доходів та витрат;
  • максимізація прибутку в умовах існування обмеження з допомогою маржинального аналізу;
  • максимізація грошового потоку в умовах існування обмеження з допомогою аналізу пропускної спроможності;
  • оцінка рішень: «прийняти чи відхилити спеціальне замовлення»; «виробляти самостійно чи купувати на ринку»; «скорочувати чи розширяти продуктову лінійку» тощо.

9. Оцінка фактичних показників діяльності у порівнянні з плановими; аналіз відхилень:

  • нормативна собівартість та типи нормативів;
  • оцінка відхилень по реалізації;
  • оцінка відхилень витрат на матеріали;
  • оцінка відхилень витрат на оплату праці;
  • оцінка відхилень змінних та постійних накладних витрат.

10. Оцінка ефективності роботи підрозділів:

  • типи та повноваження центрів фінансової відповідальності (центри доходів, центр витрат; центри прибутку та центри інвестицій);
  • основні показники оцінки ефективності: ROCE, EBITDA, EVA, RI тощо;
  • базові підходи до трансфертного ціноутворення.

Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Дивіться також усі курси в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, репетиторів в Києві, тренінги в Києві, роботу в Києві.