Питання і відповіді про вступ 2025
Дізнайтесь відповіді на запитання щодо вступу до університету та коледжу, НМТ та вступних випробувань, документів та електронного кабінету, пільгових умов вступу та всього, що стосується вступної кампанії 2025.
У цій статті:
- Вступ до університету
- НМТ та вступні випробування
- Документи та електронний кабінет
- Пільгові умови вступу
- Вступ до коледжу
- Вступ до магістратури
- Вступ до аспірантури
- Помилки при реєстрації електронного кабінету
Вступ до університету
Що таке галузевий коефіцієнт?
Галузевий коефіцієнт (ГК) — це показник, що встановлюється для спеціальностей, яким надається особлива підтримка від держави, щоб мотивувати абітурієнтів вступати на ці спеціальності ззавдяки впливу ГК на конкурсний бал та вищих шансів на вступ.
Галузевий коефіцієнт (ГК) дорівнює 1,02 або 1,00 для поданих заяв із пріоритетністю 1 та 2.
Галузевий коефіцієнт нараховується вступникові автоматично, тобто для його отримання не потрібно робити жодних додаткових дій.
Дивіться докладніше як працює галузевий коефіцієнт.
Яким спеціальностям надається особлива підтримка?
Це спеціальності, які належать до наступних галузей:
- А «Освіта» (А2 «Дошкільна освіта», А3 «Початкова освіта», А4 «Середня освіта» за предметними спеціальностями А4.04-А4.10 та А4.15-А4.16, А5 «Професійна освіта», A6 «Спеціальна освіта (за спеціалізаціями: A6.02 – A6.05)»;
- E «Природничі науки, математика та статистика» (E3 «Хімія», E4 «Науки про Землю», E5 «Фізика та астрономія», E6 «Прикладна фізика та наноматеріали», E7 «Математика», E8 «Статистика»);
- G «Інженерія, виробництво та будівництво» (G1 «Хімічні технології та інженерія», G2 «Технології захисту навколишнього середовища», G3 «Електрична інженерія», G4 «Енерговиробництво», G5 «Електроніка, електронні комунікації, приладобудування та радіотехніка», G6 «Інформаційно-вимірювальні технології», G7 «Автоматизація, комп'ютерно-інтегровані технології та робототехніка», G8 «Матеріалознавство», G9 «Прикладна механіка», G10 «Металургія», G11 «Машинобудування (за спеціалізаціями)», G12 «Авіаційна та ракетно-космічна техніка», G13 «Харчові технології», G14 «Деревообробні та меблеві технології», G15 «Технології легкої промисловості», G16 «Гірництво та нафтогазові технології», G19 «Будівництво та цивільна інженерія»);
- H «Сільське, лісове, рибне господарство та ветеринарна медицина» (H1 «Агрономія», H2 «Тваринництво», H3 «Садово-паркове господарство», H4 «Лісове господарство», H5 «Водні біоресурси та аквакультура», H7 «Агроінженерія»);
- J Транспорт та послуги (J6 Авіаційний транспорт (крім спеціалізації Транспортні технології (на повітряному транспорті)), J7 Залізничний транспорт, J8 Автомобільний транспорт);
- K Безпека та оборона (K1 «Державна безпека», K2 «Безпека державного кордону», K5 «Військове управління (за видами збройних сил)», K6 «Забезпечення військ (сил)», K7 «Озброєння та військова техніка», K8 «Пожежна безпека», K10 «Цивільна безпека»).
Кому потрібно проходити медогляд для вступу?
Зазвичай медогляд потрібен вступникам, які вступають на спортивні та військові спеціальності. Чи потрібна медична довідка для вступу, визначає сам освітній заклад. Інформацію щодо необхідності подання довідки № 086/о потрібно шукати в умовах прийому на сайті ЗВО або ж дізнатися у приймальній комісії.
Що таке творчі спеціальності?
Творчі спеціальності — це перелік спеціальностей, на які вступають за результатами творчого конкурсу.
До творчих спеціальностей належать:
- 017 «Фізична культура і спорт» (складається конкурс фізичних здібностей);
- 021 «Аудіовізуальне мистецтво та виробництво»;
- 022 «Дизайн»;
- 023 «Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація»;
- 024 «Хореографія»;
- 025 «Музичне мистецтво»;
- 026 «Сценічне мистецтво»;
- 191 «Архітектура та містобудування».
Що таке вступні випробування та хто їх складає?
Вступні випробування — це оцінка підготовки вступника до навчання у ЗВО. Вступні випробування проходять у форматі НМТ, творчого конкурсу, співбесіди, вступного іспиту для іноземців чи фахового іспиту.
НМТ — це вступне випробування у тестовому форматі, який проводить Український центр оцінювання якості освіти перед вступною кампанією.
Співбесіду, творчий конкурс або фаховий іспит потрібно складати безпосередньо у закладі вищої освіти.
Як дізнатися про зарахування?
- Списки зарахованих на бюджет будуть готові та оприлюднені Приймальними комісіями у терміни, які закріпить Міністерство освіти і науки у Порядку прийому на навчання у 2024 році. Поки що чекаємо затвердження цього Порядку прийому.
Дізнатися, чи ви зараховані, також можна в особистому електронному кабінеті — зміниться статус заяви на «Рекомендовано до зарахування (навчання за державним (регіональним) замовленням».
- Списки зарахованих на контракт будуть оприлюднені Приймальними комісіями. Також в особистому кабінеті зміниться статус заяви: з «Допущено до конкурсу» на «Рекомендовано до зарахування (навчання за кошти фізичних та/або юридичних осіб».
Якщо в планах подавати заяви до університету на основі різних документів про освіту, потрібно створювати кілька кабінетів?
Ні. Достатньо створити один кабінет на основі одного з документів про освіту. Інший документ має відобразитися вже в кабінеті. Якщо другий документ не прикріпився в кабінет автоматично, додайте його туди самостійно.
Що таке друга черга вступу до університету?
Друга черга — це додатковий набір у ЗВО, який можуть провести університети після основного періоду вступної кампанії. Чи буде другий набір — університети вирішують самостійно та повідомляють про набір на своїх сайтах.
Основні умови другої черги вступу:
- вступ лише на контракт;
- немає пільгових умов вступу;
- на денну та заочну форму навчання;
- вступ на творчі спеціальності — за результатами творчого конкурсу, на спеціальності з особливою підтримкою — з мотиваційним листом, на інші спеціальності — за результатами ЗНО / НМТ.
Що таке регульовані спеціальності?
Регульовані спеціальності — це ті спеціальності, які необхідно здобути, щоб отримати регульовану професію. Від цих професій залежить безпека та добробут громадськості, отже навчання на таких спеціальностях, а надалі і робота за фахом та здобуття професійних кваліфікацій регулюється (звідси і «регульовані») нормативними актами.
