Реєстрація електронного кабінету: що робити, якщо виникли помилки

4 липня 2023ДжерелоЄДЕБО
Реєстрація електронного кабінету: що робити, якщо виникли помилки

Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити
Таня,05.07.2023, 06:47
Через який період приходить відповідь при помилці П1:1
Education.ua,07.07.2023, 14:23
Запити про помилки технічні адміністратори перевіряють за чергою. Переважно відповідь надають у день звернення. Спробуйте перевірити папку «Спам» у Вашій електронній пошті. Можливо, лист потрапив туди. Якщо ж протягом двох днів Ви не отримали відповіді від технічного адміністратора, радимо звернутися на гарячу лінію ЄДЕБО: (044) 290-18-13 (067) 551-24-74 (093) 342-38-63 (095) 281-13-54

Залишити коментар

Останні новини