Дивовижні факти про мережевий маркетинг

Дивовижні факти про мережевий маркетинг

Мережевий маркетинг - це не галузь виробництва, це спосіб розповсюдження товарів і послуг. З його допомогою реалізується домашне начиння, книги, відеокасети, косметика, ювелірні вироби, канцелярські приналежності, різні послуги та багато чого іншого.

За оцінками фахівців, у США налічується близько тисячі мережевих компаній, а по всьому світі - не менше трьох тисяч. Через жорстку конкуренцію, мережеві компанії рідко діляться інформацією про свою роботу, вони бояться втратити своїх дистриб'юторів і покупців.

Нам доступні лише загальні відомості про мережевому маркетингу. Всесвітня федерація торгових асоціацій щорічно надає звіт про розвиток мережевого бізнесу у приблизно 80 країнах. Ось деякі витяги з останнього звіту.

Світовий обіг мережевих компаній швидко наближається до позначки в 100 млрд. дол. Один тільки ринок США та Японії дають по 30 млн. дол.. Вклад Німеччини та Франції оцінюється в 7 млрд. дол. Бразилія та Мексика приносять по 3 млрд. дол.

В інших країнах - Італії, Англії, Аргентині, Малайзії, на Тайвані - оборот становить трохи більше 1 млрд. дол У всьому світі налічується близько 35 мільйонів дістрібиоторов (зайнятих в бізнесі як частково, так і повністю). З них 10-12 мільйонів працюють в США, близько 3 мільйонів на Тайвані і приблизно за 2 мільйона в Індонезії, Японії, Мексиці і Таїланді.

Мережевим маркетингом займаються чоловіки й жінки різного віку і національностей. Жінок приблизно в чотири рази більше, ніж чоловіків. Літні люди складають близько 5% мережевих дистриб'юторів; дистриб'юторів з фізичними вадами нараховується до 8%. Згідно з даними Майкла Шеффілді, консультанта мережевих компаній і президента Sheffield Resource Network, в кожному десятому американському будинку є дистриб'ютор.

Цифри вражаючі, але навряд чи вони дійсно відображають реальний стан справ. Ріджлі Гоулдзборо, видавець журналу Network Marketing Lifestyles, говорить: «Якщо хтось запитає мене про статистику мережевого маркетингу, я відповім, що Торгова асоціація занижує цифри рази в три. Справа в тому, що вона помічає лише солідні компанії і не враховує, що щорічно з'являються дрібні компанії.»

Джерело: uastar.net


Коментарі

0
Залишити коментар
Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів
або Відмінити


Інші статті в категорії Мережевий маркетинг і MLM