До регульованих галузей та спеціальностей належать:
- А «Освіта» — спеціальність A6 «Спеціальна освіта»;
- С «Соціальні науки, журналістика та інформація» — C4 «Психологія»;
- D «Бізнес, адміністрування та право» — D8 «Право», D9 «Міжнародне право»;
- G «Інженерія, виробництво та будівництво» — G4 «Енерговиробництво» (спеціалізація «Атомна енергетика»), G17 «Архітектура та містобудування», G18 «Геодезія та землеустрій»;
- H «Сільське, лісове, рибне господарство та ветеринарна медицина» — H6 «Ветеринарна медицина»;
- I «Охорона здоров’я та соціальне забезпечення» — I1 «Стоматологія», I2 «Медицина», I3 «Педіатрія», I4 «Медична психологія», I5 «Медсестринство (за спеціалізаціями)», I6 «Технології медичної діагностики та лікування (за спеціалізаціями)», I7 «Терапія та реабілітація (за спеціалізаціями)», I8 «Фармація (за спеціалізаціями)»;
- J «Транспорт та послуги» — J4 «Охорона праці», J5 «Морський та внутрішній водний транспорт», J6 «Авіаційний транспорт», J7 «Залізничний транспорт»;
- K «Безпека та оборона» — K1 «Державна безпека», K2 «Безпека державного кордону», K3 «Національна безпека (за окремими сферами забезпечення і видами діяльності)», K4 «Управління інформаційною безпекою», K5 «Військове управління (за видами збройних сил)», K6 «Забезпечення військ (сил)», K7 «Озброєння та військова техніка», K8 «Пожежна безпека», K9 «Правоохоронна діяльність», K10 «Цивільна безпека».
Які регіональні коефіцієнти 2025?
- 1,07 — у Запорізькій, Миколаївській, Одеській, Сумській, Харківській областях;
- 1,04 — у Дніпропетровській, Полтавській, Чернігівській областях;
- 1,00 — для всіх інших регіонів.
Докладно про регіональні коефіцієнти та розрахунок конкурсного бала з врахуванням цього коефіцієнту.
НМТ та вступні випробування
Що таке «додаткова сесія НМТ»?
Додаткова сесія НМТ — це додатковий період для проходження тестування для тих учасників, які не змогли скласти тест під час основної сесії з поважних причин.
Які вимоги до реєстраційних документів?
Копії мають бути чіткими, зрозумілими та не обрізаними. Щоб всю інформацію можна було розібрати та перевірити.
Щоб зробити копію, документ можна сфотографувати або відсканувати. Кожна копія зберігається окремим файлом у форматі .png або .jpg, розмір — не більше 1 Мб.
Немає картки платника податків, що робити?
1. Під час реєстрації поставте позначку про відсутність РНОКПП.
2. У персональному кабінеті завантажте документ, який пояснює відсутність ідентифікаційного коду. Для громадян України це сторінка/сторона паспорту з відміткою про відмову від отримання РНОКПП. Не громадяни України завантажують посвідчення особи іноземного зразка, або довідку про звернення за захистом в Україні, або інший документ, який підтверджує її спеціальний статус.
Кому потрібно подавати додаткові документи для реєстрації на НМТ?
В деяких випадках потрібно подавати додаткові документи:
- якщо маєте розбіжності в персональних даних в різних документах, подаєте свідоцтво про зміну імені, та/або свідоцтво про шлюб/розірвання шлюбу;
- медичну довідку, якщо маєте особливі освітні потреби та вам необхідні спеціальні умови для проходження НМТ;
- якщо маєте документи іноземною мовою, подаєте також їхній нотаріально засвідчений переклад українською мовою;
- якщо не маєте картки платника податків, то додаєте документ, який це підтверджує — копію відмітки в паспорті та ін.;
- якщо пропускаєте основну сесію НМТ, то подаєте документ, який пояснює причину пропуску. Наприклад, копію Наказу МОНу, якщо приймаєте участь в офіційних змаганнях в час проведення НМТ.
Хто може проходити НМТ під час додаткової сесії?
У додатковій сесії складають НМТ ті учасники, які з поважних причин пропустили основну:
- якщо довготривала повітряна тривога завадила прибути вчасно до центру тестування або пройти НМТ;
- під час тестування погіршився стан здоров'я;
- учасник приймав участь в офіційних заходах Міністерства освіти та науки, Міністерства молоді та спорту чи Міністерства культури та інформаційної політики України та можете це довести відповідним документом, наприклад, копією наказу.
Не виходить зареєструватись, що робити?
Якщо виникають проблеми — зверніться до пункту реєстрації.
Що робити, якщо отримав відмову від реєстрації на НМТ?
Спробуйте зареєструватись заново під час додаткового періоду реєстрації на НМТ.
Перед повторною реєстрацією переконайтесь, що:
- всі персональні дані вказані вірно;
- всі документи відповідають вимогам законодавства;
- вам можуть забезпечити особливі умови проходження НМТ, яких потребує ваш фізичний стан та медична довідка.
Чи можна на НМТ використовувати довідкові матеріали?
Так, можна! Із математики довідкові матеріали будуть ідентичні тим, що були у 2022 році. На тестах із хімії та фізики можна використовувати довідкові матеріали із ЗНО 2021.
Які довідкові матеріали дозволено використовувати на НМТ?
- Довідкові матеріали з фізики. Для написання тесту з фізики можна скристатися таблицею префіксів до одиниць SI, таблицею значень тригонометричних функцій деяких кутів.
- Довідкові матеріали з хімії. На тестуванні з хімії можна використовувати періодичну систему хімічних елементів (у короткій і довгій формі); таблицю розчинності основ кислот амфотерних гідроксидів і солей у воді за температури 20-25°C; таблиця ряду активності металів.
- Довідкові матеріали із математики. Щоб зробити тест з математики, можна «підглянути» деякі формули з геометрії, логарифми, таблицю квадратів від 10 до 49 тощо.
Що таке НМТ?
НМТ, або ж національний мультипредметний тест, — це комплексне онлайн-тестування, яке дає підставу для участі у конкурсному відборі при вступі на освітній рівень бакалавра. НМТ — це альтернатива до зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО), введена для оцінки знань вступників під час дії воєнного стану.
Які будуть вступні випробування?
Вступні випробування проводяться у форматі іспиту та творчого конкурсу.
Вступний іспит передбачений для пільгових категорій вступників, може проводитись у форматі усної співбесіди та ґрунтуватись на програмах ЗНО минулих років.
Творчий конкурс різний для різних спеціальностей. Спільне — він практичний, оскільки має перевірити певні навички вступника (наприклад, художні вміння).
