Опис курсу

Записатися на курси можно на сайті - http://www.goodkurs.com

Курс "SEO оптимізація сайту для успішного просування в пошукових системах".
Запис на курси на сайті - http://www.goodkurs.com

Тривалість: 27 годин
Документ про закінчення: Сертифікат міжнародного зразка на 2 мовах (укр. і англ.)
Вартість: 1999 грн

Викладач: Практикуючий SEO-фахівець, що працює у великій компанииSiteclinic, аудитор сайтів з великим досвідом роботи -Стовпів Володимир.

Учасник профільних конференцій

LviveCommerceForum 2013-2014
WebCamp Одеса 2012-2013
DesignLab 2014 та інших.

Закінчивши наш курс, ви отримаєте:

нову високооплачувану професію (досвідчений фахівець отримує зарплату від 10 000 грн);
цінні знання від профі в галузі пошукової оптимізації;
дізнаєтеся, як просунути свій сайт в пошукових системах Google і Яндекс;
сертифікат міжнародного зразка про проходження курсу.

Як проходять заняття - кожен урок супроводжується відео презентацією з покроковими алгоритмами і практичними примененями цих алгоритмів.

Всі презентації та матеріали курсу висилаються учасникам.Надаються індивідуальні консультації з просування конкретних сайтів учасників, аудит сайтів і рекомендації.

Цільова аудиторія:Кому буде корисний курс:

інтернет-підприємцям Одеси (власникам інтернет-магазинів, інфобізнес та ін) для просування в пошукових системах Google і Яндекс;
фрілансерам (вивчіть SEO і заробляйте на отриманих знаннях);
початківцям оптимізаторам (усім потрібен наставник і провідник у безмежному морі знань);
копірайтерам (для написання якісних текстів);
контент-менеджерам (для проведення внутрішньої оптимізації сайту);
маркетологам, піарникам і менеджерам з реклами (SEO - необхідний і потужний інструмент в умілих руках майстра);
власникам сайтів (для розкрутки в інтернеті).

Програма


1. Базові принципи роботи з інтернет-ресурсами. Адміністрування сайту.

1.1 Що необхідно для створення сайту? Покупка домену та хостингу.

1.2 Підбираємо «движок» сайту (CMS). Які CMS бувають, їх плюси і мінуси.

1.3 Робота з админпанелью сайту. Основні принципи заповнення сайту контентом.

1.4 Робота з контентом за допомогою FTP.

1.5 Правила проведення технічних робіт на сайті c урахуванням SEO.


2. Пошукові системи та просування сайту. Основні поняття і принципи SEO-просування.

2.1 Пошукові системи і принципи їх роботи. Найбільш поширені пошукові системи в країнах СНД.

2.2 Поняття індексації сайту, перевірка індексації сторінок сайту. Обхід сайту пошуковим роботом і попадання сторінок сайту в індекс.

2.3 Формування пошукової видачі, регіональність та її значення для успішного просування сайту.

2.4 Основні принципи оптимізації: поняття зовнішньої і внутрішньої оптимізації.


3. Збір цільових запитів для просування в пошукових системах. Формування Семантичного Ядра (СЯ)

3.1 Поняття «семантичне ядро» та «ключові слова». Високо -, середньо-і низькочастотні запити. Комерційні і інформаційні запити.

3.2 Визначення взаємозв'язків: ключове слово - сторінка сайту для просування. Правила розподілу запитів по сторінках сайту.

3.3 Автоматизація підбору ключових слів і використання спеціалізованих програм і сервісів (програма KeyCollector, сервіс rush-analytics.ru)


4. Внутрішня оптимізація сайту. Технічні параметри

4.1 Основи HTML і правильне застосування HTML в процесі оптимізації сайту.

4.2 Формування URL сторінок сайтів і їх транслітерація. Динамічні URLи ЧПУ (людині зрозумілий урл). Значення URLдля просування сторінки сайту.

4.3 Title, метадані та заголовки H1-H7, як одні з найбільш важливих елементів сторінок сайту.

4.4 Правильна структура сайту, її вплив на просування в пошукових системах.

4.5 Складання службових файлів sitemap.xml, robots.txt, htaccess.


5. Контент сайту. Типи контенту: текст, зображення, посилання.

5.1 Види контенту і значимість його унікальності. Копірайтинг та рерайтинг, в чому відмінності і випадки застосування.

