Крок 6
Які документи потрібні для вступу у 2023 році
Цьогоріч документи на вступ потрібно подавати через електронний особистий кабінет вступника, реєстрація котрих розпочинається 1 липня 2023 року на сторінці сайту Єдиної державної бази з питань освіти.
Як створити електронний кабінет вступника?
Під час реєстрації електронного кабінету необхідно вказати:
- адресу електронної пошти;
- пароль;
- серію та номер документа про здобуту освіту (наприклад, про загальну середню освіту);
- реквізити сертифіката ЗНО/НМТ чи іншого документа, що засвідчує рівень освіти;
- тип та номер (серія та номер) документа, що посвідчує особу;
- реквізити документів, що надають спеціальні умови вступу.
Якщо дані, які ви надасте при реєстрації, співпадуть з даними реєстрів ЄДЕБО — ви отримаєте посилання на активацію особистого кабінету.
Якщо маєте проблеми зі створенням електронного кабінету, розбіжності в даних (неправильно вказані ім’я, дата народження, основа вступу тощо) чи потребуєте пільгових умов вступу, можете звернутись до приймальної комісії закладу вищої освіти та надати документи (особисто чи електронною поштою) для створення особистого електронного кабінету та завантаження копій ваших документів.
Після активації електронного кабінету вам буде потрібно також вказати:
- актуальні номери телефонів;
- загрузити кольорове фото (стандарт 3 х 4 см).
Коли подавати заяви?
Реєстрація заяв на участь у вступних випробуваннях (співбесіди, творчі конкурси) починається 3 липня.
Реєстрація заяв на участь у конкурсному відборі (той самий прийом заяв, який цікавить всіх вступників) — з 19 по 31 липня.
Скільки можна подавати заяв?
До 5 заяв на бюджет, та до 20 заяв загалом за всіма варіантами фінансування.
Що таке пріоритетність при вступі?
Подаючи заяву на бюджетну форму навчання, ви маєте вказати пріоритетність: найвищий пріоритет (1) зазначайте для того закладу, в якому найбільше зацікавлені. Саме в порядку пріоритетності система вступу розглядатиме ваші заяви. Зауважте, що після подання заяв змінити пріоритетність вже неможливо.
Як написати мотиваційний лист?
Вимоги до мотиваційних листів визначає кожен заклад освіти у своїх Правилах приймання документів. Затвержені критерії навчальні заклади публікують на своїх сайтах до 1 червня, тому радимо поцікавитись, що і як приймальна комісія буде оцінювати у вашому мотиваційному листі.
Зазвичай мотиваційний лист має відповідати на питання: чому ви хочете вступити саме на цю спеціальність, які маєте плани та очікування щодо навчання, які ваші сильні та слабкі сторони, які ви маєте досягнення у навчанні та інших видах діяльності.
У 2022 році державне агентство «Інфоресурс» підготувало відповіді на найпоширеніші питання щодо мотиваційних листів.
*Згідно з Порядком прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2023 році