Вступні випробування можуть проходити очно чи дистанційно. Кожен ЗВО самостійно визначає програму вступних випробувань, яку розміщує на сайті своєї Приймальної комісії.
За що можуть аналювати результати НМТ?
За недотримання правил поведінки.
Основні правила:
- Виконуйте вказівки та вимоги інструкторів, зокрема під час перевірки металошукачами.
- Не беріть з собою небезпечні предмети та речовини.
- Не просіть когось пройти тестування за вас.
- Не відкривайте інші вкладки браузера.
- Не користуйтеся телефоном, навушниками, друкованими матеріалами та флешками.
- Якщо берете з собою воду — зніміть етикетку з пляшки.
- Повідомте інструкторів, якщо маєте з собою ліки та прийматимете їх під час тестування.
- Не спілкуйтесь з іншими учасниками під час тестування та не заважайте їм.
Що робити, якщо не зміг / не змогла прийти на НМТ?
Якщо ви не змогли прийти на тестування з поважних причин, то можете зареєструватися на додаткову сесію НМТ.
Для цього вам потрібно написати заяву на участь у додатковій сесії у центрі тестування. Або написати заяву протягом 3 днів і відправити на електронну адресу УЦОЯО.
До поважних причин належать:
- участь в офіційних міністерських заходах (змагання, конкурси, олімпіади);
- іспити у закордонній школі (для учасників за кордоном);
- хвороба;
- довготривала тривога, яка завадила дістатися центру тестування;
- викрадення одного з документів, необхідних для допуску до ТЕЦ, що трапилося до проведення НМТ;
- смерть рідних по крові або по шлюбу (не раніше ніж за 7 календарних днів до дня складання НМТ під час основного періоду).
Чи потрібно роздрукувати сертифікат та запрошення на НМТ?
Не обов'язково. Сертифікат та запрошення ви можете взяти в електронному варіанті (завантажити на телефон).
Коли можна отримати сертифікат з результатами НМТ 2025?
До 4 липня стануть відомі результати основної сесії, до 30 липня — додаткової сесії.
Як отримати фізичний сертифікат з результатами НМТ 2025?
Після оголошення результатів НМТ 2025 можна замовити витяг з відомостей результатів — довідку з підписом директора УЦОЯО та печаткою установи. Майте на увазі, що для вступу до українських вишів фізичний сертифікат НМТ не потрібний.
Чи можна комбінувати результати НМТ різних років при вступі?
Ні, не можна. Ви маєте обрати, за результатами НМТ якого року вступатимете.
Коли будуть результати НМТ?
До 4 липня учасники основної сесії отримають офіційні результати у своїх персональних кабінетах. Учасники додаткової сесії отримають результати до 30 липня.
Одразу після тестування можна дізнатися попередні результати, якщо перевести тестові бали, які ви побачите на екрані після завершення тесту, за шкалою 100-200 балів.
Як зареєструватися на творчий конкурс чи співбесіду?
Вступники до університету реєструються на творчий конкурс чи співбесіду через електронний кабінет на сайті ЄДЕБО. Для реєстрації потрібно вибрати в меню ліворуч модуль «Реєстрація на вступне випробування (співбесіда, творчий конкурс, фахове випробування)» та в пункті «Активні дії» обрати «Додати». Відкриється вікно для подання заяви, у якому потрібно вказати заклад, код конкурсної пропозиції, основу вступу та інші дані, які запитує система. Серед запропонованих варіантів потрібно обрати підходящий та натиснути кнопку «Подати заяву на участь у вступному випробуванні». Наступні кроки дивіться в інструкції з подання заяв на участь у співбесідах і творчому конкурсі.
Вступники до коледжу не реєструються на конкурси окремо, для них відкриється графік проведення вступних іспитів вже після подання заяв на вступ.
Хто має проходити співбесіду для вступу до університету?
Співбесіда для вступу до університету — це пільгова умова участі у вступній кампанії, яку мають деякі категорії вступників. Для таких абітурієнтів співбесіда замінює НМТ.
Мають право пройти співбесіду замість НМТ:
- особи з інвалідністю внаслідок війни;
- особи з інвалідністю, які неспроможні відвідувати навчальний заклад / які у 2025 році не брали участі в основних та додаткових сесіях НМТ через наявність захворювання або патологічного стану;
- учасники бойових дій;
- постраждалі внаслідок Чорнобильської катастрофи;
- постраждалі учасники Революції Гідності;
- особи з тимчасово окупованих територій.
Як замовити витяг з відомостей результатів НМТ?
Учасники НМТ, яким потрібен витяг для вступу до закордонних вишів, мають з 4 липня подати заявку через сервіс формування запиту для отримання інформації з відомостей результатів на сайті Українського центру оцінювання якості освіти.
Витяг з відомостей результатів НМТ підготують на безоплатній основі, термін — до 5 робочих днів.
УЦОЯО відправляє оригінали замовлених документів лише в межах України «Укрпоштою» або «Новою поштою». Витяг можна забрати особисто за адресою: вул. Володимира Винниченка, 5, м. Київ. Також цифрову копію документа можна отримати електронною поштою.
Документи та електронний кабінет
Чому може не зберегтися у кабінеті текст мотиваційного листа?
Якщо після натиснення кнопки «Зберегти» текст мотиваційного листа зник і відбулось повернення на головну сторінку, ймовірно вступник писав його понад 120 хвилин. Саме стільки часу передбачено для роботи з кабінетом. Щоб запобігти такому прикрому випадку, пишіть та редагуйте мотиваційний лист в іншій програмі, а готовий варіант копіюйте в е-кабінет.
Які обмеження має е-кабінет до мотиваційних листів?
Мотиваційний лист має бути обсягом до 20 000 символів. Але кожен освітній заклад може вводити свої вимоги щодо написання. Їх потрібно шукати у Правилах прийому.
Чи можна редагувати мотиваційний лист у е-кабінеті?
Редагувати лист можна лише до подання заяви. Якщо заява уже має статус «Зареєстровано в ЄДЕБО», редагування неможливе.
Мотиваційний лист додають під час подання заяви. Якщо для вступника не відкрита опція подання заяв, він не зможе додати мотиваційний лист.
Не варто чекати поки відкриється опція подання заяв. Мотиваційний лист краще написати та відредагувати завчасно. Як тільки відкриється можливість подавати заяви, його можна буде скопіювати та вставити у відповідне поле.
Як подати мотиваційний лист через електронний кабінет?
Подання заяв → Результати випробувань → Внести текст мотиваційного листа.
Як оцінюється мотиваційний лист?
Мотиваційний лист оцінюється згідно з вимог і критеріїв оцінки певного вишу. Деякі заклади ставлять оцінку «Відповідає», «Частково відповідає» або «Не відповідає». Інші оцінюють за 100- або 200-бальною шкалою. Також є заклади, які використовують шкалу оцінювання від A до F. Вимоги до мотиваційних листів і критерії оцінки потрібно подивитися на сайті приймальної комісії та уважно прочитати в електронному кабінеті під час подання заяв і мотиваційних листів.
