Реєстрація електронного кабінету 2024: що робити, якщо виникли помилки

4 липня 2023ДжерелоЄДЕБО
Реєстрація електронного кабінету 2024: що робити, якщо виникли помилки

Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити
Наташа,22.07.2024, 19:02
Що робити, якщо при реєстрації кабінету не приходить посилання на пошту?
Education.ua,23.07.2024, 09:56

Спробуйте зареєструвати електронний кабінет на іншу електронну пошту та перевіряйте папку зі спамом, бо лист активації може потрапити до неї.

Валентина,08.07.2024, 09:45
Що робити якщо при реєстрації кабінету пише помилка 3.3.3
Education.ua,08.07.2024, 12:33
На пошту [email protected] надішліть лист з темою «Помилка при реєстрації П3.3.3 або Ф3.3.3». До листа додайте: 1) сканкопії (фото) документа про освіту (з ПІБ, серією,номером, датою видачі), 2) сертифіката НМТ(ЗНО) (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), 3) сканкопію паспорта (з полями серія, номер, ким видано документ), 4) РНОКПП (реєстраційний номер облікової картки платника податків), 5) свідоцтва про народження, 6) свідоцтва про базову загальну середню освіту (з ПІБ, серією, номером), 7) якщо була зміна ПІБ, тоді документ про це (наприклад, свідоцтво про шлюб). + Скриншот з помилкою. Обов'язково вкажіть свій номер телефону.
Максим.,05.07.2024, 19:13
Що робити,якщо не встиг активувати е-кабінет за 15хв? Реєструюся спочатку пише(вже створений е-кабінет з таким свідоцтвом) що робити?
Education.ua,08.07.2024, 09:41
Тоді краще звернутися на гарячу лінію ЄДЕБО (контакти вище), щоб вони усунули цю технічну перешкоду
Катерина,04.07.2024, 14:44
Доброго дня, прошу підказати код помилки, якщо помилка в одну букву в Імені сертифіката про базову освіту поступаючого
Education.ua,04.07.2024, 14:54
Якщо у ваших документах є розбіжності в даних, краще зверніться до приймальної комісії найближчого закладу освіти. Або зателефонуйте на гарячу лінію МОН чи ЄДЕБО. Контакти зазначено вище (наприкінці інструкції).
Яна,03.07.2024, 20:30
Доброго вечора! Підскажіть будь ласка, що робити коли ввела серію документа, але сайт пише, що він неправильний, хоча я ввела його таким яким він є на свідоцтві?
Education.ua,04.07.2024, 09:23
Доброго ранку! Можливо, траписвся якийсь збій. Якщо при повторній спробі через деякий час знову виникає проблема, але при цьому вам не видало шифр помилки, тоді карще звернутися на гарячу лінію ЄДЕБО. Телефони: (067) 551-24-74, (093) 342-38-63, (095) 281-13-54, ел. пошта: [email protected], чат-бот: @inforesurs_gov_ua_bot. Якщо система вказує на код помилки, тоді керуйтеся підказками цієї інструкції.
юлія,01.07.2024, 22:10
виникла помилка Б4.6.3 . Що робити
Education.ua,02.07.2024, 11:49
Код помилки П4.6.3 при реєстрації електронного кабінету для вступу до ЗВО говорить про розбіжності в документах, які є в ЄДЕБО, з тими, які ви вказали при реєстрації. Потрібно надіслати на пошту [email protected] лист з темою: «Помилка при реєстрації П4.6.3 або Ф4.6.3». Додати сканкопії (фото) документа: 1) про освіту (з ПІБ, серією,номером, датою видачі), 2) сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), 3) документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією,номером), 4) РНОКПП (ідентифікаційний код), 5) скріншот з помилкою. 6) якщо була зміна ПІБ, додайте скановану копію документа про зміну ПІБ (свідоцтво про шлюб, рішення суду, свідоцтво про зміну імені тощо). У тексті листа вкажіть свій номер телефону.
Яна,01.07.2024, 11:30
витяг про середню освіту з Дії не підходить для усунення помилки? якщо сгорів фізичний документ про середню освіту
Education.ua,01.07.2024, 12:44
Витяг з реєстрації може підійти, але помилку виправлятимуть у ЄДЕБО, тож вам потрібно звертатися до них. Ось контакти ЄДЕБО — телефони: (067) 551-24-74, (093) 342-38-63, (095) 281-13-54, ел. пошта: [email protected], чат-бот: @inforesurs_gov_ua_bot.
Таня,05.07.2023, 06:47
Через який період приходить відповідь при помилці П1:1
Education.ua,07.07.2023, 14:23
Запити про помилки технічні адміністратори перевіряють за чергою. Переважно відповідь надають у день звернення. Спробуйте перевірити папку «Спам» у Вашій електронній пошті. Можливо, лист потрапив туди. Якщо ж протягом двох днів Ви не отримали відповіді від технічного адміністратора, радимо звернутися на гарячу лінію ЄДЕБО: (044) 290-18-13 (067) 551-24-74 (093) 342-38-63 (095) 281-13-54

Останні новини