Всі матеріали про Вступ 2025

Помилка при реєстрації П3.1 або Ф3.1 «В даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності з даними вказаного сертифіката НМТ», що робити?

Текст помилки: «Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності з даними вказаного сертифіката НМТ. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку, визначеному в Інструкції ЕК у разі помилки П3.1 або Ф3.1».

Що це означає: дані вступника, що вже містяться в ЄДЕБО, не повністю відповідають даним вказаного сертифіката НМТ. Вступник наполягає, що саме в його сертифікаті дійсні дані.

Порядок дій: вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи ([email protected]) лист з темою: «Помилка при реєстрації П3.1 або Ф3.1».

До листа додаються: сканкопії (фото) свідоцтва/атестата про ПЗСО (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката НМТ (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), (скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм з двох сторін) та скріншот з помилкою. У тексті листа рекомендується вказувати контактний номер телефону.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного сертифіката в дані вступника, що містяться в ЄДЕБО, або про недійсність сертифіката НМТ.

Чи була інформація корисною
для вас?
Що б ви хотіли покращити?
Дякуємо за ваш відгук

Помилки при реєстрації електронного кабінету