Оцінка за мотиваційний лист не впливає на розрахунок конкурсного бала, але відіграє роль при розподілі місць між вступниками з однаковими конкурсними балами.
Де взяти пароль для електронного кабінету?
Пароль ви придумуєте самостійно. Радимо записати його або зберегти десь у нотатках, адже вам доведеться вводити його при кожному вході в кабінет. Краще не вказувати пароль від електронної пошти.
Що робити, якщо не встиг активувати електронний кабінет за 15 хвилин?
Пройдіть усю процедуру реєстрації електронного кабінету спочатку.
Як діяти, якщо зареєстрував кабінет на пошту, до якої не маю доступу?
Якщо ви не змогли активувати кабінет через відсутність доступу до пошти, пройдіть реєстрацію спочатку, вказавши актуальний e-mail.
Що робити, якщо при реєстрації кабінету видає помилку?
Подивіться покроковий план дій, який ми склали на основі інструкцій від ЄДЕБО. І зверніться з відповідним запитом і сканкопіями документів на електронну пошту vstup.inforesurs.gov.ua.
Де знайти серію і номер документа про освіту?
Фотокомп’ютерний (пластиковий) документ має серію з двох літер, а номер — із восьми цифр. Сформований в ЄДЕБО документ: серія — одна літера та дві цифри, номер — шість цифр.
Чи можна використовувати кабінети вступника, зареєстровані в минулих роках?
Ні. Вам потрібно створити новий кабінет.
Що робити, якщо хочу вступати до ЗВО, а кабінет зареєстрував для вступу у коледж?
Зареєструйте новий електронний кабінет для вступу до закладів вищої або фахової передвищої освіти.
Що робити, якщо забув пароль від кабінету, спробував угадати, але система мене заблокувала?
Якщо ви перевищили ліміт невдалих спроб авторизації, то система блокує вас на 5 хвилин. Краще не вгадуйте пароль, а скористайтеся функцією «Забули пароль?».
Як завантажити документи в кабінет? Чи треба завантажувати додаток до свідоцтва про освіту?
Вам не потрібно завантажувати в кабінет жодні документи чи додатки до них. Єдиний файл, який ви будете завантажувати, — це ваше особисте фото.
Як додати квоту чи пільгу в електронний кабінет вступника?
Вам потрібно до подання заяв звернутися до приймальної комісії будь-якого коледжу чи університету з підтверджувальними документами. Як тільки фахівці приймальної комісії внесуть інформацію в реєстр, у вашому електронному кабінеті буде відображено право на пільгу.
Як подати заяву на творчий конкурс (співбесіду), якщо в кабінеті недоступно подання заяв?
Для подання заяв на вступне випробування є окремий модуль електронного кабінету «Реєстрація на вступне випробування». Адже заява на вступне випробування (співбесіда, творчий конкурс) та заява на вступ — це різні типи заяв.
Чи можна з одного кабінету подати кілька заяв в один/різні університети?
Так. Загалом зі свого електронного кабінету ви можете подати до 20 заяв (із них 5 — на бюджет) на будь-які спеціальності в будь-які ЗВО.
Чи залежить імовірність вступу на бюджет від того, коли зареєстрував кабінет чи подав заяву?
Ні. Дата створення кабінету чи подання заяви ніяк не впливає на ваш конкурсний бал, а отже — на можливість вступити на бюджет. Головне — ви маєте вчасно зареєструвати кабінет та подати заяви. Усі актуальні дати зручно відстежувати в календарі вступної кампанії 2024.
Чи потрібно подавати оригінали документів при вступі?
Ні, оригінали документів при вступі не подаються. Копії можна надіслати дистанційно, підписавши їх кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
Чи можна вступати на бюджет за результатами НМТ минулих років, за якими вже вступили на контракт?
Так, можна. У 2025 році для вступу дійсні результати НМТ 2022-2025 років.
Хто може подавати паперові заяви на вступ?
Паперові заяви подають лише ті, хто не може технічно подати заяву онлайн через відсутність документів у базі даних. Це стосується, зокрема, власників документів про освіту, не внесених до ЄДЕБО, наприклад, іноземних чи виданих до 2000 року.
Куди звертатися, якщо проблеми з електронним кабінетом вступника?
Телефонуйте до сервісів підтримки державного підприємства «Інфоресурс» за номерами: (044) 290-18-13, (067) 551-24-74, (093) 342-38-63, (095) 281-13-54.
Електронна пошта для звернень: [email protected].
Сервіс підтримки працюватиме з 25 червня до 20 жовтня.
Чи можна змінити пріоритет заяви при вступі?
Пріоритет можна змінити до подачі заяви. Якщо вже заява подана, то її можна скасувати, але пріоритет «згорає».
Як пріоритет заяви впливає на вступ?
Пріоритетність впливає на черговість розгляду заяви і розподіл місць в університетах. Заяви з високими пріоритетами від вступників розглядаються системою відбору в першу чергу. При достатньому конкурсному балі такі отримують рекомендації до зарахування.
Також пріоритетність важлива для заяв на спеціальності з особливою підтримкою від держави — для заяв з пріоритетами 1 та 2 додатково застосовується галузевий коефіцієнт.
Що таке пріоритет при вступі?
Пріоритетність заяви — це оцінка абітурієнтом «бажаності» вступу на певну конкурсну пропозицію, або ж черговість, яку вступник встановляє для своїх заяв на бюджет і контракт з грантовою підтримкою. Пріоритети 1 і 2 — найбажаніші пропозиції для вступу, 3-15 — менш бажані, запасні варіанти.
Помилка при реєстрації електронного кабінету, що робити?
Помилки при реєстрації кабінету бувають різні. Наприклад, «Документ не знайдено у Реєстрі документів про освіту ЄДЕБО», «Вказано анульований документ про освіту» або «В даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності щодо РНОКПП». Та в кожному випадку при виникненні помилки потрібно зв'язатися електронною поштою з технічним адміністратором Єдиної державної бази з питань освіти, який повідомить про причину помилки та шляхи її усунення.
Дивіться, як діяти при виникненні помилок з реєстрацією, а також контакти технічного адміністратора ЄДЕБО.
Що означає статус заяви «Зареєстровано у закладі освіти»?
Ваша заява прийнята закладом освіти й проходить модерацію, тобто перевірку.
Що значить статус «Відмовлено закладом освіти»?
Вашу заяву не допустили до участі в конкурсному відборі або у вступних випробуваннях на підставі рішення приймальної комісії. У такому разі заклад зазначає причину відмови.
Що означає статус заяви «Допущено до конкурсу»?