5.2 Правильне застосування ключових запитів при написанні текстового контенту сайту. Використання ключових слів у alt і titleизображений.

5.3 Правила написання текстового контенту, інструкції по роботі з копірайтерами і складання ТЗ для копірайтера.

5.4 Організація перелінковки, в текстах сторінок сайту.


6. Зовнішня оптимізація. Правила нарощування зовнішньої посилальної маси. Які зовнішні посилання бувають?

6.1 Основні правила роботи з зовнішньої посилальної масою. Як не нашкодити сайту при нарощуванні зовнішньої посилальної маси?

6.2 Інструкція по вибору сайтів-донорів для розміщення посилань. Перевірка сайтів-донорів перед розміщенням посилання.

6.3 Тимчасові і «вічні» посилання. Відмінності та випадки застосування.

6.4 Просування вічними статейными посиланнями. Правила написання статей для зовнішнього статейного просування/

6.5 Покупні і природні посилання. Методики нарощування безкоштовної посилальної маси.

6.6 Крауд-маркетинг як спосіб отримання посилальної маси


7. Зовнішня оптимізація, робота з сервісами зовнішньої оптимізації сайту

7.1 Сервіси купівлі посилальної маси:

  • Автоматичні сервіси закупівлі посилань (Rookee.ru, seopult.ru та інші)
  • Сервіси закупівлі тимчасових посилань (sape.ru)
  • Закупівля «вічних» посилань (Miralinks.ru, gogetlinks.ru,)


7.2 Нарощування посилальної маси з блогів, форумів і соц.мереж.

7.3 Елементи SMM,при нарощуванні зовнішньої посилальної маси.


8. Санкції пошукових систем. За що карають Яндекс і Google

8.1 Що таке санкції пошукових систем і причини їх накладення.

8.2 Як не потрібно просувати сайт, «шкідливі поради» для SEO-оптимізатора.

8.3 Визначення основних санкцій пошукових систем і покрокова методика їх зняття.

8.4 Правила листування з техпідтримкою пошукових систем (Яндекс).


9. Софт SEO-фахівця. Як виконувати роботи максимально швидко

9.1 Як підібрати софт для успішного SEO-просування. Online сервіси і десктопні програми.

9.2 Інструкції по застосуванню основних програм і сервісів для просування

9.3 SEO-плагіни і інші можливості браузерів для полегшення аналізу сайту


10. Налагодження та застосування web-аналітики. Як відстежувати ефективність вашої роботи?

10.1 Налаштування систем веб-аналітики, основні принципи роботи з GoogleAnalyticsи Яндекс Метрикою.

10.2 Найбільш важливі звіти і параметри кожної з систем. Як максимально ефективно використовувати можливості кожної із систем статистики?

10.3 Налаштування цілей і відстеження дій користувачів.

11. SEO просування сайту з історією

11.1 Первинний аудит сайту, аналіз технічних параметрів за допомогою програм і сервісів.

11.2 Аналіз сайту на основі статистики позицій і даних систем веб-аналітики (GoogleAnalytics, Яндекс Метрика)

11.3 Виявлення проблем сайту і складання стратегії подальшої роботи з проектом.

12. Просування по позиціях, трафіку, лидам

12.1 Різні підходи в клиентскомЅЕО. Плюси і мінуси роботи по позиціях, трафіку, лидам.

12.2 Як правильно сформувати комерційну пропозицію. Ведення переговорів з клієнтом.

12.3 Формування звітності та відстеження результатів роботи з сайтом.

12.4 Оцінка динаміки зростання проекту і коригування стратегії просування.

Курси SEO он-лайн також проводяться у нас.



Коментарі
Додати коментар
При заповненні форми була допущена помилка
Невірно заповнені поля відмічені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ім'я*:
Коментар*:
не більше 1000 символів (введено: 0)
Ел. пошта*:
Перевірочний код*:
5 англійських букв:
Денис, 25.08.2016, 12:44
Курсы, что надо. Если нужно быстро и хорошо разобраться в продвижении сайтов, самое оно. За низкую стоимость - отдельное спасибо. Буду рекомендовать друзьям.
Залишити коментар

Усі курси в Одесі, а також ВНЗ в Одесі, коледжі та технікуми в Одесі, репетитори в Одесі, тренінги в Одесі, робота в Одесі

Зворотній зв'язок