10 заповідей керівника

10 заповідей керівника
Євгенія Овчаренко

Цей керівник - не тиран, посланий в покарання, а мудрий і справедливий координатор трудового вулика.

Звичайно, керівник - це, в першу чергу, дар згори. Такі люди зазвичай з дитинства є ініціаторами всіх ігор і підбивають однолітків на всякі витівки, однак самі далеко не завжди лізуть в пекло. Він координатор, він генератор ідей, він дає напрямок. Але якщо дару немає, а керувати доводиться, то багато що у керівника можна виховати і поліпшити цілком земним чином.

1. Вивчайте психологію. Вона дозволяє знайти єдино правильний підхід до кожного співробітнику.

2. За допомогою тієї ж психології визначите пріоритети кожного співробітника. Кому-то нужно матеріальну винагороду, кому-то - визнання заслуг, а в ком-то взагалі належить розвинути дух опору, щоб справа зрушилася.

3. Вчіться говорити. Говорити грамотно, чітко, лаконічно, ясно формулюючи свої думки. Щоб співробітники насмешливо не виправляв Вас. І щоб після планерок і лєтучок секретар могла оформити Ваш «план п'ятирічки» в невеликий список завдань, а не в важкий тому про сенс життя. Тому книги з ораторського мистецтва та культури мови - теж неодмінно Ваші.

4. Вчіться слухати. Це навіть важливіше, ніж говорити. Слухати з щирим інтересом, аналізуючи і ставлячи питання. Після того, як людині запропонували висловитися, дали зрозуміти, що його думка важлива, набагато більше шансів, що він почує Вас.

5. Підтримуйте згуртованість компанії.
Планерки повинні бути обов'язково. На них необхідно періодично повторювати назву компанії, говорити «ми». Можна замовити футболки з логотипом, і в них відправитися на командні змагання з гри в сніжки. Ваші підлеглі повинні відчувати себе органічною частиною єдиного цілого, потрібної його частиною.

6. Не залишайте нічого непоміченим. На летучках необхідно щиро хвалити за успіхи і спокійно вказувати на недоліки. Заохочувати ініціативу і підкреслювати бездіяльність.

7. Для себе максимально точно сформулюйте етапи розвитку на найближчий час і донесіть їх до підлеглих. Все це у формі - завдання - термін. Наприклад, за тиждень збільшити продажі на 0,1%. Але зовсім не «на днях підкорити світ».

8. Не втрачайте людяність. Якщо зазвичай вірна і віддана секретарка Маша ось уже 3 дні ходить з заплакані очі і робить помилки, має сенс не кричати, а з'ясувати, в чому справа. І допомогти грошима. І навіть дати пару вихідних. Така увага і розуміння пам'ятаються довго. Маша буде Вам допомагати і як співробітник, і як друг. І буде боятися підвести Вас як доброго людини.

9. Будьте послідовні. Завжди виконуйте дані обіцянки, будь то підвищення окладу на 5 тисяч, або дозвіл відпустити на 5 хвилин раніше. Тоді підлеглі будуть Вам вірити. І застосовуйте все сказане до себе. Так що, якщо з понеділка вводиться політика незапізнення, абсолютно неприпустимо прийти, «затримавшись на півгодини».

10. І останнє. Розмовляйте тихо й чемно. Не кричіть, не хаміть, поважайте себе і своїх колег. Не варто 10 раз лякати звільненням, якщо нікому працювати і так. На 11 раз Вам просто не повірять. Але якщо прийняли і озвучили рішення виключити співробітника зі штату - дійте напевно. І ще: Вас повинні чути не тому, що Ви кричите і загрожує, а тому, що Вас слухають.

Залишити коментар
При заповненні форми була допущена помилка
Невірно заповнені поля відмічені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Користь публікації
Оберіть мишкою кількість зірок і натисніть, щоб зафіксувати результат.
Ім'я*:
Коментар*:
не більше 1000 символів (введено: 0)
Зворотній зв'язок