Значить, що ви берете участь у конкурсному відборі. Якщо в дужках зазначено — навчання за державним (регіональним) замовленням — йдеться про бюджетні місця. Навчання за кошти фізичних та/або юридичних осіб — стосується заяв на контракт.
Що означає статус заяви «Рекомендовано до зарахування»?
Це означає, що вам пропонують місце в закладі освіти. Якщо в дужках буде зазначено — навчання за державним (регіональним) замовленням — вас рекомендовано до зарахування на бюджет. Якщо пропонуватимуть місце на контракті, то в дужках буде вказано «навчання за кошти фізичних та/або юридичних осіб».
Дивіться, як підтвердити свою згоду й виконати вимоги до зарахування.
Пільгові умови вступу
Хто має право на пільговий довгостроковий кредит на навчання?
- Діти-сироти, позбавлені батьківського піклування.
- Діти, які проживають у населених пунктах на лінії зіткнення.
- Діти, зареєстровані як ВПО.
- Діти, батьки яких загинули під час Революції Гідності.
- Діти, один із батьків яких загинув або пропав безвісти у районі проведення АТО або під час військових дій після повномасштабного вторгнення.
- Діти із малозабезпечених та багатодітних сімей.
- Діти з інвалідністю, особи з інвалідність І-ІІІ груп.
- Діти учасників бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни, постраждалі учасники Революції Гідності.
- Вступники та здобувачі фахової передвищої та вищої освіти, які вступають або навчаються за спеціальностями (спеціалізаціями), для яких встановлюються академічні стипендії в підвищеному розмірі.
Як додати / зареєструвати пільгу в електронному кабінеті?
Самостійно вступник не може зареєструвати пільгу, для цього необхідно звернутися до приймальної комісії будь-якого закладу вищої освіти та подати необхідні документи. У закладі внесуть пільги до системи, і вступник, створюючи заяви на вступ, зможе відмітити спеціальні умови вступу.
Подати документи про пільги можна очно та онлайн. Наприклад, Херсонський державний університет допомагає з пільгами онлайн, можна надіслати копії необхідних документів на ел. пошту.
Хто може вступати без НМТ?
Вступати за результатами співбесіди або співбесіди і творчого конкурсу можуть:
- особи з інвалідністю внаслідок війни відповідно до статті 7 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту";
- особи, яким Законом України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" надано право на прийом без екзаменів до державних закладів вищої освіти за результатами співбесіди;
- особи з інвалідністю, які неспроможні відвідувати заклад освіти (за рекомендацією органів охорони здоров'я та соціального захисту населення);
- особи, визнані постраждалими учасниками Революції Гідності, учасниками бойових дій відповідно до Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", зокрема ті з них, які проходять військову службу (крім військовослужбовців строкової служби) в порядку, визначеному відповідними положеннями про проходження військової служби громадянами України;
- особи, яким за рішенням регламентної комісії при регіональному центрі оцінювання якості освіти відмовлено в реєстрації для участі в НМТ 2025 року / рішенням приймальної комісії відмовлено в реєстрації для участі в ЄВІ, ЄФВВ (на підставі рішення регламентної комісії при регіональному центрі оцінювання якості освіти, ухваленого за результатами розгляду документів вступника, здійсненого на запит приймальної комісії, що реєструє) через неможливість створення особливих (спеціальних) умов (за умови внесення до картки фізичної особи копії медичного висновку за формою первинної облікової документації N 086-3/о "Медичний висновок про створення особливих (спеціальних) умов для проходження зовнішнього незалежного оцінювання", затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров'я України від 29 серпня 2016 року N 1027/900, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 27 грудня 2016 року за N 1707/29837 (далі - наказ N 1027/900), що завірена підписом секретаря регламентної комісії при регіональному центрі оцінювання якості освіти і печаткою регіонального центру оцінювання якості освіти, та відповідного витягу з протоколу засідання регламентної комісії при регіональному центрі оцінювання якості освіти);
- особи, яким на запит щодо можливості створення спеціальних умов для проходження НМТ, ЄВІ, ЄФВВ регламентною комісією при регіональному центрі оцінювання якості освіти надано відмову в їх створенні через відсутність організаційно-технологічних можливостей (за умови внесення до картки фізичної особи відповідного витягу з протоколу засідання регламентної комісії при регіональному центрі оцінювання якості освіти та медичного висновку, у якому зазначено про необхідність створення певних умов для проходження НМТ, медичного висновку, у якому зазначено про необхідність створення певних умов для складання ЄВІ, ЄФВВ);
- особи з інвалідністю або діти з інвалідністю, які в 2025 році не брали участі в основних та додаткових сесіях НМТ, ЄВІ, ЄФВВ через наявність захворювання або патологічного стану, зазначеного в Переліку захворювань та патологічних станів, що можуть бути перешкодою для проходження зовнішнього незалежного оцінювання, затвердженому наказом N 1027/900 (за умови подання до приймальної комісії закладу вищої освіти документа (його копії), що засвідчує статус особи з інвалідністю або дитини з інвалідністю та одного з документів, зазначених у підпункті 1 пункту 2 наказу N 1027/900, або копії такого документа);
- військовослужбовці, поліцейські, рятувальники, особи рядового і начальницького складу Державної кримінально-виконавчої служби України при вступі на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб до вищих військових навчальних закладів, закладів вищої освіти зі специфічними умовами навчання та військових навчальних підрозділів закладів вищої освіти (тільки під час вступу на навчання для здобуття ступеня магістра на основі НРК6 та НРК7), крім вступу на спеціальності D8 "Право" та D9 "Міжнародне право".
- особи, місце проживання яких зареєстровано (задекларовано) на тимчасово окупованій території або в населених пунктах, віднесених до територій активних бойових дій (територій активних бойових дій, на яких функціонують державні електронні інформаційні ресурси) станом на 01 липня року вступу, та які перебувають на ній або які переселилися з неї після 01 січня року вступу.
Вступ до коледжу
Як проходить співбесіда для вступу до коледжу?
Співбесіда для вступу до коледжу може проходити у тестовому форматі або форматі розмови. Програма співбесіди містить питання зі шкільної програми з тих предметів, які вам потрібно скласти для вступу на певну спеціальність.
Формат проведення індивідуальних співбесід у навчальному закладі обирають самостійно. Це може бути і онлайн, і офлайн варіант.
Скільки вчитися у коледжі?
4 роки, якщо вступаєте після 9 класу та хочете стати фаховим молодшим бакалавром. Та 3 роки після 11 класу.
Як подати заяву про вступ до коледжу?
Подати заяву на вступ до коледжу потрібно у електронній формі у завчасно створеному електронному кабінеті вступника. Реєстрація е-кабінетів розпочнеться 25 червня для вступників після 9 класів і 1 липня для вступників після 11 класу.
Щоб створити е-кабінет, внести електронну заяву, завантажити додатки документів про освіту вступники можуть звернутися у консультаційні центри, які відкриють у закладах освіти.
Що треба, щоб вступити в коледж?
Потрібно мати базову або повну загальну середню освіту, або ж 9 чи 11 класів, підготувати документи, зареєструвати електронний кабінет вступника на сайті ЄДЕБО, подати заяву з мотиваційним листом і пройти вступні випробування: співбесіду або творчий конкурс для творчих спеціальностей.
Що потрібно для вступу до коледжу після 9 класів?
Потрібно обрати коледж, зареєструвати електронний кабінет та подати заяви на вступ. Для участі в конкурсному відборі потрібно скласти співбесіду з одного / двох предметів за шкільними програмами, написати мотиваційний лист.
Докладна інструкція зі вступу до коледжу.
Що потрібно для вступу до коледжу після 11 класів?
Потрібно обрати спеціальність і коледж, зареєструвати електронний кабінет вступника на сайті ЄДЕБО та подати заяви на вступ.
Вступники після 11 класу можуть вступати в коледж або за результатами співбесіди, або за результатами НМТ. Якщо подавати результати НМТ, конкурсний бал розраховується як середнє арифметичне всіх оцінок тесту з підвищенням на 25 %. Також потрібно написати мотиваційний лист.
Докладна інструкція зі вступу до коледжу з термінами й умовами.
Що таке співбесіда в коледжі?
Це вступне випробування у формі індивідуальної бесіди або тестування за шкільними програмами. На співбесіді для вступу в коледж перевіряють знання з одного або двох предметів — це залежить від спеціальності й основи вступу.
Коли подавати документи в коледж після 9 класу?
Прийом заяв триватиме 1–14 липня. Підтвердити вибір місця навчання, укласти договір з коледжем і подати електронні копії документів потрібно до 31 липня.
Який середній бал для вступу після 9 класу?
Фіксованого балу немає, оскільки конкурсний відбір кожен коледж проводить самостійно. Місце в рейтинговому списку залежатиме від ваших та оцінок інших вступників.
А от брати участь в конкурсі можна, набравши від 100 балів на вступних іспитах.
Що таке мотиваційний лист для вступу в коледж?
Це обов’язковий при вступі документ, у якому абітурієнт презентує себе й пояснює, чому обрав певний коледж і чим цікавить обрана спеціальність. Мотиваційний лист пишеться за особливою структурою і подається з кожною заявою на вступ.
Чи можна подати документи до кількох коледжів одночасно?
Так. Усього можна подати 15 заяв, 5 з яких на бюджет. Ці заяви можна подати до одного коледжу або кількох.
Чи є в коледжі гуртожиток і як отримати місце?
Так, але не у всіх. Щоб з’ясувати, чи є в обраному коледжі гуртожиток, зверніться до приймальної комісії та повідомте, що вам потрібно місце в гуртожитку. Зазвичай місце надають після зарахування — перевагу мають ті вступники, які живуть далеко або належать до пільгових категорій.
Чи потрібна медична довідка для вступу в коледж?
Так, у більшості випадків уже під час зарахування потрібна довідка. Це стандартна медична довідка форми № 086/о.
Як розуміти статуси заяв при вступі в коледж?
Статуси заяв в електронному кабінеті показують, як просувається розгляд вашої заяви:
- «Зареєстровано в ЄДЕБО» — система зафіксувала, що ви подали заяву до закладу освіти;
- «Потребує уточнення вступником» — заклад освіти побачив вашу заяву, але йому не вистачає певних даних від вас. Яку саме інформацію потрібно надати та в який спосіб, ви бачитимете одразу із цим статусом;
- «Зареєстровано в закладі освіти» — заклад прийняв вашу заяву на розгляд;
- «Відмовлено закладом освіти» — вашу заяву заклад не допустив до участі в конкурсному відборі, вказавши причину відмови;
- «Скасовано вступником» — ви самі скасували заяву ще до того, як її почали розглядати в закладі, тому вона вважається не поданою;
- «Скасовано закладом освіти» — вашу заяву скасував заклад через виявлену технічну помилку;
- «Деактивовано (у зв’язку із зарахуванням на навчання за державним (регіональним) замовленням)» — означає, що вас уже зарахували на бюджет, тому інші заяви більше не враховуються;
- «Допущено до конкурсу» — вас допущено до участі в конкурсному відборі на бюджет / контракт;
- «Допущено до конкурсу (навчання за кошти фізичних та/або юридичних осіб)» — вас допущено до участі в конкурсному відборі на контракт. Цей статус присвоюється, якщо: ви подавали заяву виключно на контракт / у встановлені строки не виконали вимоги для зарахування на бюджет, але приймальна комісія ще готова розглядати вашу заяву на контракт / вас зарахували за іншою заявою на бюджет;
- «Рекомендовано до зарахування (навчання за державним (регіональним) замовленням)» — ви отримали рекомендацію до зарахування на бюджет. Щоб підтвердити свою згоду, вам потрібно виконати вимоги для зарахування на навчання;
- «Виключено зі списку рекомендованих (навчання за державним (регіональним) замовленням)» — ви втратили право бути зарахованим до коледжу на бюджет, оскільки не виконали вчасно вимоги або порушили їх. Із цим статусом заклад зазначає причину виключення;
- «Рекомендовано до зарахування (навчання за кошти фізичних та/або юридичних осіб)» — ви отримали рекомендацію до зарахування на контракті. Щоб підтвердити свою згоду, вам потрібно виконати вимоги до зарахування;
- «Виключено зі списку рекомендованих (навчання за кошти фізичних та/або юридичних осіб)» — ви втратили право бути зарахованим до закладу освіти, оскільки не виконали вимоги або порушили їх. Із цим статусом заклад зазначає причину виключення;
- «Включено до наказу (навчання за державним (регіональним) замовленням)» — заклад видав наказ про ваше зарахування на бюджет;
- «Включено до наказу (навчання за кошти фізичних та/або юридичних осіб)» — заклад видав наказ про ваше зарахування на контракт;
- «Скасовано зарахування» — ваше зарахування до закладу освіти скасовано.
Вступ до магістратури
Що потрібно написати у заяві для участі в додатковій сесії ЄВІ?
У заяві щодо участі в додатковій сесії необхідно вказати:
- прізвище, ім'я, по батькові (за наявності) заявника;
- номер екзаменаційного листка;
- номер контактного телефону;
- причина, через яку особа потребує проходження вступних випробувань під час другої сесії;
- адреса електронної пошти;
- дата складання заяви.
Заява щодо участі в додатковій сесії має обов'язково містити особистий підпис заявника.
Зверніть увагу: заява необхідна, коли учасник ЄВІ / ЄФВВ зареєструвався для участі в основній сесії, але не зміг взяти участь, розпочати або завершити тестування з поважних причин. Учасники, які пропустили основну сесію реєстрації, можуть реєструватися на додаткову сесію без цієї заяви.
Вступ до аспірантури
Чи можна вступити в аспірантуру, перебуваючи за кордоном?
Ні, вступні іспити до аспірантури складають лише в Україні.
Помилки при реєстрації електронного кабінету
Помилка при реєстрації П1.1 або Ф1.1 «Сертифікат НМТ не знайдено», що робити?
Текст помилки: «Помилка при реєстрації: сертифікат НМТ не знайдено. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку, визначеному в Інструкції ЕК у разі помилки П1.1 або Ф1.1».
Що це означає: в ЄДЕБО не знайдено сертифікат НМТ з параметрами вступника, хоча вступник наполягає, що в нього діючий сертифікат НМТ.
Порядок дій: вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи ([email protected]) лист з темою: «Помилка при реєстрації П1.1 або Ф1.1».
До листа додаються: скрин повідомлення УЦОЯО сертифіката НМТ (з номером, піном, роком видачі) та скриншот з помилкою. У тексті листа рекомендується вказувати контактний номер телефону. За результатами перевірки Технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного сертифіката в ЄДЕБО або про недійсність сертифіката НМТ.
Помилка при реєстрації П1.2 або Ф1.2 «Документ не знайдено у Реєстрі документів про освіту ЄДЕБО», що робити?
Текст помилки: «Помилка при реєстрації: документ не знайдено у Реєстрі документів про освіту ЄДЕБО. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку Інструкції ЕК у разі помилка П1.2 або Ф1.2».
Що це означає: у реєстрі документів про освіту ЄДЕБО не знайдено вказаний документ про освіту, хоча вступник наполягає, що в нього діюче свідоцтво/атестат про ПЗСО.
Порядок дій: вступник має надіслати на електронну пошту Технічного адміністратора ЄДЕБО ([email protected]) лист з темою: «Помилка при реєстрації П1.2 або Ф1.2».
До листа додаються: сканкопія (фото) свідоцтва/атестата про ПЗСО (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сканкопія (фото) паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером) та скріншот з помилкою. У тексті листа рекомендується вказувати контактний номер телефону.
За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання в Реєстр документів про освіту інформації щодо свідоцтва/атестата про ПЗСО вступника або про неможливість це зробити (із зазначенням причини).
Помилка при реєстрації П1.3 або Ф1.3 «Вказано анульований документ про освіту.», що робити?
Текст помилки: «Помилка при реєстрації: вказано анульований документ про освіту. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку, визначеному в Інструкції ЕК помилка П1.3 або Ф1.3».
Що це означає: у Реєстрі документів про освіту не знайдено свідоцтва/атестата про ПЗСО з параметрами, вказаними вступником, хоча вступник наполягає, що в нього діюче свідоцтво/атестат про ПЗСО. Документ про освіту може бути анульований в картці фізичної особи.
Порядок дій: Вступник надсилає на електронну пошту Технічного адміністратора ЄДЕБО ([email protected]) лист з темою: «Помилка при реєстрації П1.3 або Ф1.3».
До листа додаються: сканкопія (фото) свідоцтва/атестата про ПЗСО (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сканкопія (фото) паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером) та скріншот з помилкою. У тексті листа рекомендується вказувати контактний номер телефону.
За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного свідоцтва/атестата в реєстр або про недійсність свідоцтва/атестата.
Помилка при реєстрації П1.4 або Ф1.4 «Вказано анульований документ про освіту», що робити?
Текст помилки: «Помилка при реєстрації: вказано анульований документ про освіту. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку, визначеному в Інструкції ЕК помилка П1.4 або Ф1.4».
Що це означає: у реєстрі документів про освіту свідоцтво/атестат про ПЗСО з параметрами вступника позначений як анульований, хоча вступник наполягає, що в нього діюче свідоцтво/атестат про ПЗСО. Документ про освіту відсутній в картці фізичної особи ЄДЕБО або анульовано фотокомп’ютерний документ в даних ІВС «Освіта».
Порядок дій: вступник надсилає на електронну пошту Технічного адміністратора ЄДЕБО ([email protected]) лист з темою: «Помилка при реєстрації П1.4 або Ф1.4».
До листа додаються: сканкопія (фото) свідоцтва/атестата про ПЗСО (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сканкопія (фото) паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером) та скріншот з помилкою. У тексті листа рекомендується вказувати контактний номер телефону.
За результатами перевірки Технічний адміністратор ЄДЕБО повідомляє про додання дійсного свідоцтва/атестата в реєстр або про недійсність свідоцтва/атестата.
Помилка при реєстрації П1.5 або Ф1.5 «Знайдено декілька діючих документів про освіту з вказаними серією та номером», що робити?
Текст помилки: «Помилка при реєстрації: знайдено декілька діючих документів про освіту з вказаними серією та номером. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку, визначеному в Інструкції ЕК у разі помилки П1.5 або Ф1.5».
Що це означає: в ЄДЕБО існує декілька діючих документів про освіту з вказаним типом, серією та номером в одній картці фізичної особи або в різних.
Порядок дій: вступник надсилає на електронну пошту Технічного адміністратора ЄДЕБО ([email protected]) лист з темою: «Помилка при реєстрації П1.5 або Ф1.5».
До листа додаються: сканкопія (фото) свідоцтва/атестата про ПЗСО (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сканкопія (фото) паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), у разі наявності, документ про зміну ПІБ (свідоцтво про шлюб, свідоцтво про зміну імені, рішення суду тощо) та скріншот з помилкою. У тексті листа рекомендується вказувати контактний номер телефону.
За результатами перевірки Технічний адміністратор ЄДЕБО повідомляє про додання дійсного свідоцтва/атестата в реєстр або про недійсність свідоцтва/атестата.
Помилка при реєстрації П2.1 або Ф2.1 «У вступника в ЄДЕБО вказано інший діючий сертифікат НМТ зазначеного року видачі», що робити?
Текст помилки: «Помилка при реєстрації: у вступника в ЄДЕБО вказано інший діючий сертифікат НМТ зазначеного року видачі. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку, визначеному в Інструкції помилки П2.1 або Ф2.1».
Що це означає: в даних вступника, що вже містяться в ЄДЕБО, наявне свідоцтво/атестат про ПЗСО, але вказано інший діючий сертифікат НМТ зазначеного року видачі. Вступник наполягає, що саме в нього діючий сертифікат.
Порядок дій: вступник надсилає на електронну пошту Технічного адміністратора ЄДЕБО ([email protected]) лист з темою: «Помилка при реєстрації П2.1 або Ф2.1».
До листа додаються: сканкопії (фото) свідоцтва/атестата про ПЗСО (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката НМТ (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером, ким видано, дата видачі), (скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм з двох сторін) та скріншот з помилкою. У тексті листа рекомендується вказувати контактний номер телефону.
За результатами перевірки Технічний адміністратор ЄДЕБО повідомляє про додання дійсного сертифіката НМТ в картку фізичної особи або про недійсність сертифіката НМТ.
Помилка при реєстрації П2.2 або Ф2.2 «У вступника в ЄДЕБО вказано інший діючий документ про освіту», що робити?
Текст помилки: «Помилка при реєстрації: у вступника в ЄДЕБО вказано інший діючий документ про освіту. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку в Інструкції ЕК у разі помилки П2.2 або Ф2.2».
Що це означає: в даних вступника, що вже містяться в ЄДЕБО, наявний сертифікат НМТ, але вказано інше діюче свідоцтво/атестат про ПЗСО. Вступник наполягає, що саме в нього діюче свідоцтво/атестат про ПЗСО.
Порядок дій: вступник надсилає на електронну пошту Технічного адміністратора ЄДЕБО ([email protected]) лист з темою: «Помилка при реєстрації П2.2 або Ф2.2». До листа додаються: сканкопії (фото) свідоцтва/атестата про ПЗСО (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката НМТ (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером, ким видано, дата видачі), (скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм з двох сторін) та скріншот з помилкою. У тексті листа рекомендується вказувати контактний номер телефону.
За результатами перевірки Технічний адміністратор ЄДЕБО повідомляє про додання дійсного свідоцтва/атестата про ПЗСО в картку фізичної особи, або про недійсність свідоцтва/атестата про ПЗСО.
Помилка при реєстрації П3.1 або Ф3.1 «В даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності з даними вказаного сертифіката НМТ», що робити?
Текст помилки: «Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності з даними вказаного сертифіката НМТ. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку, визначеному в Інструкції ЕК у разі помилки П3.1 або Ф3.1».
Що це означає: дані вступника, що вже містяться в ЄДЕБО, не повністю відповідають даним вказаного сертифіката НМТ. Вступник наполягає, що саме в його сертифікаті дійсні дані.
Порядок дій: вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи ([email protected]) лист з темою: «Помилка при реєстрації П3.1 або Ф3.1».
До листа додаються: сканкопії (фото) свідоцтва/атестата про ПЗСО (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката НМТ (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), (скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм з двох сторін) та скріншот з помилкою. У тексті листа рекомендується вказувати контактний номер телефону.
За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного сертифіката в дані вступника, що містяться в ЄДЕБО, або про недійсність сертифіката НМТ.
Помилка при реєстрації П3.2 або Ф3.2 «В даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності з даними вказаного документа про освіту», що робити?
Текст помилки: «Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності з даними вказаного документа про освіту. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку в Інструкції ЕК у разі помилки П3.2 або Ф3.2».
Що це означає: дані вступника, що вже містяться в ЄДЕБО, не повністю відповідають даним вказаного сертифікату, хоча вступник наполягає, що саме в його сертифікаті НМТ дійсні дані.
Порядок дій: вступник надсилає на електронну пошту Технічного адміністратора ЄДЕБО ([email protected]) лист з темою: «Помилка при реєстрації П3.2 або Ф3.2».
До листа додаються: сканкопії (фото) свідоцтва/атестата про ПЗСО (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката НМТ (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), (скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм з двох сторін) та скріншот з помилкою. У тексті листа рекомендується вказувати контактний номер телефону.
За результатами перевірки Технічний адміністратор ЄДЕБО повідомляє про додання дійсного сертифіката в дані вступника, що містяться в ЄДЕБО, або про недійсність сертифіката НМТ.
Помилка при реєстрації П3.3.1 або Ф3.3.1 «В даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності в даті народження, вказаними в документі про освіту та сертифікаті НМТ», що робити?
Текст помилки: «Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності в даті народження, вказаними в документі про освіту та сертифікаті НМТ. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку в Інструкції ЕК у разі помилки П3.3.1 або Ф3.3.1».
Що це означає: не пройдено перевірку на створення картки фізичної особи (щодо співпадіння дати народження в документі про ПЗСО та сертифікаті НМТ, обидва документи до карток інших осіб в ЄДЕБО не додавались). Вступник наполягає, що це його документи про ПЗСО та сертифікат НМТ.
Порядок дій: якщо виявлена помилка в даті народження виявлено у сертифікаті НМТ 2025, вступник звертається до Регіонального центру оцінювання якості освіти для виправлення помилки в даті народження. Якщо виявлена помилка в даті народження у сертифікаті НМТ за 2022-2024 роки, вступник надсилає на електронну пошту Технічного адміністратора ЄДЕБО ([email protected]) лист з темою: «Помилка при реєстрації П3.3.1 або Ф3.3.1».
До листа додаються: сканкопії (фото) свідоцтва/атестата про ПЗСО (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката НМТ (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), (скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм з двох сторін) та скріншот з помилкою. У тексті листа рекомендується вказувати контактний номер телефону.
За результатами перевірки Технічний адміністратор ЄДЕБО повідомляє про можливість створення електронного кабінету.
Помилка при реєстрації П3.3.2 або Ф3.3.2 «в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності в ПІБ, вказаними в документі про освіту та сертифікаті НМТ», що робити?
Текст помилки: «Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності в ПІБ, вказаними в документі про освіту та сертифікаті НМТ. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку, визначеному в Інструкції ЕК у разі помилки П3.3.2 або Ф3.3.2».
Що це означає: не пройдено перевірку на створення картки фізичної особи (щодо співпадіння ПІБ в документі про ПЗСО та сертифікаті НМТ, обидва документи до карток інших осіб в ЄДЕБО не додавались). Вступник наполягає, що це його документи про ПЗСО та сертифікат НМТ.
Порядок дій: якщо виявлена помилка в ПІБ у сертифікаті НМТ 2025, вступник звертається до Регіонального центру оцінювання якості освіти для виправлення помилки в даті народження. Якщо виявлена помилка в ПІБ у сертифікаті НМТ за 2022-2024 роки, вступник надсилає на електронну пошту Технічного адміністратора ЄДЕБО ([email protected]) лист з темою: «Помилка при реєстрації П3.3.2 або Ф3.3.2».
До листа додаються: сканкопії (фото) свідоцтва/атестата про ПЗСО (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката НМТ (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), (скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм з двох сторін) та скріншот з помилкою. У тексті листа рекомендується вказувати контактний номер телефону.
За результатами перевірки Технічний адміністратор ЄДЕБО повідомляє про можливість створення електронного кабінету